Joe napsal:
Já v tom nevidím problém, mám 21 ráfek a jezdím to s duší. Určitě ti to nazouvali dobře?
som Ti dnes volal, furt ma to vypinalo, si zajtra tel. dostupny?
inak new info: zmagorili ma tam jak svina, az tak ze som si nevsimol ze mam pneu bezdusovu teda priam vhodnu na rafik pre bezdusove pneu
Je pravda ze som ich ziadal aby mi tam dali dusu - aj tak bych to tak najradsej mal, ale ani oni si nevsimli ze je to bezdusovka, lebo mi ponukli ze mi bezdusovku gratis skusia nahodit
Ale vraj E10 a mitasky su vseobecne hodne tvrde a treba pouzit hrubu silu alebo pajsre ( dokonca na hodku nechat nahriat na slnku ) a ja ich upozornil a ziadal aby mi nedoje...li nakomaxitovany rafik a tak sa bali pouzit pajsre - aj ked predsa to ide s pouzitim ochrany na rafik
ci?
Tak mám pocit, že jsou to nějací umělci. Ať s duší, či bez ní je to jedno.
hmm neco na tom bude, nechcem to este takto naplnu hubu povedat ale.......
Jen to řekni.......:-)
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
umelci to su to je fakt, lebo nahadzovali bezdusovku s mojou poziadavkou dat tam dusu a ked im to neslo tak povedali ze nevedia tam dat dusu, ale ze by mi gratis nahodili bezdusovku.
A v tom su umelcu aj so mnou, lebo obe strany sme mali pred nosom pneu TUBELESS
tak newim kto je VACSI trtúšik
Ja si chybu priznam a mozem si povedat som blb, dal som to do ruk autorizovanym odbornikom, ale aby oni ako profici totok takto pomotali
Navigačný výjazd motocyklov podľa itinerára www.rallykopanice.sk
Jezdil tady někdo E-10 i Karoo 3? Chtěl bych vědět rozdíly v chování na silnici (hlavně mokro na suchu budou držet obě) a potom boční vedení v terénu, záběr předpokládám, že budou mít obě dobrý. Dík
Čau já mám letos odjetou sadu karoo3 a teď mám na motorce E10 a musím říct že na mokru jsou E10 o dost předvídatelnější a o něco líp držej. ale zase na suchu ve velkejch náklonec rozhodně nejsou tak dobrý a víc kloužou ve výjezdu ze zatáčky. a to brutálně rychlé sjíždění mám na nich 2500 a mám tak 3mm vzorku. můj dojem je že jsou až moc mněkké, možná zkusím ještě sadu ve verzi dakar. v terénu bych řekl asi nastejno na trávě trošku lepší E10
Upravil Mira1150 dne 21.08.2014 19:23
Ok, díky, já přemýšlím nad přední klasikou a zadní verze Dakar. Jinak počítám s tím, že přechod do náklonu bude pohodlnější na Karoo a že se bude E-10 trochu vlnit, ale když se netrhnou tak mi to nevadí, s tím mokrem jsi mě potěšil.
zrovna ty se musíš ptát na takovou hovadinu?
tak jednou pro vždy-Pneumatiky se tlakujou podle návodu výrobce MOTORKY a né typu a značky gumy
nebo proč si myslíš,že v návodu na moto máš napsáno front 2,2 rear 2,5 a se zavazadly a spolujezdcem 2,5 a 2,9?To myslíš,že to psali jen pro jeden druh pneu,se kterým to zrovna vyjelo ze skladu?
Prostě to drž v tom rozmezí a podle toho,jak moc seš naloženej
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Vždycky jsem podle toho foukal (i Karoo 3), ale u Červenýho mi řekli, že takovýhle gumy foukají na nižší hodnoty. A když vidím na o jakým tlaku tady píše Ruda tak fakt netuším..
blbost-pak ti budou praskat špunty.Nevím,co kde psal Ruda,ale sám jsem se s ním o tom několikrát bavil a myslím,že jsme se shodli na tom,že pneu musí být nafouklá cca jak předepisuje výrobce.Já se toho vždycky držím a nikdy jsem neměl žádnej problém s jakoukoliv pneumatikou.Ta motorka je těžká a jestli chceš,aby ti ta pneu vydžela,tak ji musíš nafoukat na předepsanej tlak.Samo nepočítám s dlouhodobým ježděním v písku,blátě a pod.,ale hádám,že to ty taky ne.Na normální ježdění,a to i takovej běžnej off,to foukej,jak je psáno.Ušetříš si starosti,který tady pak některý lidi pořád řeší a jsou hrozně překvapený z proražený přední pneu o šutr,když to mají na 1 atm. nebo praskliny na "úpatí" vzorku,vydrolený špunty a podobný kraviny.
Dokonce jsem nikdy neřešil ani podhušťování na jízdu v blátě,ikdyž by to trakci dost pomohlo.Radši jsem se sám víc potrápil(a spojku ),než abych ryskoval,že to někde prorazím a budu definitivně v ha.jzlu.
Upravil Mr GS dne 29.08.2014 09:33
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
na nižší hodnoty možná do terénu, já vše foukal na 2,2až 2,3 předek a 2,5až2,6 zadek. Teď mám 07 a řídím se radou Rudy : předek 2,5 zadek 2,7 a super, ještě tisíc km a napíšu dojmy do sektoru mitas 07
všude dobře.....doma GSA
Osobně jsem viděl Toliho,jak v Albánii projel naloženej kanálem,kde si někdo "půjčil" víko asi ve 30km/h a s pneu(zrovna E10) ani ráfkem(ikdyž tady jsou lidi,co tvrdí,že ráfek na 12ce je z bláta ) se nestalo nic...měl totiž nafoukáno.Mě se stalo vloni něco podobnýho a opět bez závady...a musím potvrdit,že řacha je to neskutečná pro tu 19ku kolo.Mít tam 1,5,jak radí někteří,tak jsem jel z Arménie maršutkou.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Caute,
Ktore gumy do terenu mi odporucite z tychto troch? alebo mate skusenosti. Rozmer 170/60 R17, 120/70 R19
Metzeler KAROO 3
Continental TKC 80 Twinduro
alebo
Pirelli Scorpion Rally
Metzeler KAROO 3 vyzera mat celkom dobry test co som cital, ale ci to tak aj je v skutocnosti