bluesbery napsal:
že se na toho qwerta n.e.v.y.s.e.r.e.t.e. a furt mu odpovídáte na ty jeho pomatené bláboly,, nechápu.. nechal bych ho , ať si tu na vlákně exhibuje sám...
Nech ho aspon se clovek nenudi a podle nazoru je stejne jeste malolety tak mu to doprejme
Fanos Rusicka napsal:
Mně odešla ve 3,5 tikm vplnoběžka(výrobní vada opraveno v záruce).Pak dlouho,dlouho nic (ježděno více v terénu).Pak jsem preventivně vyměnil gufera v kolech,řetěz byl ve 23 tisících K.O. ,ale jen ho občas namažu zásadne neumývám bo mně to nebaví.Pak odešla baterka což je jeden z problémů u 990 (stříkaček)a zatím nikdo nepřišel na to proč.Což docela sere každý 3 roky kupovat dost drahou baterku.Zhruba v 27 tisících teda fakt zhruba mi začala špatně řadit šestka,alevím kde je asi chyba.Při jednom z rádoby Adventure závodů jsem tam dostkrát blbě kopl kvalt hodně silou přes zuby(nedomáčklá spojka v offu+ blbý otáčky).No a od tý doby jde šestka blbě řadit a občas vypadne to,ale opravdu občas.Vím kde je ta chyba,ale zatím to nechám tak.Poté jsem preventivně vyměnil spodní spojkovou pumpu za Oberon(32tkm).Origo vozím v baťohu co kdyby náhodou.No a celkově najeto 33,5tkm.Doufám,že letošek odjezdím zase bez větších problémů a budu stále maximálně spokojenej.Takže myslím,že žádnej tragickej výčet neschopnosti tohodle modelu.Jo rok výroby 2006 takže vlastně strašně problémovej podle jednoho chytráka ALEXE z motorkářů.cz
Ja mam 1200 adventuru 2006 najeto 60000 km a zatim desky a regulator na cerpadle a gumy olej tak co je potom lepsi
Fanos Rusicka napsal:
Mně odešla ve 3,5 tikm vplnoběžka(výrobní vada opraveno v záruce).Pak dlouho,dlouho nic (ježděno více v terénu).Pak jsem preventivně vyměnil gufera v kolech,řetěz byl ve 23 tisících K.O. ,ale jen ho občas namažu zásadne neumývám bo mně to nebaví.Pak odešla baterka což je jeden z problémů u 990 (stříkaček)a zatím nikdo nepřišel na to proč.Což docela sere každý 3 roky kupovat dost drahou baterku.Zhruba v 27 tisících teda fakt zhruba mi začala špatně řadit šestka,alevím kde je asi chyba.Při jednom z rádoby Adventure závodů jsem tam dostkrát blbě kopl kvalt hodně silou přes zuby(nedomáčklá spojka v offu+ blbý otáčky).No a od tý doby jde šestka blbě řadit a občas vypadne to,ale opravdu občas.Vím kde je ta chyba,ale zatím to nechám tak.Poté jsem preventivně vyměnil spodní spojkovou pumpu za Oberon(32tkm).Origo vozím v baťohu co kdyby náhodou.No a celkově najeto 33,5tkm.Doufám,že letošek odjezdím zase bez větších problémů a budu stále maximálně spokojenej.Takže myslím,že žádnej tragickej výčet neschopnosti tohodle modelu.Jo rok výroby 2006 takže vlastně strašně problémovej podle jednoho chytráka ALEXE z motorkářů.cz
Ja mam 1200 adventuru 2006 najeto 60000 km a zatim desky a regulator na cerpadle a gumy olej tak co je potom lepsi
Asi jsi Janka jeste nevidel.Ten kdyz se na motorku posadi,tak motorka zavodi sama se sebou!
Upravil vevis dne 29.02.2012 09:27
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
Asi jsi Janka jeste nevidel.Ten kdyz se na motorku posadi,tak motorka zavodi sama se sebou!
janek je neco jako vlada-adv.
Tedy vysoky jako Morabo s figurou Hixe.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Pro mě je nejlepší motorka ta na které právě sedím.Nedávno to ve Vietnamu byl Minsk 125.Vaše diskuse koukám pramení z toho,že nemáte do čeho píchnout.Tak se bodáte navzájem.