Jeden z prvních, ne-li uplně první smysluplnej příspěvek tady.
A zajímavý čtení.
btw, jedna věc mě v tom i fakt pobavila: "990 Dobrodružství ABS"
Teď tomu tak budu řikat.
Spojková pumpa:
Všechny roky. Řada LC8 je bohužel vybavena spojkovou pumpou, která nemá dlouhou životnost(30.000 km). Zdá se, že možná vysokou tepelnou námahou jeden O-kroužek na pístku po čase odejde. Zde je navržen jeden způsob opravy Zásadní radou pro prodloužení životnosti je zkušenost mnoha majitelů - často měnit spojkovou kapalinu.(při každé výměně oleje) Nečistoty, které vznikají v pumpě mají značný vliv na zrácení životnosti. Mnozí z nás už máme ale i dobré zkušenosti s náhradou originální pumpy za dvoukrožkovou od firmy OBERON
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
qwert napsal:
Co bys taky čekal od pumpy kterou vyráběji nemčouři.Proto je i ta gs800 taková mrdka..
vsichni vedi, ze nejlepsi je nemcour s nemeckym srdcem... proste osmikilo
---
jinak jeste nedavno tu nejaky pomerancovy kuze z vaseho klubu lhali, ze osmikilo je cinsky.. tak se nejak dohodnete
Upravil hicks dne 28.02.2012 15:44
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Velké napětí. To předcházelo premiéře nového BMW F 650 GS. Bude mít tohle enduro s dvouválcovým motorem vůbec nárok na své jméno? BMW totiž přesouvá jednoválcové stroje do třídy G a pod písmenem F přichází s novými dvouválci. Proč mluvím v množném čísle?
Protože na shodném základu postavili Němci hned dva modely, které se však paradoxně vyrábějí v Číně – BMW F 800 GS a se stejným motorem, avšak lehce odlišným podvozkem model F 650 GS. A právě na něm jsem absolvovala tři a půl tisíce kilometrů po cestách i necestách v Maďarsku a Rumunsku, kde jsem jezdila po doprovodných trasách Středoevropské rallye, která se jela jako náhrada za zrušenou legendární Rallye Dakar.
Upravil qwert dne 28.02.2012 16:32
qwert napsal:
Převzato z jednoho nejmenovaného časopisu..
Velké napětí. To předcházelo premiéře nového BMW F 650 GS. Bude mít tohle enduro s dvouválcovým motorem vůbec nárok na své jméno? BMW totiž přesouvá jednoválcové stroje do třídy G a pod písmenem F přichází s novými dvouválci. Proč mluvím v množném čísle?
Protože na shodném základu postavili Němci hned dva modely, které se však paradoxně vyrábějí v Číně – BMW F 800 GS a se stejným motorem, avšak lehce odlišným podvozkem model F 650 GS. A právě na něm jsem absolvovala tři a půl tisíce kilometrů po cestách i necestách v Maďarsku a Rumunsku, kde jsem jezdila po doprovodných trasách Středoevropské rallye, která se jela jako náhrada za zrušenou legendární Rallye Dakar.
qwert napsal:
Převzato z jednoho nejmenovaného časopisu..
Velké napětí. To předcházelo premiéře nového BMW F 650 GS. Bude mít tohle enduro s dvouválcovým motorem vůbec nárok na své jméno? BMW totiž přesouvá jednoválcové stroje do třídy G a pod písmenem F přichází s novými dvouválci. Proč mluvím v množném čísle?
Protože na shodném základu postavili Němci hned dva modely, které se však paradoxně vyrábějí v Číně – BMW F 800 GS a se stejným motorem, avšak lehce odlišným podvozkem model F 650 GS. A právě na něm jsem absolvovala tři a půl tisíce kilometrů po cestách i necestách v Maďarsku a Rumunsku, kde jsem jezdila po doprovodných trasách Středoevropské rallye, která se jela jako náhrada za zrušenou legendární Rallye Dakar.
hele qwerte je vasi domenou papouskovat totalni nesmysly (tusim z idnesu)?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Nikdo ještě nepřinesl argument že je to nesmysl..A podle toho jaké zvuky z toho motoru vycházejí věříme že to určitě vyrábějí v Číně.Chápu že tě to sere ale musíš se s tím nějak vyrovnat..
Mně odešla ve 3,5 tikm vplnoběžka(výrobní vada opraveno v záruce).Pak dlouho,dlouho nic (ježděno více v terénu).Pak jsem preventivně vyměnil gufera v kolech,řetěz byl ve 23 tisících K.O. ,ale jen ho občas namažu zásadne neumývám bo mně to nebaví.Pak odešla baterka což je jeden z problémů u 990 (stříkaček)a zatím nikdo nepřišel na to proč.Což docela sere každý 3 roky kupovat dost drahou baterku.Zhruba v 27 tisících teda fakt zhruba mi začala špatně řadit šestka,alevím kde je asi chyba.Při jednom z rádoby Adventure závodů jsem tam dostkrát blbě kopl kvalt hodně silou přes zuby(nedomáčklá spojka v offu+ blbý otáčky).No a od tý doby jde šestka blbě řadit a občas vypadne to,ale opravdu občas.Vím kde je ta chyba,ale zatím to nechám tak.Poté jsem preventivně vyměnil spodní spojkovou pumpu za Oberon(32tkm).Origo vozím v baťohu co kdyby náhodou.No a celkově najeto 33,5tkm.Doufám,že letošek odjezdím zase bez větších problémů a budu stále maximálně spokojenej.Takže myslím,že žádnej tragickej výčet neschopnosti tohodle modelu.Jo rok výroby 2006 takže vlastně strašně problémovej podle jednoho chytráka ALEXE z motorkářů.cz
že se na toho qwerta n.e.v.y.s.e.r.e.t.e. a furt mu odpovídáte na ty jeho pomatené bláboly,, nechápu.. nechal bych ho , ať si tu na vlákně exhibuje sám...
bluesbery napsal:
že se na toho qwerta n.e.v.y.s.e.r.e.t.e. a furt mu odpovídáte na ty jeho pomatené bláboly,, nechápu.. nechal bych ho , ať si tu na vlákně exhibuje sám...
Protože jsou všichni tak krásně chytlaví jako i ty..
"To co vidite na obrazku je nejnovejsi prispevek zaskodnika, ktery byl do KTM nasazen od BMW. Cidlo tlaku oleje. Tento prvek cini motorku jeste spolehlivejsi a odolnejsi pro pouziti v terenu."
Fanos Rusicka napsal:
Mně odešla ve 3,5 tikm vplnoběžka(výrobní vada opraveno v záruce).Pak dlouho,dlouho nic (ježděno více v terénu).Pak jsem preventivně vyměnil gufera v kolech,řetěz byl ve 23 tisících K.O. ,ale jen ho občas namažu zásadne neumývám bo mně to nebaví.Pak odešla baterka což je jeden z problémů u 990 (stříkaček)a zatím nikdo nepřišel na to proč.Což docela sere každý 3 roky kupovat dost drahou baterku.Zhruba v 27 tisících teda fakt zhruba mi začala špatně řadit šestka,alevím kde je asi chyba.Při jednom z rádoby Adventure závodů jsem tam dostkrát blbě kopl kvalt hodně silou přes zuby(nedomáčklá spojka v offu+ blbý otáčky).No a od tý doby jde šestka blbě řadit a občas vypadne to,ale opravdu občas.Vím kde je ta chyba,ale zatím to nechám tak.Poté jsem preventivně vyměnil spodní spojkovou pumpu za Oberon(32tkm).Origo vozím v baťohu co kdyby náhodou.No a celkově najeto 33,5tkm.Doufám,že letošek odjezdím zase bez větších problémů a budu stále maximálně spokojenej.Takže myslím,že žádnej tragickej výčet neschopnosti tohodle modelu.Jo rok výroby 2006 takže vlastně strašně problémovej podle jednoho chytráka ALEXE z motorkářů.cz
Hele sorry,ja mam najeto 105000km s puvodni spojkou atd.Nenapadlo mne,ze tady resime problemy pri cca 30000t.km!
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
qwert napsal:
Kdybys s tvou motkou jezdil jak Fanda tak nenajede ani 20000..
Kupoval jsem motorku bez dolozenych km.Nakonec se ukazalo,ze ma mozna najeto i vic.Krom bezneho jezdeni po silnici i v terenu ma za sebou 1XL rally,2x krocana,1x twinduro,4x Albanii atd.Vim ze to neni zadnej extrem,ale resit tady problemy v 30000t.km je trochu mimo misu!
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
qwert napsal:
Kdybys s tvou motkou jezdil jak Fanda tak nenajede ani 20000..
Kupoval jsem motorku bez dolozenych km.Nakonec se ukazalo,ze ma mozna najeto i vic.Krom bezneho jezdeni po silnici i v terenu ma za sebou 1XL rally,2x krocana,1x twinduro,4x Albanii atd.Vim ze to neni zadnej extrem,ale resit tady problemy v 30000t.km je trochu mimo misu!
Ono je i mimo mísu srovnávat tyhle naprosto odlišné motory.Fanda neměnil spojku ale pouze spodní hydr.váleček.Ten německý je opravdu na ****.Motor lc8 je sportovní a dost otáčkový.Zajímavé je i to že jedimenzovaný až na 160 koní a ve své třídě je zhruba o 20kg lehčí než večkerá konkurence..