hoši, nemůžu to někde najit tak se blbě zeptam, sjel jsem jednu sadu sedmiček a chci novou, jen si pohravam s myšlenkou jestli nevzít DAKAR verzi abych "se cítil líp". Nevíte o kolik má vyšší vzorek? A ještě otázka, jak to Ruda doručuje? přemýšlím kde koupit, minule jsem to někde kliknul na eshopu ale skoro nikde nemaji českou poštu a nahánět se někde s kurýrem je pro mě nejhorší věc.
miraxm napsal:
hoši, nemůžu to někde najit tak se blbě zeptam, sjel jsem jednu sadu sedmiček a chci novou, jen si pohravam s myšlenkou jestli nevzít DAKAR verzi abych "se cítil líp". Nevíte o kolik má vyšší vzorek? A ještě otázka, jak to Ruda doručuje? přemýšlím kde koupit, minule jsem to někde kliknul na eshopu ale skoro nikde nemaji českou poštu a nahánět se někde s kurýrem je pro mě nejhorší věc.
myslim,ze ma stejnou vysku vzorku,jen dakar ma o platno vic tim padem je kostra silnejsi
miraxm napsal:
hoši, nemůžu to někde najit tak se blbě zeptam, sjel jsem jednu sadu sedmiček a chci novou, jen si pohravam s myšlenkou jestli nevzít DAKAR verzi abych "se cítil líp". Nevíte o kolik má vyšší vzorek? A ještě otázka, jak to Ruda doručuje? přemýšlím kde koupit, minule jsem to někde kliknul na eshopu ale skoro nikde nemaji českou poštu a nahánět se někde s kurýrem je pro mě nejhorší věc.
PM
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Potřeboval bych taky vyměnit pneu, oboje. Nerad kupuju věci do zásoby, takže zatímco pneu na podzim byly, dnes už nemůžu najít správnou. Dopředu bych problém neměl, nebo v to alespoň doufám. Dozadu jsem si chtěl zkusit e-09 (chtěl bych pošeřit) nebo e-07. Jak tak koukám na net, e-09 v rozměru 130/80 17 mají jen bezdušovou a jen s rychlostním indexem R (v techničáku mám S a T), e-09 dakar má RI T, ale je stále bezdušová (mám dušové ráfky). E-07 bohužel v tomhle rozměru je taky jen bezdušová.
Nerad bych se vracel k michelince t63. Ne že by byla špatná, to ne. Držela pěkně, ale vydržela 7500 km. Možná by se na ni ještě něco odjet dalo, ale špalky už nemají ostré hrany, a navíc byla propíchnutá. Hlavní motivací výměny za Mitas je cena. Nevíte, budou se tyto pneu vyrábět i pro duše, případně s vyšším RI, alespoň S?
Ne že by mi tedy takhle můj dakar kdy jel [facepalm].
Upravil Nahdar_Vebb dne 31.01.2016 13:34
Do bezdusovky dusi das bez problemu , ale dusovou na bezdusovej rafek bych nezkousel bez duse davat
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Nahdar_Vebb napsal:
Potřeboval bych taky vyměnit pneu, oboje. Nerad kupuju věci do zásoby, takže zatímco pneu na podzim byly, dnes už nemůžu najít správnou. Dopředu bych problém neměl, nebo v to alespoň doufám. Dozadu jsem si chtěl zkusit e-09 (chtěl bych pošeřit) nebo e-07. Jak tak koukám na net, e-09 v rozměru 130/80 17 mají jen bezdušovou a jen s rychlostním indexem R (v techničáku mám S a T), e-09 dakar má RI T, ale je stále bezdušová (mám dušové ráfky). E-07 bohužel v tomhle rozměru je taky jen bezdušová.
Nerad bych se vracel k michelince t63. Ne že by byla špatná, to ne. Držela pěkně, ale vydržela 7500 km. Možná by se na ni ještě něco odjet dalo, ale špalky už nemají ostré hrany, a navíc byla propíchnutá. Hlavní motivací výměny za Mitas je cena. Nevíte, budou se tyto pneu vyrábět i pro duše, případně s vyšším RI, alespoň S?
Ne že by mi tedy takhle můj dakar kdy jel [facepalm].
V současnosti se přechází na univerzální patky tzn. bezdušové se dají použít jako dušové. Žádná tragedie a směsy M+S
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Dotaz na přední E-07 a E-08. Jsou směrové, ale na některých fotkách jsem je viděl obuté obráceně. Má to nějaký význam, nebo to byla jen chyba montáže?
https://img.obrazky.cz/?url=bc54cf5ff02ce5da&size=2
tie E07 maju tak byt nieje to len nejaky vymysel alebo finta ,su na nich aj smerove sipky otacania,myslim ze ta predna vypada ako keby bola naopak,tiez som sa tomu cudoval
inak pre mna ma zatim pneumatika E07 palec hore co sa tyka ceny a dojazdu,fakt najuniverzalnejsia pneu,zodral som uz dve sady a idem asi znovu do nich
jedine v com ma minus je zvysena hlucnost prednej pneu,zvazujem dat dopredu heidenau K60 scout
Jezis, co jste to za cimprliny, jaka hlucnost? Ja slysim jen aerodynamicky hluk a homologovany ladak... Navic treba moje 1150GSo neni uplne ta nejtizsi motorka na svete. Takze hlucnost predni pneu je to posledni, co bych na tom sledoval. Za me na dalkove cestovani ta nejlepsi pneu. Zvladne lehky teren a na dálnici se nemusim bat, ze mi ve 140 odskacou vsechny spunty. Navic super najezd! Co vic si za ty prachy prat?
Možná, že jsem krásnej jako anděl, ale anděl rozhodně nejsem!
- akurat sa mi ale zdá že mi trochu začal velmi mierne uchádzať vzduch - metzelery držali
Mě po výletu na Stelvio ucházela brutálně přední, ale je fakt že to byla dovolená kde ze 75 % pršelo.. tak to tam asi nateklo okolo ráfku a splesnivělo, pomohlo v pneu servisu sundat očistit a přilepit, od té doby drží.. ale tak na 99,9 % je to chyba starého ráfku.. je to už dva roky zpět
Ušla mi přední pneu (E07 dakar) a všiml jsem si toho asi až po kilometru jízdy v terénu. Guma po napumpování tlak drží, ale netuším jak vypadá zevnitř. Nechce se mi ale tvrdé Mitasky zbytečně sundávat. Máte někdo zkušenosti nebo doporučení typu vyměnit nebo neřešit?
Mně klasická 07 začala utíkat kolem ráfku, trošku ale vytrvale. Mechanik ji s jen shodil z ráfku, očistil to a znovu vrátil, ale po krátké době se to vrátilo. Tak jsem koupil takovou tu tekutou náplň proti defektům (jméno už nevím ale měli ji v Bikescrownu) a i když k tomuhle není určená a je to u ní napsáno, tak od té doby mám pokoj. Do vypuštěného kola jsem to nalil, snažil se to rozlít po spoji pneu - ráfek, pak nafouknul a jak jsem psal, zatím to cca 6 tis. km funguje. Proti rychlím únikům tlaku to asi nepomůže, ale za 200 Kč to za pokus stojí.