na mokru nedrží musíš prostě jet jako člověk, kdo jede na mokru kudlu se na nich zabije :-), pokud na oslizlý silnici přizpůsobíš jízdu stavu vozovky tak nemáš problém, na suchu drží dobře - odměna je poloviční cena + dvojnásobný nájezd, jestli máš motorku na cestování nebo na závodění musíš vědět ty sám
Upravil milanek dne 22.11.2016 14:01
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
milanek napsal:
na mokru nedrzi msis proste jet jako clovek , kdo jede na mokru kudlu se na nich zabije :-) , pokud na oslizly silnici přizpůsobíš jizdu stavu vozivky tak nemas problém na suchu drzi dobře - odměna je polovicni cena + dvojnasobny najezd - jestli mas motorku na cestovnai nebo na zavodeni musíš vedet ty sam
milanek napsal:
na mokru nedrží musíš prostě jet jako člověk
nevím,co znamená podle tebe výraz "jet,jako člověk"
Třeba podle mě,to znamená,že za deště výrazně zvolním...ale pokud mě pneumatika nutí jet tak,že brzdím dědky s placatou čepicí v HTP,tak to ježdění,jako člověk není...to je jízda v křeči a na stres
K60 scoutt je na mokru dost dobrá( vzhledem k určení pneu,která má podle mě jen dva konkurenty /07 a karoo3/ a vzhledem k tomu,že na ní mám už 15tis a ještě nekončí)
Je jasně danná nepřímá úměra mezi nájezdem a přilnavostí za mokra...akorát,že to může zasadně vylepšit tvar a výška dezénu,což je u K60 na nejvyšší úrovni,jakou jsem zatím viděl.
Jestli někdo na cestě potřebuje najet 30tis km a nechce přezouvat,tak zkrátka nemá jinou možnost,než vzít 07 a pak každou vlhkost přetrpět,ale ať mě nikdo nebulíkuje,že to je dobrá pneu na vodě...to se zase proberte
Další věc je,kdo to potřebuje?Na lítání kolem komína si to koupí akorát sebemrskač....stejně,jako ti,co si nazujou céčkový pneu a pak letí po dálnici do Albánie na extra adventure dovolenou
Každej tady řeší nájezd,přitom průměrnej člověk tady najede 8tis km/rok ...komici
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Za mě E-07 taky dobrý.Letos týden v kuse celkem 3800km z toho tři dny komplet za velkýho deště v Madarsku,Slovinsku,Chorvatsku,Bosně a Černé Hoře rychlost kolem 100km/h.Ani jedno uklouznutí.Zbytek pak na suchu Albánie,Kosovo,Makedonie a cesta domů.Na trase nám na vodě upadl jeden Haryk na goodyerech,a a kawa VN 2000 na michelinech.Mitasky neměly jedinej problém a to ani v Záhřebu na těch bílejch šipkách a přechodech.Tam si ustalo HD při brždění.Jezdím na nich i u nás za každého počasí a moc ses tím nemazlim a fakt žádnej problém. BMW R1200GSA...najeto 98600tis.km
Mitas E-07 jsem odjel cca 8sad od Tenerky přes Transalpa po Afriku
Je to asi nejleší kompromis na silnici a lehký (suchý ) OFF
Přijde mi že v průběhu výroby byla kolísavá kvalita .....
Na Africe mi vydržela některá sada 20 tis a druhá po 10 byla sjetá popraskaná !!!
Gumy dojíždím tak na 70% pak dávám nový
Jedna držela na vodě v poho a na druhý jsem se klouzal ...
Není možný že proto má každej jinou zkušenost ??????
Irskej napsal:
Za me je Mitas posledni zoufalej pokus jak usetrit na gumach.
Máš dvě stejný krabičky sirek jen na jedné je nápis USA, která je lepší. No samozřejmě, že ta z USA. Asi tak.
Václave jezdí na nich celej svět. Jen češi na ně plivou (někteří).
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Za mě - 07 je výborná univerzální guma. Na mokru jsem ještě nezpozoroval nějaké klouzání. Jednou mi to uklouzlo u hradu Branč (SK) na suchu, dodnes nevím proč (asi nějaký písek, co nebyl vidět).
MITAS 07 je O.K.
Peťovi se to asi líbit nebude, ale co už včíl....
Upravil hobr dne 22.11.2016 21:42
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
Já vyzkoušel originál Metzelery, pak E-07, Anaakee 2 a skončil jsem u Karoo 3.
Ty Mitasky mají opravdu nejlepší poměr cena/km, ale mi i dvojnásobná cena při menším dojezdu u Karoo 3 stojí za větší jistotu. když, ač většinou nerad, sjedu s cesty a nedejbože do bláta či vlhké trávy. A tam je rozdíl fakt znát.
Ale každému podle gusta, pokud bych vyrazil na cestu kolem světa 07 bych zvážil...
Jak už jsem psal, měl jsem hodně starý 07 a ty klouzali tak, že když jsem se po Strakonický vracel domů a odbocoval na barandak ke Krči, tak jsem si skoro rozbil tlamu v ty zatáčce. Bylo po dešti a na tom skoro nešlo jet. Tvrdý byly jak špalek, to se musí nechat. Věřím zase, že nový by takhle neklouzali.
Full gas a nebát se :-D
Moto : BMW R 1150 GS, Supertenere 750 a Tenere 660,
Kawasaki ER 5(vše stále ve službě)
Suky napsal:
Joe, s tím pliváním to trochu přeháníš, ne?
Já vyzkoušel originál Metzelery, pak E-07, Anaakee 2 a skončil jsem u Karoo 3.
Ty Mitasky mají opravdu nejlepší poměr cena/km, ale mi i dvojnásobná cena při menším dojezdu u Karoo 3 stojí za větší jistotu. když, ač většinou nerad, sjedu s cesty a nedejbože do bláta či vlhké trávy. A tam je rozdíl fakt znát.
Ale každému podle gusta, pokud bych vyrazil na cestu kolem světa 07 bych zvážil...
Já jsem nereagoval na E-07, ale na reakci Václava (Irskej). Pokud někomu vyhovuje jedna věc, tak nemusí vyhovovat druhému. E-07 je univerzál pro dlouhé cesty a to je bez debat a má určitě pozitivní i záporné vlastnosti. Nikomu nevnucuji můj názor, že Annake 2 na kterých jsem jezdil několik motorek od 50 - 60 procent opotřebení při ostřejší jízdě kloužou na mokru jak ****. Samozřejmě nezáleží jen na tom jestli jedu na mokru. Je to taky o teplotě atd.
Upravil joe dne 23.11.2016 07:35
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
07-čka je na cestování super,ale jak vezmeš za plyn někde v zatáčkách,figura to nevydrží a praskne,někdy dřív,někdy později,na mokru jsem sní neměl problém,pud sebezáchovy mi velel ubrat plyn,hlavně v zatáčkách.
Tahle guma je kolikrát lepší,než jezdec
Hliníkové kufry BEGR - www.begr.cz
Kolegové díky za reakce. Nu mě hlavně zajímal rozdíl mezi E07 a K60.
E07 s DOT 2015 mám zkušenost, odjel jsem na nich 15tis. Tedy konkrétně na předku 10tis a na zadku 15tis + ještě něco dá, jsem tak na 75%.
Nikdy jsem s ní neměl problém a to ani na mokru a nebo mokrých kočičích hlavách, dokonce i při relativně normálním brždění na mokrých kostkách se ABS neaktivovalo.
Kde mě E07 překvapila, byl "terén", tam se chová na 1 (pochopitelně terén v rámci jejího určení), ale dal jsem s ní i mírně blátivou lesní cestu a byla na tom pocitově mnohem lépe jak pirelka.
Mitas jsem nebral kvůli ceně, ta je ta poslední co mě zajímá, ale spíše z pocitu podpory českého výrobce (i když byl Mitas převzat jinými, nevím jakými).
Nicméně před cca. 14dni (možná kapku víc) mi dala pěkně za uši. Jeli jsme z Nižbora do Unhoště. Teplota cca. 10C, pršelo. Silnice je tam záplatovaná "lesklým asfaltem" a to v poměrně velkých plochách, pochopitelně se těmto místům vyhybám, ale s rozumem, zas nekličkuji jako zajíc. Jel jsem s kolegou co má KTM990 a nazuté Pirelli Scorpion (není s nimi moc spokojen) a projeli jsme několik zmiňovaných "záplat" nu a na té poslední jsem si mooc pěkně zatancoval - rovná jízda, bez tahání za plyn, bez brždění - a zadek rozjel cancan.
Pokud by to bylo v zatáčce - OK, beru - je mokro klouže, může se stát, ale kruci na rovince bez plynu?
Tak jsem si říkal, zda mám toto opravdu zapotřebí a začalo ve mě trochu hlodat, zda fakt nepřesedlat na něco jiného/podobného E07. Proto mi byli doporučeny K60 Scout.
Jinak za celou tu dobu nájezdu jeto cca, 60/40 terén a cca. 50/50 sám/baťůžek, nebo náklad. Pneu, primárně zadek má trochu vlásenkových prasklin, ale nic, čeho by si člověk výrazně všímal.
Otázkou, zda neplechu neudělalo i nahuštění. Jezdil jsem 2,2/2,5 (předek/zadek - sám), ale zhruba v polovině nájezdu jsem začal foukat dle instrukcí výrobce moto a to 2,5/2,9 - takto bylo nahuštěno i v době tance.
Vezmu-li, že teplota nebyla uplně ideální na ohřátí pneu + výrazné přehuštění a tudíž malá styčná plocha + výraznější ojetí 75% a tudíž jízda po tom "smyslupně nesmylsném" středovém pruhu, tak jestli spíše nebyl problém v tomto směru, než v samotných E07. Nevím...
Upravil krysar dne 23.11.2016 13:46
krysar> mel jsem naprosto identickej zacitek kdysi s R1150GS na Heidenau K76. Proste hladkej asfalt, mokro a pri predjizdeni v cca 90ti kmh zadni kolo jezdilo pul metru na kazdou stranu od osy motorky. Tehdy jsem se malem pos*al a GSo i s Heidenau za par mesicu prodal (ne teda kvuli tomu) :-)
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999