Rudu k tomu otazku , ted sem byl an srazu a E09 je sirsi ve verzi 18" nez v 17" akorat sem si to nezmeril , je mozny tedy ze v 18" uz to rozsirili a v 17" zatim ne
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Edy napsal:
Proč má Mitas E09 na boku nápis 110, když ve skutečnosti naměřím 100mm?
Ve stručnosti je to tak, že i tento rozměr splňuje normu pro pneu o rozměru 110. V minulosti jsme tu řešili i to, že vlastně 150 je po přeměření 140. Ano. V poslední době se pneumatiky E-10, E-07, E-08 rozšířily tak, aby skutečně měli 110. Co to je za DOT?
Je to z "vymetání skladu", posílal jsi mě to minulý týden a je to:E-09 110/80/19 2315 . Není to nic proti ničemu, jen mě zajímá, proč jsou věci tak jak jsou...
Edy napsal:
Proč má Mitas E09 na boku nápis 110, když ve skutečnosti naměřím 100mm?
Ve stručnosti je to tak, že i tento rozměr splňuje normu pro pneu o rozměru 110. V minulosti jsme tu řešili i to, že vlastně 150 je po přeměření 140. Ano. V poslední době se pneumatiky E-10, E-07, E-08 rozšířily tak, aby skutečně měli 110. Co to je za DOT?
Je to z "vymetání skladu", posílal jsi mě to minulý týden a je to:E-09 110/80/19 2315 . Není to nic proti ničemu, jen mě zajímá, proč jsou věci tak jak jsou...
OK, doufám, že to tak stačí.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Tak se mi ozval zákazník s prvním ukončeným nájezdem na TerraForce na velkém GS - 17000km. Jezdí jako cestovatel na pohodu a pořád. Letos třetí sada pneumatik.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Já na nich mám cca 8000... a ještě tak 2000 a zadní bude v pánu, možná i méně... ale je fakt že ji nešetřím...
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
jsou tyhle gumy homologovane prosim? Jdu ted na technickou, tak jestli musim prezout?
Diky
zadni Mitas C-04 Leisure, 130/90/18 TT 69 M
predni Mitas C-17 Dakar, 90/90/21 TT 54 R
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
Slavek-xxx napsal:
dufino> pro silnicni provoz tezko. Na jaky je to motorce, ze ma vzadu 130ku v 18tce?
8kylo...mam vzadu do velkeho technicaku 18cku zapsanou, ale asi ne ve 130...to se musim podivat. spis 140 -150...
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
Slavek-xxx napsal:
dufino> jako fakt? Original rozmer je 150/70-17...
jo jako fakt! alternativni rozmer v TP.
spis jsem se ptal, zda tyhle gumy jsou homologovane pro provoz v CR a projdou na technicke...O to mi jde.
Upravil dufino dne 05.12.2016 15:20
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
Nasel jsem v tomto vlaknu:
http://www.motorkari.cz/tema/?t=129270
Dobrý den,
Většina pneu C-(01,02,11,15,16,17,18,19,20,21) jsou homologované pro silniční použití, kromě C-(04,10,12).
V případě jakýchkoliv dalších dotazů neváhejte a kontaktujte mě.
S pozdravem
Vladan Vilimek
Customer Service
MITAS a. s.
Šternberská 446
Louky
763 02 Zlín, Czech Republic
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
C-17 ano, C-04 ne. Je potřeba si překontrolovat zda sedí zátěžový index. Rychlostní není problém. Na palubku dát max. rzchlost nejnižší rychlosti pneu (předek nebo zadek).
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Slavek-xxx napsal:
dufino> jako fakt? Original rozmer je 150/70-17...
Ja mam ve velkym TP zapsano
origo je samozrejme 150/70/17
18" ve 120/130/140/150
17" ve 130/140/150
21" ve 100 / 90 / 80 to vse na 90
Upravil schrek dne 05.12.2016 18:23
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
joe napsal:
C-17 ano, C-04 ne. Je potřeba si překontrolovat zda sedí zátěžový index. Rychlostní není problém. Na palubku dát max. rzchlost nejnižší rychlosti pneu (předek nebo zadek).
zatezovy index jde poresit i v TP , jinak gumy ma mitas na vetsi zateze nej sjou psane , vsak vis sam XT je psany na 54 a vpohode si jezdil na 1150 a nebyl problem
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Půlka lidí s tou gumou lítá pod plným plynem na asfaltu a pak se diví, že jim nevydrží. Vidím to ve svém okolí na hodně případech..
Já jsem neměl s touhle značkou za celý svůj motorkářský život jediný problém. Vždy jsem si uvědomoval, že ta guma může popraskat a podle toho jsem se k ní choval.
Když nejde o život, jde o houno.....
schrek: Sorry za OT, ale. Ne že bych zatracoval zápis do TP, nicméně k čemu je mi zápis většího kola (místo 17 18", když stejně neseženu homologovaný ráfek? Originální ráfky homosexuální jsou, Excely ne, DID apod asi taky ne.