MotoPaja napsal:
Pro mě vždycky bude lepší motorka s 50kW a vzduchem chlazeným motorem než 100kW vodník.
hele.. jsou honiči a jezdiči.
Ty jses evidentne to prvni. Jesteze mas ty bazary...
---
50kw je podle mne lehce POD hranici primereneho vykonu ve 2 na dalnici do kopce. 60kw je podle mne tak trochu hranicni na rozumne predjizdeni ve 2 v Alpach.
Upravil hicks dne 25.10.2012 14:17
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
50kw je podle mne lehce POD hranici primereneho vykonu ve 2 na dalnici do kopce. 60kw je podle mne tak trochu hranicni na rozumne predjizdeni ve 2 v Alpach.
S tímto konstatováním by se asi dalo obecně plus minus souhlasit, i když je spousta lidí (i já se k nim řadím), kteří mají tu potřebu kilowatů postavenu mírněji.
Jenže jak neustále roste hustota provozu a jak se zvyšuje frekvence nejrůznějších překážek na cestě (úseky s omezenou rychlostí, semafory, kruháče, retardéry, opravy vozovek a mostů, výluky a objížďky, dopravní nehody atd.), skutečná potřeba velkých výkonů se snižuje.
Respektive stále ubývá dráhy a času, kdy lze nadprůměrně vysokých výkonů využít, o legálnosti takového počínání ani nemluvě.
Prostě náš motoristický svět spěje čím dál víc k jízdám v pomale se šinoucích kolonách, kde stejnou službu udělá čtvrtinový výkon za poloviční cenu. __________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)