Joe napsal:
Tak dneska jsem dovezl dvousměs E-10, zítra nazuju a na Radarce ji provětrám. V současné době mám jěště jednu sadu E-07 (zadek dvousměs) pokud by měl někdo zájem dovezu na Radarku k testu za obvyklou cenu 2500,- (musím někde získat krejcárky na benzín, neb mi ho nikdo neplatí a nebudu to brát z rod. rozpočtu). Pokud by jste měli zájem ozvěte se na mobil 724282837
Ahoj Joe a kedy bude na pultoch ta E-10tka..,?
Nespěchej teď se testuje, zda to má smysl popřípadě zavést do výroby. Zítra udělám první kilometry.
idem kupovat gumy este neviem ci E-07,9,10 stale sa neviem rozhodnut a ako spominas v clanku vyssie tak aj E07 bude mozno dvojzmes..?dufam, ze napises ako sa ti s nimi jazdilo.?
Už na omak to vypadá zajímavě. Myslím, že se s tím bude jezdit na ucho.
tantito napsal:
[quote]Joe napsal:
Tak dneska jsem dovezl dvousměs E-10, zítra nazuju a na Radarce ji provětrám. V současné době mám jěště jednu sadu E-07 (zadek dvousměs) pokud by měl někdo zájem dovezu na Radarku k testu za obvyklou cenu 2500,- (musím někde získat krejcárky na benzín, neb mi ho nikdo neplatí a nebudu to brát z rod. rozpočtu). Pokud by jste měli zájem ozvěte se na mobil 724282837
Ahoj Joe a kedy bude na pultoch ta E-10tka..,?
Nespěchej teď se testuje, zda to má smysl popřípadě zavést do výroby. Zítra udělám první kilometry.
idem kupovat gumy este neviem ci E-07,9,10 stale sa neviem rozhodnut a ako spominas v clanku vyssie tak aj E07 bude mozno dvojzmes..?dufam, ze napises ako sa ti s nimi jazdilo.?
Už na omak to vypadá zajímavě. Myslím, že se s tím bude jezdit na ucho.[/quote
je nas tu asi viac co caka na tvoju recenziu,som velmi zvedavy na to,dufam ze to bude fajn a v January budu na pultoch:-)
citim sa fajn..
tantito napsal:
[quote]Joe napsal:
Tak dneska jsem dovezl dvousměs E-10, zítra nazuju a na Radarce ji provětrám. V současné době mám jěště jednu sadu E-07 (zadek dvousměs) pokud by měl někdo zájem dovezu na Radarku k testu za obvyklou cenu 2500,- (musím někde získat krejcárky na benzín, neb mi ho nikdo neplatí a nebudu to brát z rod. rozpočtu). Pokud by jste měli zájem ozvěte se na mobil 724282837
Ahoj Joe a kedy bude na pultoch ta E-10tka..,?
Nespěchej teď se testuje, zda to má smysl popřípadě zavést do výroby. Zítra udělám první kilometry.
idem kupovat gumy este neviem ci E-07,9,10 stale sa neviem rozhodnut a ako spominas v clanku vyssie tak aj E07 bude mozno dvojzmes..?dufam, ze napises ako sa ti s nimi jazdilo.?
Už na omak to vypadá zajímavě. Myslím, že se s tím bude jezdit na ucho.[/quote
je nas tu asi viac co caka na tvoju recenziu,som velmi zvedavy na to,dufam ze to bude fajn a v January budu na pultoch:-)
V neděli jsem se vrátil z Albánie, přes Srbsko, Kosovo, Makedonii, kousek Řecka a to vše na 8 kile a Mitas07, vzadu Dakar. Dva dny v dešti po asfaltu, pět dní off road po kamení, štěrku a kalužích a zbytek normál cesty. Celkem 4500km. Za sebe můžu říct, že jsem byl s pneu spokojený , je to takový univerzál do 150 km/hod, protože pak začne kmitat předek, i přes opětovné převážení. Ale na to asi ta guma není.
KUKY se vrací
Joe: tak co jak to vypada s tou dvousmesovkou bude se delat nebo si to ohobloval moc rychle
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Vypadá to na minimálně třetinový nájezd nahoru proti obyčejné. Bohužel (bohudík) je test ovlivněn podzimní enduroškolou, kdy jsem na 200 km ohobloval skoro dva milimetry. Včera jsem překročil hranici 2 tkm a pořád je na pneu 5,90 mm. Kdo byl na enduru, ví jak jsem s ní zacházel. Jestli půjde do výroby je na fabrice. Pro toho kdo jezdí tvrdě (3tkm) se posune nájezd asi o 1 až 2tkm. Kdo jezdí z rozumem nájezd 8 a více. Pokud to bude technicky proveditelné, tak bych ještě více změkčil boky. Dozvím se více zítra. Jedu do Mitasu. Co jsem se ptal, tak by měla cena zůstat plus mínus stejná. Zatím ježděno při teplotách -3 až 22 C
Jedna poznámka:
Na dvousměsové E-10 při mé váze asi 80 kg bez bagáže mi vychází nejlépe huštění zadního kola 1,9 atm.
pekne pekne uz aby byla ve vyrobe ted zalezi jestlui udelaji i predni 90/90/21
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
schrek napsal:
pekne pekne uz aby byla ve vyrobe ted zalezi jestlui udelaji i predni 90/90/21
Na předek nepotřebuješ dvousměsovku, ta přední dá bez problémů dvě zadní už teď a ještě ti nějakej vzorek zbude. Sedí taky dobře takže myslím že se bude řešit jen ta zadní
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
schrek napsal:
pekne pekne uz aby byla ve vyrobe ted zalezi jestlui udelaji i predni 90/90/21
Na předek nepotřebuješ dvousměsovku, ta přední dá bez problémů dvě zadní už teď a ještě ti nějakej vzorek zbude. Sedí taky dobře takže myslím že se bude řešit jen ta zadní
Tak uz se dlouho nikdo nevyjadril tak se vyjadrim ja po 2000km s pneu E10. Nazuty na Radarku kde obstali si myslim dobre na tom podmacenym terenu. Na dalnici je pri jizde nad 130 trochu nervozni ta predni 21" jinak vpohode. Ted o vekendu sem dost otestoval stabilitu na mokrym asfaltu s piskem a sterkem, byli jsme v Orlickych horach a chcalo a vsude nanosy pisku a sterku napriklad na Zemske brane lezela souvisla vrstva na asfaltu v delce 150 metru masox. ALE pneusky to davaly vpohode. Najeto cca 200 km po okoli a vzdy vpohode.
Pneusky maji i dobrou trakci v terenu a relativne slusnou stabilitu na mekkym podkladu. Jedinou nevyhodou je opravdu vetsi ubytek materialu na zadni pneu pri hrubejsim zachazeni hlavne na tvrdym podkladu, dokonce mam i nektery spalky uz odrany. Je pravda ze jim davam ale fest zabrat v terenu. Uvidim kolik jeste daji.
Pokud mitas prodlouzi zivotnost na 10tis km tak bych uznic jinyho nekupoval
PS: pri dnesnim defektu pneu bylo videt ze se nekdy opravdu vyplati koupit verzi DAKAR diky zesilene konstrukci si myslim ze sem nehodil tlamu
Upravil schrek dne 26.05.2013 23:01
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
V současné době se nad sériovou výrobou prozatím zavřela hladina. Nebyl tam zase tak velký rozdíl v nájezdu. Pokud tu gumu honíš, tak i dvousměsovka najela asi o 300 - 500 km víc. Žádný podstatný rozdíl.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Hele mě se to nechce všechno číst. Nemůže mi to někdo shrnout? Zklušenosti, chci se občas projet po šotolince, hliněné ceště, taková turistika. Jak zvládá guma naložení (nejlépe advíka) a cesty delší po dálnicích a jiných rychlopřesunech.
Díky za ochotu.
Waltr napsal:
Hele mě se to nechce všechno číst. Nemůže mi to někdo shrnout? Zklušenosti, chci se občas projet po šotolince, hliněné ceště, taková turistika. Jak zvládá guma naložení (nejlépe advíka) a cesty delší po dálnicích a jiných rychlopřesunech.
Díky za ochotu.