Hmm, taky pekna cena. Jen momentalne nedostupne Ale ve finale jsou jen o stovku levnejsi. Tady se plati i postovne, na tom barumpneu ne...jinak by me to nastvalo vic Kazda kacka na benzin dobra
V barumpneu si poštovné účtují asi 149 kč, akorat to není v objednávce. Objednal jsem sadu a dozvěděl se, že přední namají a vevědí kdy bude. Zadní měli jen jednu a řekli si toto poštovné. Důvěřuj, ale prověřuj.
To jsou teda pacholci. Tam postovne neuctuji od 3tis nahoru. To bych se na ne teda vyprdl a zrusil celou objednavku nez to brat nekde na 2x.
EDIT: Ted volali z barumpneu, ze v pondeli to mam u sebe.Takze je maji skladem
Upravil milanosor dne 13.04.2012 10:02
I pád na hubu je pohyb kupředu
Pokud je chcete mít (E-10) za asi 3200 (sadu) po slevě (22 procent), tak se odvolejte na mně u p. Vondráčka z Chára-sport. Případným zájemcům zašlu t. číslo Je někde na fóru pokud chcete hledat.
Joe> Kruci škoda, nedávno mi už přišla domů zadní E10. Už čeká na první test v Albánii jsem zvědav. Prosímtě na kolik to mám fouknout podle Tebe? 1150+hlinikáče+ já cca 100kg ?
Teď jsem je protáhl po celých Krušných horách, na suchu i v dešti, na hladkym i drsnym asfaltu, v mokrym písku a naprostá spokojenost. A hukot opravdu minimální....
Joe napsal:
Konečně se alespoň některým z vás dostávají pod kůži. A myslete na to, že nemají rády agresivní tahání za plyn
To budou mít ale smůlu Ne, vážně, vyměnil jsem zadní čerstvě plešatou TKC s najetými 9.000 km za E10 "Dakar" a najel během 2 týdnů prvních ca 800km. Po krátkém zvyknutí jsem začal zkoušet funkci na asfaltu v plných náklonech a na suchu fakt spokojenost, hluk nižší i než přední TKC, na suchu drží fakt dostatečně. Na mokru jsem jí zkoušel už několikrát a přijde mi bohužel klouzavější. Na předním TKC můžu přilnavost porovnat, a já rozdíl proti dřívějšku na TKC vnímám, ať mezí smyku, nebo chtěným protáčením při výjezdu ze zatáček na mokru, kde to za 2 není problém urvat. Pořád to ale drží přijatelně (samozřejmě zdaleka ne jako Tourancky). Zaměřil jsem se také na dříve popisované vlnění v podélných kolejích. Zkoušel jsem provokovat osud na asfaltu, ve spárách všech možných rozměrů, vyjetých kolejích i na suchém bahně a necítím rozdíl proti TKC. Pokud mě nemile nepřekvapí nízký nájezd, nebudu mít důvod se ohlížet jinde. Maximálně ještě prubnu Karro a E09 ve 150. S tím vlněním, v jakých rychlostech se vám to stávalo?
mandy8 napsal:
Joe> Kruci škoda, nedávno mi už přišla domů zadní E10. Už čeká na první test v Albánii jsem zvědav. Prosímtě na kolik to mám fouknout podle Tebe? 1150+hlinikáče+ já cca 100kg ?
Tak jsem včera nazul dozadu E10 po vyjetí jsem se lekl jak sviňa, při změnách jízdy se to vlní jak had jsem zvyklý jezdit jen TKC na advíkovi, teď jsem se toho trošku leknul...Jsem zvědav co to udělá než se guma trochu ojede. Jo a při 120 to pěkně hučí
mandy8 napsal:
Tak jsem včera nazul dozadu E10 po vyjetí jsem se lekl jak sviňa, při změnách jízdy se to vlní jak had jsem zvyklý jezdit jen TKC na advíkovi, teď jsem se toho trošku leknul...Jsem zvědav co to udělá než se guma trochu ojede. Jo a při 120 to pěkně hučí
v sobotu jsem o E10 mluvil s Tomassinem a jeho zkušenost je přesně taková, ve vyších rychlostech a v zatáčkách se motorka na gumě vlní, holt to asi E10 nemá tak vychytany vzorek, ale třeba zas vydrží víc km ...
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
mandy8 napsal:
Tak jsem včera nazul dozadu E10 po vyjetí jsem se lekl jak sviňa, při změnách jízdy se to vlní jak had jsem zvyklý jezdit jen TKC na advíkovi, teď jsem se toho trošku leknul...Jsem zvědav co to udělá než se guma trochu ojede. Jo a při 120 to pěkně hučí
mandy8 napsal:
Tak jsem včera nazul dozadu E10 po vyjetí jsem se lekl jak sviňa, při změnách jízdy se to vlní jak had jsem zvyklý jezdit jen TKC na advíkovi, teď jsem se toho trošku leknul...Jsem zvědav co to udělá než se guma trochu ojede. Jo a při 120 to pěkně hučí
Tak se tolik neboj, E-10 je v klidu
Nebojííím jen zítra vyjíždím do Albošky s mladou tak snad to nebude plátno až se vrátím...
Panove a na prazdnu s E-10 jak? E-09 nekdo tusim psal 1.8 takze E10 jsem ted fouknul na 2.0 na stroj bez naloze.Je to malo?Chova se to vcelku normalne mimo obcasne ujizdeni prdele do zatacek.Ale z MX jsem zvykly
I pád na hubu je pohyb kupředu