geofre napsal:
Já osobně bych to viděl tak na 70%, ale bacha na to... ve 150ce se dělá dvousměs, ve 130ce je to jednosměs, takže ten nájezd nebude takový. Na 650 jsem ji měl tak po 12.000km na výměnu. Na 11ce mi dá 20.000km a ještě tam na dalších 3-5000km maso je.
Ne nedělá se dvousměs. Kdysi se to zkoušelo, ale upustilo se od toho.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Tak teď jsem za blba... Ještě loni bylo v katalogu na stránkách Mitasu stoprocentně uvedeno, že ve 150ce jsou DC (Dual Compound)
To by mě teda zajímalo proč je takový rozdíl v nájezdu mezi 130 a 150...?
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
geofre napsal:
Tak teď jsem za blba... Ještě loni bylo v katalogu na stránkách Mitasu stoprocentně uvedeno, že ve 150ce jsou DC (Dual Compound)
To by mě teda zajímalo proč je takový rozdíl v nájezdu mezi 130 a 150...?
Jestli tam bylo DC,tak určo Mitas myslel Drive Carefully .
Chápeš,jako že jezdi opatrně.Kloužem.
milanek napsal:
tak ale nebavime se o tom ze za barakem je pole a ze jezdis jen tam :-) - bosna, albanie, pevnosti v alpach rumunsko a všude kde se jakžtakž da par dni jezdit uplne bez asfaltu jsou proste +- 1000km daleko takze 1000tam když budu sakra oprimista tak 1000 jen po sotolinach na miste a 1000 zpatky - a si na prakticky nesplnitelných 30% terenu - kdo nalozi kroku do dodavky tak je na tom lip ale to je proste jina kategorie
V tomto s tebou naprostý souhlas. při běžném ježdění v ČR je nájezd on/off v řádech procent. Když vyrazíš někam na východ, je to již v řádech desítek procent, neb ta dálka po vlastní ose Ti to hodně poníží.
Pak je tu varianta, která se povedla tento rok. Není dražší, není vysloveně lepší, ale ten níjezd off je pak o něčem jiném. Nicméně tento systém je tak pro 2-3 jezdce, a to si myslím, že s třetí moto bychom měli velký problém s naložením.
Na druhou stranu jsem si zas říkal, že s tímto "systémem" (do destinace se dopravit tranzitem) by bylo vhodnější nějaké klasické "enduro" jako KTM 650/690 a nebo CCM 450, neb sebou tahat 250Kg mašinu je fakt škoda a není taková zábava, jako s jednobuchem o váze 150 Kg.
To je tak, když někdo na gumě, která má rychlostní index 160km/h hrne dvě kila a ještě ji nemá nafouklou.
Upravil geofre dne 03.12.2016 16:48
... BMW I´m lovin it ...
My beloved, My precious, My R1100GS, R1200GS 30 Jähre 2010
Toš to máš tak. Kúpíš cedník, teče. Zalepíš ďúry, necedí
Takhle mám nafocenou i Anakee 2, TKC 80, Mitas E-09, Mitas E-10 a ještě docela dost dalších. Přesně jak píší kluci nahoře - shořelo to.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
kucí z nedostatku času Maroko opět na půjčené motorce na pár dnů, chci se zeptat, tahle guma /mají ji nazutou v půjčovně/ je asi na písku zcela marná, co?
pod trvalým dohledem
salem napsal:
Neviete ci aktualne dostupne mitas e07 (2017, 2018) maju plny stredovy pas? rozmer 150/70 r17
Má ho i rok 15. Nejde o středový pruh jak má např. Haidenau. Tady je to vyztužovací "proužek" o šířce cca 1 cm a u nové asi 3 mm pod úrovní figur. Nemá to vliv ani na chování na mokru nebo při zpevnění figur. Když to zaváděli, tak jsem byl po testu proti. Dnes při zavádění nového designu od toho upouštějí.
Upravil joe dne 24.01.2018 17:52
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží