mandy8 napsal:
[quote]Joe napsal:
Neboj vrátíš se a ještě něco na ní dáš. To by jsi musel najet daleko víc, aby vylezlo plátno.
Supr pak poreferuju jak dopadla! Fouknul jsem zadek na 2.7 jak jsi mi psal v PM. Jedu totiž plně nabalený a ve dvou...[/quDůležité je ji neuhnat po dálnici a hlídat si pravou ruku, ale to ve dvou doufám nehrozí.
Včera jsem nazul sadu E-10,nafoukal na 2.3 a 2,5.Po prvních 100 km pocity asi takové,že polňačka a louka výborné,na silnici mám pocit,že motorka jde ochotněji do náklonů a je až přetáčivá.Porovnávám s Touranckama,na kterých jsem najel 15.000 km.
E - 10 mě baví a zvykám si.
Když si myslíš že už nemožeš,tak ještě sedmkrát možeš.
Tak jsem po 10 dnech zpátky doma a můžu něco napsat na zkušenosti se zadní E10
Takže jeli jsme na R1150GSA sbalení pro dva lidi na 10 dní, 3x hliníkové kufry a dva lidi- já cca.100kg a batůžek cca.55kg. (Pro představu jak byla guma zatížena) Najeto 3600km, 90% silnice a 10% off. Guma vždycky podržela, jak na suchu tak i v dešti jsem nepocítil nějaké klouzáni. Na suchu až co pustil boční kufr. Počáteční hlučnost a vlnění zmizeli asi po 200km. A tady je fotka jak vypadá guma po těhle km. Po smrti Ještě něco na silnici dá ale žádná sláva....
Tak jsem dnes taky obul E10. Po AnakeII je to trošku rozdíl, vratší a v zatáčkách se malinko pereme ale to by se mělo dle zde napsaných příspěvků buď zlepšit po ojetí a nebo si na to holt zvyknu, zas taková hrůza to není . Jízda zatím po asfaltu 150km a sedí na suchu dobře, jak to bude na mokrém nevím ale doufám že taky gut. Foukal jsem předek na 2,1 a zadek na 2,3, je to málo nebo je to dostačující? Jezdím 90% jen má osůbka a baťůžek v podobě manželky tak jednou max dvakrát za měsíc. O víkendu doufám otestuju v terénu
Jinak na pneu je DOT 4111 což mi bylo vysvětleno v pneuservisu že dostat z mitasu nové gumy nejde, prý co pošlou tak to je tak nevím a budu se jen utišovat že v 41 týdnu roku 2011 už měli tu směs ustálenou a je stejná jako 2012
Upravil LukyGs dne 18.06.2012 13:59
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
mandy8 napsal:
Tak jsem po 10 dnech zpátky doma a můžu něco napsat na zkušenosti se zadní E10
Takže jeli jsme na R1150GSA sbalení pro dva lidi na 10 dní, 3x hliníkové kufry a dva lidi- já cca.100kg a batůžek cca.55kg. (Pro představu jak byla guma zatížena) Najeto 3600km, 90% silnice a 10% off. Guma vždycky podržela, jak na suchu tak i v dešti jsem nepocítil nějaké klouzáni. Na suchu až co pustil boční kufr. Počáteční hlučnost a vlnění zmizeli asi po 200km. A tady je fotka jak vypadá guma po těhle km. Po smrti Ještě něco na silnici dá ale žádná sláva....
Tak po navratu z Rumunska kontatuji podobne zkusenosti. Dalnici proste tahle guma nema rada,ale neni se cemu divit.Jsou to spalky.Jeste tam neco malo je. S tim ze 1tis jsem dal pred + ted 4tis,takze u me i bych videl realny najezd nekde kolem 6tis km max. Uvidim co priste. Bud hodim E07 nebo zkusim jeste E09 v nasem rozmeru kolik vydrzi.
I pád na hubu je pohyb kupředu
Tak konečně můžu taky něco napsat o této gumě.Najeto 4967 km nahuštěna na 2,7 po celou dobu neubylo tlaku,jeto 95%asfalt+dálnice,5%Rumunské šotoliny.Stav gumy na obrázku,myslím si že by ještě 1 tis.dala ale to už já zkoušet nebudu.Takže můj odhad je že životnost gumy je 6000 km.Stav přední gumy viz obrázek,je tak na polovině.Foukám ji na 2,2 měl jsem tam po těch km pokles tlaku o 2.(3700 km najeto do Rumunska a zpět)
marda přiložený následující obrázek:
Takze jsem dneska oficialne okoncil svuj prvni test Mitas E-10 . Po Rumusku tam a zpet kdy jsem ji pekne zhobloval mimo jine na dalnici, jsem ji jeste pomalu dojizdel doma v beznem provozu ( taky Radarka ), kdyz jsem dneska nekde na 1,5mm. Takze tesne limit.Stred prakticky holej, boky uz pekne oskakany.Bez uniku vzduchu za celou dobu a s najezdem cca 7tis km. Predek stale drzi a vidim to na celkovy najezd predku tak 10tis km. Oskakany uz je taky dost.Takze za me za ty prachy supr. Hodim zpet Anake 2, dojezdim a na dalsi test pujdou Mitas E-07. Aspon na zadek. Predek mozna zase vezmu desitku. Mokro zadna hruza, bahno vetsi jistota nez na Touranckach a Anake ( neni se cemu divit ) a celkove dobra stabilita. Na zacatku trosku rozvlnena, stred zivotnosti OK a na konci zase rozvlnena.Ale to hlavne z duvodu sjetyho stredu a porad relativne velkych bocnich spuntu.
Upravil milanosor dne 14.08.2012 08:36
I pád na hubu je pohyb kupředu
A co se tam píše? já nerozumet řeči tohoto kmene.... F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis