vevis napsal:
A pro srovnání náklady na silniční kolo.Brzdové špalky mi vydrželi 4 roky.Plášte ročně tak 1000kč.Řětěz C9 mi vydrží tak 1,5 sezony při nájezdu 6000km za rok.Takže pohoda.
Jako používáš pláště na silnici?Uvažuji o Continental Grand prix.
Zitra se podívám.Tuším že continental.Kupoval jsem je v akci za 300 a neco kus.Kevlarové 23.
Není ta 23 až moc úzká na naše silnice?Mám 25 a občas je to si překousnout jazyk.
Tak jsem na to kouknul.23 jsem jezdil do lonska a je pravda,že komfortní moc nejsou.
Ted tam mam continental grandsport race 25.A max.spokojenost.A taky super cena.
Upravil vevis dne 19.09.2016 15:35
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Koukal jsem na ně a vypadají moc dobře Díky za tip.Rám máš z carbonu nebo hliníkovou slitinu.Ten Lapierre má hmotnost 9,3kg.Není to málo,ale nejsem profík a stačí mi to.
Upravil Vencar1150r dne 19.09.2016 17:26
Vencar1150r napsal:
Koukal jsem na ně a vypadají moc dobře Díky za tip.Rám máš z carbonu nebo hliníkovou slitinu.Ten Lapierre má hmotnost 9,3kg.Není to málo,ale nejsem profík a stačí mi to.
Karbonovou mam jen přední vidlci,rám hliník.Jinak campagnolo veloce 9s.Kupoval jsem ho pred pár lety uz jako starší.Na trénování a tak 2 zavody za rok to stačí.Hmotnost asi 9,5 kg.Jasně že bych chtel něco novejšího,karbonového a lehčího,ale prachy na všechno prostě nejsou.Na druhou stranu campa s devítikolečkem je skoro nesmrtelná a náklady na servis minimální.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Taky mám z karbonu vidlici.Mám komplet sadu od Tiagry.Zatím také spokojenost.Teď ta nová oprava silnici,kdy na stávající povrch uválcují nějakou hrubou hmotu to je na palici.Na silnici je to nesjízdné
Vencar1150r napsal:
Taky mám z karbonu vidlici.Mám komplet sadu od Tiagry.Zatím také spokojenost.Teď ta nová oprava silnici,kdy na stávající povrch uválcují nějakou hrubou hmotu to je na palici.Na silnici je to nesjízdné
Oni to snad ani nevalcuji, je to podle mne jen nalitá směs štěrku a asfaltu. To je na houby i na moto.
Upravil j_a_k dne 20.09.2016 19:04
Vencar1150r napsal:
Taky mám z karbonu vidlici.Mám komplet sadu od Tiagry.Zatím také spokojenost.Teď ta nová oprava silnici,kdy na stávající povrch uválcují nějakou hrubou hmotu to je na palici.Na silnici je to nesjízdné
Oni to snad ani nevalcuji, je to podle mne jen nalitá směs štěrku a asfaltu. To je na houby i na moto.
U nás to pred par lety delali na vedlejších silnicích taky.Chvíli to není nic moc,ale po nějaké době bez problému.A životnost silnice to fakt prodlouží.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Vencar1150r napsal:
Koukám na ten malý převodník vpředu.To je asi hooooodně lehký převod.
36 zubů aneb 29" standart...
Na treku mám 49 zubů a silnička 52 zubů.Že by dnešní MTB měli tak málo zubů...zajimavé
Většina má mín.Kdyz se pri závodech na startu rozhlédnu,tak 70% má jednopřevodník.A ten mívá tak 32nebo 34 zubů.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Vjetrnik napsal:
[quote]vevis napsal:
Většina má mín.Kdyz se pri závodech na startu rozhlédnu,tak 70% má jednopřevodník.A ten mívá tak 32nebo 34 zubů.
...u dvojpřevodníků je dnes standart 36/26...já vozím 38/28...a vzadu nejmenší 11...což u jednopřevodníků 32 bývá vzadu 10...
Existují i kazety 9-44, mám ji v kombinaci s 32z. Dá se s tím vyjet prakticky cokoli a devítkové kolečko na rovině švihá jak ďas
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
já si mažu rohlíky s máslem, šunka, sýr, marmeláda jak kdy co je, přeříznu na půl, abych to měl tak na dva tři kousy+nějaké oplatky
nemít GS, stojím tam ještě dnes https://www.motor...uid=344094
já jdu normálně na oběd případně večeři, podle toho, kolik je hodin...
4 hodiny na kole na müsli tyčince je nesmyslný úlet pro tělo...
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
kejda napsal:
já jdu normálně na oběd případně večeři, podle toho, kolik je hodin...
4 hodiny na kole na müsli tyčince je nesmyslný úlet pro tělo...
Ke konci už jsem měl hlad,že jsem myslel že půjdu do lesa na šišky...
Buď rád, že jsi někde nepadnul do škarpy. V báglu nebo kapse mám vždycky nějaký energy gel nebo proteinovku, ale jídlo je jídlo
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
kejda napsal:
já jdu normálně na oběd případně večeři, podle toho, kolik je hodin...
4 hodiny na kole na müsli tyčince je nesmyslný úlet pro tělo...
Ke konci už jsem měl hlad,že jsem myslel že půjdu do lesa na šišky...
Buď rád, že jsi někde nepadnul do škarpy. V báglu nebo kapse mám vždycky nějaký energy gel nebo proteinovku, ale jídlo je jídlo
Zase jsem trénovaný a tělo něco snese.Sebou mám dvě flašky.Čistou vodu a multivitamín s magnesiem,takže nějakou energii mám i z tohohle.Taky někdy vozím hroznový cukr.
Dnes jsem si udělal velkou radost.Po dlouhé době návrat k silničce,Merida Ride Disc 3000.Škoda,že je skoro konec sezony.Stávající Author Modus (2010,kola 26) zůstává v arsenálu,od teď striktně terén.
Letos zatím najeto necelých 1500 km.
Upravil Nori dne 18.10.2016 21:01
Adventure Sport&Superbike&Pure Enduro.Make Life a Ride.