mi5 napsal:
Tohle já měl taky a hlavně ta klouzacka na mokrý silnici byl děs. Šli dolů, tohle prostě nejde.
Taky jsem na vážkách jestli je tam nechat nebo sundat.
Min na dovču je ještě nechám a pak se uvidí.
O7 je pneu spíše na lehčí OFF v tom se cítí nejlépe. Nedivte se proto že na asfaltu a navíc mokrým se nemůže srovnávat třebas s Touranckama.
Já ani nečekal, že budou srovnatelné s tourance, ale že budou až tak klouzat, mně celkem překvapilo.
Jinak jak píšeš, na lehký off jsou fakt super.
A maj ty Mitasky i jednu výhodu, jezdim teď opatrněji a manželka se už prý nebojí Brousit v zatáčkách boty na sedle spolujezdce prý neni pro ní
Tak jsem si koupil na malé GS pneu MITAS MC 30 INVADER 100/90 -19 TL 57 H a MITAS MC 30 INVADER 130/80 -17 TL 65 H . Jsou tedy spíš na silnici. Je to vlastně předchůdce terra force. Terry se v tomto rozměru nedělají. Měl jsem předtím metzeler tourance už řádně staré 2009. Po přezutí jsem zjistil, že mám úplně jinou motorku. Do první zatáčky se naklopila úplně sama, až jsem se zprvu lekl. Ale hned jsem tomu přišel na chuť. Zajel jsem je tak, že jsem vyjel do hor do zatáček a hned od začátku seděly jak přibité. Úplně jiná jízda. Teď jsem s nima odjel Alpy v Rakousku 1500km a jsem maximálně spokojený. Super guma na silnici. Zatáčky jsem na Grossglockneru klopil víc než kolega na michelin pilot road. Fakt dobrá guma. Nájezd nevím, ale po 1500 km není vidět žádný úbytek.
Já se za těch pár let vystipal už několikrát a bohužel i na vodě právě kvůli adhezi pneumatik. Takže fakt jsou situace, kde je zbytečné to pokoušet. To že jsem si za to mohl sám z části to beru, ale byla v tom i guma a to 08.
Jezdím většinou 07 a jsem spokojen. Guma mi naprosto vyhovuje, ať už nájezdem i vlastnostmi, jsem kochač. Mimochodem - na zadní 09 mám 7.500km a ještě něco dá (už jen po silnici)...
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
Tak s největší pravděpodobností byl problém s 07 způsoben nevyváženým kolem. Po vyvážení se chování zlepšilo o 90 %. 5 % si nechávám pro jistotu, že se mýlím a 5 % za to že si ještě sem tam uklouzne. Ale dělá to motorka jako celek, obě pneu jsou téměř nové".
[img][/img] takto dopadla e07 po 3000 km na dovolené několik prasklin. Jezdil jsem čisté asfalt. Jsem rad ze jsem se nezabil. Jak je to mozne ze to takhle prasklo?? Je to Dakar
Drevak75 přiložený následující obrázek:
Drevak75 napsal:
takto dopadla e07 po 3000 km na dovolené několik prasklin. Jezdil jsem čisté asfalt. Jsem rad ze jsem se nezabil. Jak je to mozne ze to takhle prasklo?? Je to Dakar
Co se Ti nezdá? Té gumě (alespoň podle obrázku) nic není. Nějaká prasklinka - na to se nehraje. Víš, kolik "masa" je pod tím? Neřeš a jezdi, nebo si kup jinou značku....
Někdo to už tady psal - "Mitas buď miluješ, nebo nenávidíš..."
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
Tak záhada objasněna.Mechanik zřejmě při rozbalování pneumatik z fólie použil nůž na koberce a gumu poškodil.Beru zpět všechna nařčení.????
Upravil Drevak75 dne 14.07.2016 20:26
joe napsal:
Tak dneska jsem se ptal co se děje. Doufám, že příští týden budu moudřejší. U mně je to tak, že E-10 mi drží stejné km - vždy max. 3 tkm. Info - o víkendu jedu do Slovinska testovat E-10 v rozměru 120 a 170 pro LC
Dneska sem obul mitasy E07 na 650 gs-o.vyvazene priravene plus nove loziska a simerinky,nove sroby na kotuce,disky opiskovane a komaxit na nich..uvidime,co su zac..
Drevak75 napsal:
Tak záhada objasněna.Mechanik zřejmě při rozbalování pneumatik z fólie použil nůž na koberce a gumu poškodil.Beru zpět všechna nařčení.????
Děkuji za zprávu
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
joe napsal:
Tak dneska jsem se ptal co se děje. Doufám, že příští týden budu moudřejší. U mně je to tak, že E-10 mi drží stejné km - vždy max. 3 tkm. Info - o víkendu jedu do Slovinska testovat E-10 v rozměru 120 a 170 pro LC
Zdravím,jak dopadl ten test?
Test proběhl vcelku uspokojivě (Slovinsko, sucho i mokro)). V tomto rozměru se chová pneu na figurových gumách při plném zatížení ( 2 osoby + 60 l vak) trošku jinak než v běžném rozměru velkého GS. Trvalo asi 300 km než si to sedlo a pak to bylo vcelku neutrální, ale ve velkých vracečkách při větších náklonech to má tendenci padat do zatáčky samo. Docela jsem to honil. Maximálka kolem 180 km/h. Předpokládaný nájezd 4tkm+.dle stylu jízdy. Více info zatím nemohu.
Upravil joe dne 22.07.2016 09:47
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží