ozivim trochu toto tema: mam dalsiho pacienta s pridrenymi pisty v motoru. Jedna se o BMW F800ST rocnik 08 (odlitky bloku 07) s najetymi 23tkm. Puvodni motor umrel predchozkimu majiteli (zadreny na klice). Motor byl vymenen, bohuzel za model 08 (dle data na odlitcich bloku). Ted pri cca 15tkm na tomto motoru pridrene pisty. Motor byl osazen starsim provedenim pistu a ma take puvodni viko kliky (mezivanu) bez zesileni. Ojnicni loziska v toleranci a bez poskozeni, lozisko vyvazovaku na klice je tesne u horni toleracne, samotna kiika v toleranci bez poskozeni cepu. Zvuk motoru odpovida videu na zacatku tohoto tematu. Komperse dokonala, tlak mazani v pohode, zadna spotreba oleje, rozvody postaveny spravne, vule ventilu idealni.
Projevy: klepani na volnobeh a v otackach 3500-4500 pri castecnem zatizeni nebo brzdeni motorem. Vibrace kolem 4100 rpm. Vyssi prumerna spotreba benzinu: nepada pod 6l/100km.
Zaver: Nechal jsem si nabidnout cenu na nakup potrebych dilu. Dily jsou drazsi nez na cokoliv co jsem kdy mel v garazi a vubec se nevyplati motor davat dokupy. Takze probehne vymena motoru za cely motor rocniku 10 a mladsi a zacnu se asi modlit :-)
Mit spotrebu jeden motor na 12 tkm je docela dost :-)
Pokud by mel nekdo zajem o motor, ktery ma spodek, hlavu a prevodovku v poradku na dily tak jeden mam k dispozici....
Upravil travexr dne 31.03.2016 14:34
No a abych jenom nepsal tak pridam obrazek z prvniho motoru (puvodni motor se kterym to vyjelo z fabriky). Klika, blok (vnitrni ulozeni kliky) a vyvazovak na kasi....
Zajimal by mne nazor proc to odeslo...
A priste si dame hadanku z druheho kousku.
MIMOCHODEM NEVITE NEKDO O MOTORU NA PRODEJ? ASPON BLOK, KLIKU A VYVAZOVAK? Prodejce co jsem s nim byl domluven se ukazal jako nesolidni.
travexr přiložený následující obrázek:
Motor ze kteryho jsem vytahl "tenhle poklad" mam pujcenej od predchoziho majitele, kterymu odesel v cca 12 tkm (pokud pocitam spravne). Jak to tenkrat bylo netusim. Ven vyvazovak nevyskocil, jen se panev zapekla tak, ze ji byl plnej motor a ten se zvejknul a neslo s nim otocit. Ojnici vyvazovaku jsem musel z kliky urvat lisem :-)
Motor jsem rozhodil proto, ze mne jednak zajimalo co odeslo, ale taky proto, ze je mozne ho pouzit jako zdroj ND, tak je dobre vedet, jake dily jsou OK.
Upravil travexr dne 09.04.2016 22:56
Jako odstrašující příklad dobrý. když to někdo nechal až takhle zarvat, jak se k tomu musel chovat když ještě ten chudák motor normálně jel.A jak vypadá ostatní (válce,vačky)není to taky chycený?
Upravil kim dne 10.04.2016 07:23
Pro mne je odstrasujici, ze na dvou motorech je vyvazovak s velkou vuli. I ten druhej by moh kleknout uplne stejne, jenze to nestih a odchazeji pisty. Odtrasujici je, ze ti v servisu reknou, ze je to normalni a at jezdis v klidu dal.
Pokud si dobre pamatuju, tak motor predchozimu majiteli lehce klepal (jako spousta jinych) a k selhani doslo na vytocenym motoru na dalnici.... Detaily,a le samozrejme neznam.
wau, včera jsem taky letěl po dálnici...brrr.
Neměl jsem to číst.
No já mám na ST najeto 62 nebo 64tisíc už. Koupil jsem to už klepající na 41tisících. Olej měněn 2x, 1x Repsol a teď Mogul, viskozita dle příručky z toho roku.
Studená motorka s mogulem je utlumenější, myslím mlácení. Ohřátá už mlátí víc než předtím, ale jezdím, nemám ji na parádu. Mám obálku, kam odkládám litříky na jiný motor.Počítám s jeho výměnou, protože jak i Servisák i kolega z Třebestovic potvrzují, že tyto motory mají další mouchy i jako ten můj a to když předjíždíte rychle akcelerujete a chcete tam nacpat 5 a 6 tak tam práskne mezikvalt, motor vvyletí do otáček jak počítáte s tím že ten kvalt ta bude a vono nic. a znova a znova, a lidi jsou v autě vyděšený, co ten **** na tý motorce blbne.
No asi na 5 pokus tam dám pětku a jedu dál a přidapadám si jako ****.
tak to mě rozčiluje zrovna tak. Motor a i převodovka začínají mít větší vule, když přidám nebo uberu plyn nebo na hrbolech zkouším držet konstantní rychlost tak sebou já i motorka škubeme, než motor začne bejt v malinkatým tahu. Zkrátka všechno je volnější a volnější a už to ježdění není taková zábava. Musí se u řazení přemýšlet a otravuje mě to i při jízdě, zatáčky si nedám tak jak bych chtěl, protože to není ono.
Brácha má GS 800 r.v.2008, najeto asi 45-47 tisíc? a zvuk má krásnej. Nejezdí off ani po zadním. To já také ne.
A teď mi dochází, že bych měl zase brzy vyměnit olej.
jakou specifikaci doporučujete pro mlátičku?
Jinak v Inveltu mi řekli, že tam jezdí pán se stejnou mlátičkou a má přes 100tisíc.
Upravil janjarolim dne 22.04.2016 09:24
rád se toulám na dvou kolech
Na mlaticku bych si asi zvykl, ale motor mi zral spojky vic jak benzin a spotreba nepadala pod 6,5 litru: pridrenej pist to jasne vysvetlil.
DNES JSEM NAHODIL NOVE POSKLADANY MOTOR. ROZDIL JE NECHUTNE OBROVSKY!!!!! Ne ze byl novy motor tichy, ale nemlati jak vycochtanej diesel a hlavne NEVIBRUJE!!!!!! Takhle nejak si predstavuju, ze by to melo vypadat. Kde udelali u BMW chybu je vic nez jasne.
Stravil jsem posledni dva tydny prebiranim a tridenim dilu. Nevim jak to v Rakousku vyrabeji, ale zda se mi, ze setri vyrobni naklady jak to jen jde a s presnosti si nikdo hlavu nelame. Ostani to resi tridenim dilu do tolerancnich trid, ale u BMW je to zjevne zbytecnost: Prumer pistu mimo toleranci, ovalny valce, sousoosot lozisek, uhlovani ojnic...Darmo mluvit. I motory skodovek 120 byly vyrobene podstatne presneji...... Nejpresnejsi dily jsou saly a to je vyrabeji v Polsku.
Ted uz nezbyva nez se modlit, at vydrzi vic nez cca 12 tkm jako ty predchozi dva....
Jinak o stavu kliky a vyvazovaku celkem dobre vypovida tlak mazani, pokud je OK, tak souhlasim s tim, ze neresit - protoze se to nevyplati. Pokud v poradku neni, tak bych doporucil motor kuchnout a radsi se podivat.
travexr napsal: Nevim jak to v Rakousku vyrabeji, ale zda se mi, ze setri vyrobni naklady jak to jen jde a s presnosti si nikdo hlavu nelame.
Možná to bude tím, ze ten motor pro BMW vyrábí Loncin (Čína)
kterej motor vyrabi cajna?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
To by me zajimalo taky, podle me se dela v Hondurasu a to je celkem daleko od ciny
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
parabolu delaj v Mohelnici, teda delali mozan uz presunuli vyrobu do Slovinska, ojnice na GS jsou z Hondurasu a ojnice na R jsou z DE
Upravil schrek dne 15.11.2016 17:37
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Stačí prohledat na netu, motor pro F800GS vyrábí čínský Loncin, na toto téma je toho napsáno dost. Případně mě můžete vyvést z omylu ;-)
Česky například tady:
"Malého bavoráka žene motor, který je v laických i odborných diskusích po celém světě zdrojem největších polemik. Jeho výrobu svěřilo BMW čínské továrně Loncin. Jestli to bylo dobře, nebo špatně, prověří až čas."
Zdroj: http://auto.idnes...otorky_fdv-----------------------------------------------------------------------------
Dříve jsem byl trochu namyšlený, ale teď už nemám chybu!
Sete a kam potom dáva Rotax tieto motory?
Do veľkej jamy? https://www.rotax...x-804.html
Ak sa nepletiem Loncin robí jednovalce 650.
A nie je to vlastne jedno?
Sete napsal:
Stačí prohledat na netu, motor pro F800GS vyrábí čínský Loncin, na toto téma je toho napsáno dost. Případně mě můžete vyvést z omylu ;-)
napsano dost? TY VOLE
Nevim, co se zmenilo v poslednich 2 letech, ale pletes si to s motorem do skutru BMW, pripadne Sertao?
Dvouval 8GS se AFAIK nikdy nevyrabel v Cine... minimalne o tom teda fakt nevim.
Upravil hicks dne 15.11.2016 21:02
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
schrek napsal:
To by me zajimalo taky, podle me se dela v Hondurasu a to je celkem daleko od ciny
do Hondurasu ho poslem s drahym mobilem a retezem na krku jestli to napise jeste jednou
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No tak se nečilte, možná si tu motorku s čínským motorem příští rok koupím taky ;-)
Upravil Sete dne 16.11.2016 14:16
-----------------------------------------------------------------------------
Dříve jsem byl trochu namyšlený, ale teď už nemám chybu!