Všem venku vyhovují, jen u nás se na ně fluše (asi jsou u nás lepší jezdci).. Samozřejmě mají i své nedostatky.
......Ahoj ja by som to takto nevidel,že tu niekto na mitas fluše , každy kto si E 10 kupil si ju zaplatil a teda vie zhodnotit či je tato guma pre každeho vhodna či jazdnymi vlastnostami alebo ekonomicky....za mna jazdne vlastnosti okrem počiatočej nestability v kolajach ktora sa rychlo ojazdenim
stratila, sucho,mokro cesta, suchy teren dobre nemal som žiadne pripomienky......ale kilometricka vydrž pre mna nevyhovujuce ,takže už na velke Gso neobujem........ale na mitas nezanevieram pretože pre mna velmi vyhovujuce na moje druhe moto su motocrossove pneumatiky ktore mi vyhovuju pokaždej stranke na moje hobby jazdenie ,či vydržou,či cenou a aj jazdnymi vlastnostami......takže tolko z mojho uhla pohladu
Všem venku vyhovují, jen u nás se na ně fluše (asi jsou u nás lepší jezdci).. Samozřejmě mají i své nedostatky.
V Jizni Africe bych na Mitasky mel taky jen slova chvaly
Btw. ten clanek je spis zadost o hodnoceni a zkusenosti od uzivatelu, jinak je tam jen uvaha, ze hodnoceni gum je vzdy subjektivni, nicmene ze pro ne na tom veljete co jezdej na jihu cernyho kontinentu jsou super a ze se na tom vsichni shodnou.
A jeste info pod carou je, ze v africe stoji gumy desnej balik, cca 8tisic sada, takze pokud se da cokoli usetrit je to jen plus pro levnejsi obuti. Cimz nechci Mitasky nijak shazovat, pokud nekdo udela srovnatelnou gumu za min, je to super. Jen ze jsou tam hodne popularni i kvuli tomu.
Maiali nel Fango!
Hodně jsem váhal, jestli zrovna já se mám k tomuhle tématu vyjadřovat, ale asi nakonec pár slov prohodím..
Po překonání počátečního šoku z přechodu z tourance a předtím anakee, jsem tak nějak přišel na to, že to neudělá z GSa krosku a ze mě motokrosaře už vůbec ne (jaké překvapení, že?). No jo, ale ony se ty gumy na silnici chovají pocitově čím dál tím líp. Stupačky sice nedrhnu ovšem to ani předtím. Když už vyrazím mimo asfalt, tak se občas dostanu do situace, kdy bych na tourance dávno ležel. Na mokru jezdím pochopitelně pomaleji. Nikde mě zatím neustřelily, ani jinak nezradily. Takže já těm gumám nemám absolutně co vytnout, já můžu jen chválit.
Na hodnocení nájezdu je ještě brzo. Celkové hodnocení vidím velmi pozitivně pro, jak již zde bylo několikrát zmíněno, účel ke kterému byly stvořeny. Tedy cestování s občasným výletem mimo asfalt.
Asi zrovna moje příští obutí nebudou (i když nikdy neříkej..). A to protože to prostě v terénu neumím a je mi líto si hrocha ničit. Spíš podle okolností zkusím E07, nebo se vrátím k anankee. Ale třeba opět Joe nabídne něco za hezký peníz jako posledně. Za tuhle zkoušku jsem mu vděčný - DÍKY JOE, a rozhodně nelituji, že jsem zkusil.
R1100GS
Všem venku vyhovují, jen u nás se na ně fluše (asi jsou u nás lepší jezdci).. Samozřejmě mají i své nedostatky.
Mě se na nich jezdilo dobře jen trošku rychle mizí. Psal jsi na Cenduru že už testuješ E-10 dvousměsovku, kdy bude v prodeji? Nebo neměl by jsi tam na prodej jednu testovací sadu té nové dvousměsovky?
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Taky přidám svou trošku do mlýna. Je to až divné, na asfaltu ale pocitově motorka sedí v zatáčce lépe na E-10 než na Touranckách - jak píšu je to divné ale je to tak - klopím až na stupačky a drží. V první chvíli (než se trošičku ojely hrany špuntíků) jakoby se motorka v zatáčce přetáčela, ale teď (po 300km) si je nemohu vynachválit co se do jízdních vlastností týče (na mokru jsem tedy ještě nejel a podle reakcí snad raději ani nechci zkoušet). Jen mě trošičku štve, že zadek opravdu viditelně mizí před očima a to mám na gumě odjeto cca jen 500 km (50 km šotolinky, 100km rozbitý asfalt, zbytek normální okresky) - sem tam jedu ostřejc, tak se asi není ani čemu divit... Jsem zvědav kolik na sadě najedu. Bral bych rady na kolik mám foukat na poloviční a plnou zátěž (teď jezdím solo /110 kg/ bez kufrů a mám 2,3 zadek a 1,9 předek)??
Život je krátkej, je potřeba si ho užít naplno! - tak proto BMW GS
Řídím se tím co doporučuje výrobce. Tzn u 1100GS funím na 2,2 předek a 2,5 zadek, při solo jízdě. Naloženej 2,5 předek a 2,7 zadek, při jízdě ve dvou (2,9 při jízdě ve dvou s naloženými kufry)
Ať je to TKC nebom třeba Tourance.
TKC cca 11000km
Tourance cca 17000km
Upravil milosch dne 26.09.2012 20:25
Tak já taky sám foukám zadek na 2,5 a předek na 2,3 a když jedeme se ženou tak 2,8 zadek a 2,5 předek.
Po Mitas E-09 zadní sem s nástupem chladnějšího počasí raději zase koupil E-10ku na zadek. Přední zničila jednu zadní E-10 a půl Zadní E-09 plus počítám že sjede i tu druhou zadní E-10. Prý se teď chystá a testuje E-10 dvousměsová říkal Joe
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
Já mám na 1150GSA (poradil mi Joe) E-10 zatím jen vzadu, najel jsem 4800km, 70% silnice sólo, 25% silnice s batohem a 5% lehký terén opět sólo. Na suchu bez problémů, určitě subjektivně minimálně shodné s TKC, střed gumy samozřejmě mizí, ale rozhodně dám nejmíň 6 tis.km stejně jako na TKC. Na mokru se bojím, takže jezdím hodně opatrně a tak nemám důvod chování kritizovat. Samozřejmě mokrá zebra na přechodu nic moc, to jedu jako pos... Hlučnost nehodnotím, prostě to nějak hučí a neřeším to. Sám foukám 2,1/2,4 (sólo) a 2,3/2,7 (s batohem). Já mám 90 kil, boční kufry s nějakým vercajkem vozím pořád, s batohem +dalších 75 kilo. Taky nevím, jestli nemám foukat víc, ale nemám najeto tolik, abych to dokázal posoudit. Určitě brzy zkusím i na předek E-10, ale souhlasím s názorem, že tvrdší směs na zadní pneu v prostřední části bude super, na silnici taková guma musí vydržet mnohem víc a věřím, že to neovlivní jinak slušné jízdní vlastnosti.
Lidicky tak dneska jsem se byl kousek projet s LukyGS ma nazuto E10 a sem cumel jak s nema klopil a valil, bylo teda sucho a jen silnice ale i tak
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Tak dneska jsem dovezl dvousměs E-10, zítra nazuju a na Radarce ji provětrám. V současné době mám jěště jednu sadu E-07 (zadek dvousměs) pokud by měl někdo zájem dovezu na Radarku k testu za obvyklou cenu 2500,- (musím někde získat krejcárky na benzín, neb mi ho nikdo neplatí a nebudu to brát z rod. rozpočtu). Pokud by jste měli zájem ozvěte se na mobil 724282837
Upravil joe dne 03.10.2012 21:39
Joe napsal:
Tak dneska jsem dovezl dvousměs E-10, zítra nazuju a na Radarce ji provětrám. V současné době mám jěště jednu sadu E-07 (zadek dvousměs) pokud by měl někdo zájem dovezu na Radarku k testu za obvyklou cenu 2500,- (musím někde získat krejcárky na benzín, neb mi ho nikdo neplatí a nebudu to brát z rod. rozpočtu). Pokud by jste měli zájem ozvěte se na mobil 724282837
Ahoj Joe a kedy bude na pultoch ta E-10tka..,?
citim sa fajn..
Joe napsal:
Tak dneska jsem dovezl dvousměs E-10, zítra nazuju a na Radarce ji provětrám. V současné době mám jěště jednu sadu E-07 (zadek dvousměs) pokud by měl někdo zájem dovezu na Radarku k testu za obvyklou cenu 2500,- (musím někde získat krejcárky na benzín, neb mi ho nikdo neplatí a nebudu to brát z rod. rozpočtu). Pokud by jste měli zájem ozvěte se na mobil 724282837
Ahoj Joe a kedy bude na pultoch ta E-10tka..,?
Nespěchej teď se testuje, zda to má smysl popřípadě zavést do výroby. Zítra udělám první kilometry.
Joe napsal:
Tak dneska jsem dovezl dvousměs E-10, zítra nazuju a na Radarce ji provětrám. V současné době mám jěště jednu sadu E-07 (zadek dvousměs) pokud by měl někdo zájem dovezu na Radarku k testu za obvyklou cenu 2500,- (musím někde získat krejcárky na benzín, neb mi ho nikdo neplatí a nebudu to brát z rod. rozpočtu). Pokud by jste měli zájem ozvěte se na mobil 724282837
Ahoj Joe a kedy bude na pultoch ta E-10tka..,?
Nespěchej teď se testuje, zda to má smysl popřípadě zavést do výroby. Zítra udělám první kilometry.
idem kupovat gumy este neviem ci E-07,9,10 stale sa neviem rozhodnut a ako spominas v clanku vyssie tak aj E07 bude mozno dvojzmes..?dufam, ze napises ako sa ti s nimi jazdilo.?
citim sa fajn..
Joe napsal:
Tak dneska jsem dovezl dvousměs E-10, zítra nazuju a na Radarce ji provětrám. V současné době mám jěště jednu sadu E-07 (zadek dvousměs) pokud by měl někdo zájem dovezu na Radarku k testu za obvyklou cenu 2500,- (musím někde získat krejcárky na benzín, neb mi ho nikdo neplatí a nebudu to brát z rod. rozpočtu). Pokud by jste měli zájem ozvěte se na mobil 724282837
Předek asi nemáš v 21 že?
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Joe napsal:
Tak dneska jsem dovezl dvousměs E-10, zítra nazuju a na Radarce ji provětrám. V současné době mám jěště jednu sadu E-07 (zadek dvousměs) pokud by měl někdo zájem dovezu na Radarku k testu za obvyklou cenu 2500,- (musím někde získat krejcárky na benzín, neb mi ho nikdo neplatí a nebudu to brát z rod. rozpočtu). Pokud by jste měli zájem ozvěte se na mobil 724282837