schrek napsal:
Chlape takhle ti to nevezmou, musiy mt vzdy kombinaci pred i a zadni.
To nechápu, když jsme to řešili před časem, tak jsi mi poslal tohle jako mustr:
"20:
1.60x21 MTH2, 100/90-21(3.50-21) M/C 54M
1.60x21 MTH2 80/100-21 M/C 51R
jjj mustr sedi ja sem ted dostal navic informaci, ze musi byt nove kombinace vzdy jedna predni a jedna zadni a tak naskladat ty dvojice, ale je to zatim nepotvrzena informace, posli to na helpreg tak jak jsem ti to poslal a uvidiz
ono totiz nove alespon podle nove vystavovanych TP nelze kombinovat uplne libovolne ani vyrobce pneu, kteri se nove k rozmerum pneumatik v TP zapisuji
viz tohle vlakno : http://www.bmwgs....d_id=29775
Upravil schrek dne 08.09.2016 16:57
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Hezký. Jen tak mimochodem, nechal jsem si zapisovat osmnáctku na dakara a 120/90 mi nepovolil, a že jsem nadhazoval balónky. Dal mi 140/80. Tak jako tak je to ale jedno. 18 si dáš excel, který sám o sobě není homologovaný...
A k těm kombinacím to tak asi bude.
Upravil Nahdar_Vebb dne 08.09.2016 18:00
schrek napsal:
jjj mustr sedi ja sem ted dostal navic informaci, ze musi byt nove kombinace vzdy jedna predni a jedna zadni a tak naskladat ty dvojice, ale je to zatim nepotvrzena informace, posli to na helpreg tak jak jsem ti to poslal a uvidiz
ono totiz nove alespon podle nove vystavovanych TP nelze kombinovat uplne libovolne ani vyrobce pneu, kteri se nove k rozmerum pneumatik v TP zapisuji
No to jsem četl, to je hrozná *****ina :-(. Vždycky používám přední i zadní stejného výrobce i stejný typ
Vypíšu si tam kombinace všech rozměrů, všech výrobců i s hmotnostními indexy? To se tam nikdy nevleze a jsem zvědav kdo takovou tabulku zkontroluje
schrek napsal:
jjj mustr sedi ja sem ted dostal navic informaci, ze musi byt nove kombinace vzdy jedna predni a jedna zadni a tak naskladat ty dvojice, ale je to zatim nepotvrzena informace, posli to na helpreg tak jak jsem ti to poslal a uvidiz
ono totiz nove alespon podle nove vystavovanych TP nelze kombinovat uplne libovolne ani vyrobce pneu, kteri se nove k rozmerum pneumatik v TP zapisuji
No to jsem četl, to je hrozná *****ina :-(. Vždycky používám přední i zadní stejného výrobce i stejný typ
Vypíšu si tam kombinace všech rozměrů, všech výrobců i s hmotnostními indexy? To se tam nikdy nevleze a jsem zvědav kdo takovou tabulku zkontroluje
Poslui to na Helpreg co nejdriv nez to bude nekdo resit ty vyrobce, jinak ja mam plnej technicak uz tam neapisu ani ň
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Budu přezouvat na zimu novou E07 - stará - 22 000 km a ještě ani není na kontrolních bodech ...
I pes má svůj den a dneska je ten den a já jsem ten pes!
Mitas TerraForce první radiální pneumatika pro velká cestovní endura vyráběná pod značkou Mitas.
S touto pneumatikou se zákazníci mohli poprvé setkat na březnové výstavě Motosalon 2016 v Brně. Tesně před touto akci jsem tuto pneumatiku poprvé obul na svůj motocykl tak, abych mohl k případným dotazům na chování pneumatik Mitas TerraForce podávat mnou ověřené informace.
V současné době jsou Mitas TerraForce vyráběny ve třech základních rozmětech 150/70R17, 140/80R17 a 110/80R19 moderní technologií ve slovinské Kranji. V roce 2017 je plánováno rozšíření výroby a prodeje o roměry 120/70R19 a 170/60R17.
Již první kilometry po opuštění pneuservisu naznačovali, že se jedná o velice povedenou pneumatiku jak po stránce zvolené směsi, která je za téměř všech podmínek se kterými se můžeme na silnici setkat neutrální (voda, sucho, teplo i chlad), tak v provedení dezénu. Figury jsou svým uspořádáním určeny především na zpevněné komunikace. Sám jsem se přesvědčil, že výrazně nezaostává ani na šotolině,lesní nebo polní cestě. Díky širší drážce se na TerraForce dá s rozumem jezdit i na trávě. Na všech uvedených podkladech se chová lépe než její přímá konkurence Michelin Anakee 2 nebo Metzeler Tourance, čímž nijak nesnižuji jejich kvalitu. Díky těmto vlastnostem je předurčena pro jezdce kteří mají rádi na mototoulkách nebo adventure výpravách určitý jízdní konfort s tím, že se nemusí bát občas opustit silnici. Musím vyzdvyhnout dvě skvělé vlastnosti se kterými jsem se při testovacích jízdách setkal a to:
a) Neutralita při přejezdech hladkých asfaltových oprav vozovky
V případě, že dojde při výjezdu ze zatáčky a současné akceleraci motoru k odlehčení zadního kola např. při průjezdu výtlukem vozovky k utržení pneumatiky dojde ihned k opětovnému „přilepení“ gumy k asfaltu. Pociťoval jsem vždy jen lehké zavlnění motorky
Mnou uvedené informace se mi potvrzují zpětnou vazbou od spokojených zákazníků. S konkurencí bude podobný i kilometrový nájezd někde nad hranicí 10 tisíc km, vše záleží vždy na stylu jízdy. Pro koncového zákazníka je zajímavá i cenovka (záleží na prodejci:-)) která je o několik stokorun nižší než konkurenční značky.
Závěrem uvádím recenze samotných motorkářů jezdících na pneumatikách Mitas TerraForce:
BMW F800GS zadní MitasTerraForce 150/70R17, přední Mitas MC 30 Invader 90/90/21
Gumy hned po nazutí dobře držely a neklouzaly, pocitově motorka díky přední gumě více padá do zatáček, ale rychle jsem si zvykl a už mi to nepřijde, nicméně rozdíl oproti Pirellce tam je, a to právě tento. Zadní gumu mám "označkovanou" až úplně do kraje a nepocítil jsem žádné varování nebo nejistotu během náklonu. Při přejíždění příčných nerovností ve vyšších rychlostech se motorka stále trochu zavlní, ale to asi není gumama, ale rámem, nebo prostě motorkou jako takovou, dělalo to i před tím. Zdá se mi, že to o trochu méně klouže na vodorovném značení, a co se týče mokra, jel jsem po dešti jen jednou a úplně klidně a pomalu, takže tam nedokážu posoudit, pocit jistoty na vodě nemám na žádné gumě. Jinak gumy se rychle zahřejou, stačí 1km a už je znát, jak lepí, TerraForce co mam vzadu je pocitově měkčí než předek, ale je to hodně příjemná jízda, GS je s tímto obutím perfektně ovladatelné a pohodlné i na rozbitém asfaltu v lese směr Adršpach, kam se z Trutnova jezdím večer koupat do pískovcového lomu Smile Úbytek gum zatím pochopitelně nepozoruji a designem se mi líbí, jsou to pěkné gumy napohled, hlavně TerraForce. Až budu řešit nové obutí, rozhodně koupím opět stejnou kombinaci. Jo, co se provozu týče, při zvedání motorky na zadek mi Pirelka, pravda už dost sjetá, ale podklouzla, to tahle guma neudělala ani jednou. Většina jízd byla jeta ve dvou lidech a pocit z motorky je jako bych jel na kole, perfektní ovladatelnost, nevím jak je to možné, je to opravdu rozdíl oproti předchozím gumám.
Petr Sýs, BMW R 1200 GS
Moje první pocity ze sady Mitas TerraForce pro velký GS.
Nepřijel jsem z pneuservisu,jak je tady zvykem už hned soudit,ale mám najeto prvních 5000km.
Hned po přezutí však byla cítit až neuvěřitelná přesnost v ovládání motorky.Pneu nemají sklony ani ke "kácení" motorky do zatáček ani k nutnosti muset motorku naopak do zatáček nutit.Je to ihned naprosto přesné,plynulé a předvídatelné od kolmé jízdy až po krajní náklon.
Stabilita ve všech běžných režimech jízdy (na zadní to nestavím) je naprosto ukázková.Dokonce jsem na této pneumatice zkoušel na letišti maximálku motorky a ani v rychlostech přes 180km/h se nekoná nic zvláštního.Motorka se ani nehne..řidítka nekmitají...prostě s narůstající rychlostí se nemění nic na ovládání motorky.Krizové brzdění v náklonu,bez zavlnění,stále plná kontrola nad motorkou.
Z těch 5tis km jsem nečekaně dost najel ve dvou (asi 3tis km),ale prakticky nic po dálnici.Po většinou šoustky nejhorších tříd i pár desítek km suchého offroadu.
Musím říct,že i přes to,že je to samozřejmě čistě silniční pneu,tak je cítit výrazný rozdíl v ovládání motorky v terénu na TerraForce oproti např. Dunlop Sportmax Roadsmart 2,kterou jsem měl před tím.Dokonce nebyl problém přejet pár set metrů travnatý svah po vrstevnici a ve dvou (samo za sucha) bez sundání nohy ze stupačky.V případe zmíněných Dunlopů by to bylo naprosto nemyslitelné...
Za mokra jsem měl párkrát pocit lehkého uhnutí v náklonu,ale neopakovalo se to pravidelně,takže to nemůžu potvrdit a je možný,že šlo o náhodu způsobenou jiným vlivem( "hadi",nafta,prach...).Moc jsem toho za deště neměl možnost najet-naštestí,ale ve většině případů se to chovalo výborně.
Za sucha to drží neskutečně až na samý okraj...narozdíl od Anakee2,které v mezním náklonu začnou ujíždět bokem.Sice plynule a opět se chytí,ale nemyslím si,že by tohle měla dělat silniční pneumatika a to za sucha a na pěkné silnici.S terraForce tohle nehrozí,ani pod plynem.
Teď už je jen otázka nájezdu...
Na Anakee 2 jsem pravidleně najíždel 20tis.Sjeté po celém běhounu(což značí výborně rozvrženou "dvousměs".TerraForce jsou jednosměsové,takže s tímto jevem moc nepočítám.Tam bude jistě ploška,jejíž velikost,ale vždy záleží na stylu jízdy každého jedince.Nic méně teď,po 5tis km mám na středu zadní pneu cca 5mm na stranách 7mm (nová má 8mm).
Tlak v pneu jsem VŽDY upravil podle toho,jestli jsem jel sám nebo ve dvou,na potřebných 2,2/2,5 nebo 2,5/2,9.
Zatím musím celkově zhodnotit,že je to nejlepší silniční pneumatika,kterou jsem kdy zkoušel,co se týče ovládání.(jezdil jsem na Metzeler Tourace,Tourance EXP,3 sady Anakee 2,Dunlop Roadsmart 2)
Poznámka autora:
„Věřím, že příštích létech si pneumatika Mitas TerraForce najde svého zákazníka a stane se velice oblíbenou“.
Testovací jezdec firmy Mitas Ruda „joe“ Fráňa
Upravil joe dne 10.10.2016 16:59
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
V současné době nabízím TerraForce za vcelku zajímavou cenu.
Upravil joe dne 10.10.2016 17:22
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Ve čtvrtek a pátek za teplot od 5 do 11 stupňů C najeto po celé republice za typicky podzimního, tedy vlhkého počasí 735 km na kombinaci zadek Mitas TerraForce 150/70/17 a předek Mitas Invader 90/90/21. Opětovně se potvrdilo, že tyhle pneu obstojí za jakéhokoli počasí. Pocit absolutního bezpečí bez sebemenšího podklouznutí.
joe přiložený následující obrázek:
[36.24Kb]
Upravil joe dne 24.10.2016 16:43
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Edy napsal:
Proč má Mitas E09 na boku nápis 110, když ve skutečnosti naměřím 100mm?
Ve stručnosti je to tak, že i tento rozměr splňuje normu pro pneu o rozměru 110. V minulosti jsme tu řešili i to, že vlastně 150 je po přeměření 140. Ano. V poslední době se pneumatiky E-10, E-07, E-08 rozšířily tak, aby skutečně měli 110. Co to je za DOT?
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží