Netvor napsal:
Na 07kách 6000 km včetně Transalpiny a Transfagaraše zadní guma na 70 %, přední tak na 50 % a jak takovej vzorek může takhle sedět fakt nechápu ... ani náznak zrady ...
... a teprve o dva roky později a po dalších 16000 km ji měním a to ještě ani není na odpis, ale přecejenom kdyby náhodou napadl ten sníh ...
I pes má svůj den a dneska je ten den a já jsem ten pes!
Hledal jsem(možná,asi určitě blbě)a nenašel....Taky vám za mokra tak hrozně kloužou Mitasky 07? Dřív jsem je míval na menších endurech a nepřišlo mi to tolik úděsný jako teď na GS1200.Buď jsem věkem připosr...nější,nebo jsou jiný,nebo nevím.Jezdím povětšinou volnou,hlavně na mokru a v zimě,ale z Mitasek M10 jsem měl pocit daleko lepší.O mém stylu jízdy napoví,že jsem na nich najel cca 13.000km.Předek jsem nechal v nevím už kolika km otočit kvůli oskákání a měnil pak obě.
Jarda Smid napsal:
Hledal jsem(možná,asi určitě blbě)a nenašel....Taky vám za mokra tak hrozně kloužou Mitasky 07? Dřív jsem je míval na menších endurech a nepřišlo mi to tolik úděsný jako teď na GS1200.Buď jsem věkem připosr...nější,nebo jsou jiný,nebo nevím.Jezdím povětšinou volnou,hlavně na mokru a v zimě,ale z Mitasek M10 jsem měl pocit daleko lepší.O mém stylu jízdy napoví,že jsem na nich najel cca 13.000km.Předek jsem nechal v nevím už kolika km otočit kvůli oskákání a měnil pak obě.
Nevadí ti, že všechny pneu série E jsou směrové?
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Zdar, tak se hlásím do skupiny, které přední E07 ušla do prázdna za 2 dny. 4 měsíce a 8 tisíc km bez problému, pokles tlaku tak desetina za měsíc a teď tohle. Defekt nikde nevidím a našel jsem 3 místa, kde to uchází kolem ráfku. Shodou okolností (nebo možná ne) je to vždy v místě, kde je pod ráfek zastrčený gumový chlup z pneu.
Či s tím? Mám nechat rovnou dát duši? Zjišťuju, že s tím má problémy hromada lidí...
Už to tu někdo psal - Igor vozí gumy jeden rok přivázané na moto, aby se "dopekly". Pak je nasadí a už neubývají....
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
agenthonza napsal:
Zdar, tak se hlásím do skupiny, které přední E07 ušla do prázdna za 2 dny. 4 měsíce a 8 tisíc km bez problému, pokles tlaku tak desetina za měsíc a teď tohle. Defekt nikde nevidím a našel jsem 3 místa, kde to uchází kolem ráfku. Shodou okolností (nebo možná ne) je to vždy v místě, kde je pod ráfek zastrčený gumový chlup z pneu.
Či s tím? Mám nechat rovnou dát duši? Zjišťuju, že s tím má problémy hromada lidí...
Měl jsem v podstatě to samé, jen to nedošlo k úplnému úniku tlaku. Postupně to utíkalo po desetinkách. Nechal jsem pneu shodit z ráfku, očistit hranu a novu nahodit. Na chvilku to pomohlo, ale ten únik se zase vrátil. Všichni říkají dej duši, ale to jsem i s ohledem na možnou opravu defektu knotem nechtěl. Tak jsem koupil v Bikersu takovou tu náplň proti defektům, co se leje do pneu. Mají ji i jinde, ale tohle mám nejblíže. Vypuštěné kolo poválel po stranách, aby to pokud možno zasteklo i do hran, pneu nafoukl a světe div se, od té doby už v pohodě. Cena cca 200 Kč. Pravděpodobně to není obecné řešení, ale mě to pomohlo. Od té doby najeto cca 10 tis. km a bez nejmenšího problému.
Upravil Miho dne 18.10.2016 11:30
Okolo roku 2 tisíce...
A teď vážně, také by mne to zajímalo...
Je zajímavá přední guma - já to mám oskákané, až hrůza a to mám najeto o hodně méně km...
Upravil hobr dne 18.10.2016 22:18
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
hobr: kdyz brzdis predni tak se ti to oskace ostatne jakakoliv vic figurova guma
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
To je jasne , ale cim vic brzdis tim vic se ti to oskace, jhold musis asi jezdit pomalu a brzdit zadni, nebo se smirit s tim ze najezdu 40tis se nidky nedockas, ja se smiril a menim kazdej rok
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček