Nově mám sjetý E- 07+ a ty jsou na silnici naprostej luxus. Já osobně jsem byl velice mile překvapen, protože stará 07 byl světoznámej puk, co drží jen za sucha a po ohřátí. Tohle (07+) jsem měl od loňského podzimu a první vyjížďka byla v říjnu na prodloužený víkend do Krušných hor, takže si asi většina dokáže představit, jak bylo... chcavec a často i pod 10°C, ale pneu držely jak přibitý... ani náznak vlnění natož klouznutí a to včetně přední, která je stále ve starém dezénu (ale evidentně v nové směsy) a hučí, jak piliňáky, což ale nemá vliv na funkci
Zul jsem je začátkem letošního léta po 12tis km a obě (předek i zadek) byly tak akorát na vyhození. Předek by ještě něco málo dal, ale nemělo smysl to tam nechávat. Žádný dlouhý výlet. Nejdál 2x pětidenní výlet po Alpách, 1x 2300km a 1x 2000km, jinak všechno kolem komína, což se na životnosti taky trochu podepíše, nic méně dálnice, ani ne 100km.
Do poslední chvíle držely na silnici v každé situaci.
Ovšem jak se vjelo na suchou tvrdou šotolinu, tak to byla bída naprosto srovnatelná s Haidenau K60 scout se středovým pruhem. (mel jsem K60ky před tím a teď hned po 07+ zase, takže poměrně přímé srovnání nezkreslené časem)
Prostě nic... jak se ty velké šikmé a překládané bloky nemají do čeho zabořit, tak to nemá "žádnou" trakci. Překvapilo mě to až v měkčím terénu, kdy to celkem zabere, ale to já nerad jezdím, tak vyzkoušeno jenom příležitostně a není to moc objektivní. V podobné situaci se K60 ještě zhorší, ale E 07+ mě přišla trochu lepší... asi se líp čistí, protože jsou tam větší mezery a větší vmáčklá masa bláta má větší tendeci odstředivou silou vypadnout ven.
Na silnici v každé situaci lepší 07+ než K60 (samo krom zplacatění na dlouhých rovných přesunech, v tom je K60 král)
Celkově jsem s 07+ byl spokojený - super cena, parádní přilnavost na silnici za všech situací od zimy navodě až po horko a sucho. Výdrž slušná (na starý 07ky už nemají, ale vždycky je to něco za něco) Suchou šotolinu jde přejet na čemkoliv i bez zásadní trakce, ovšem pak je otázka, proč je tam ten na pohled hrubší vzorek?... odpověď se nabízí - lidi to mají rádi, protože to vypadá hustě a efekt je vedlejší
Jediný, co mě fakt sra.lo, byly věčný úniky tlaku z přední pneu
Bez podlepení byla prázdná za cca 3 dny, po podlepení se to hodně zlepšilo, ale stejně jsem musel něco málo po týdnu furt ladit... ale to se snad zlepší s příchodem nové 07+ i pro přední rozměr 110/80 R19, kterej zatím není k mání.
Mr GS přiložený následující obrázek:
foto přední, taky 12000km ... ta je silně ožvejkaná, protože dostávala zabrat neustálými úniky... prakticky minimálně v 50% času byla podhuštěná
Mr GS přiložený následující obrázek:
madmike83 napsal:
Skoda tech uniku na prednim kole u vsech Mitasek, takhle to dam az na moto s dusi. Porad dofoukavat me to prestalo bavit.
Jednoduchá pomoc. Při nazouvání nechat podmáznou vulkanizačním roztokem. Ničemu to nevadí a je klid. Teď už na tom nikdo nic nebude měnit. Ve vývoji je nová E 07+. Předcházím dalším dotazům. Nová bude někdy konec podzimu (zima) tento rok (snad ). U 170/17 a 120/19 jsem zatím uniky nezaznamenal.
Upravil joe dne 16.08.2018 14:53
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
street-dog napsal:
Ahoj, jak to vypada s E07+ predni pneu na 1100GS (110/80-19) ? Nebo je stale jen E07 ? Diky Smile
Pořád to stojí na státní zkušebně. Zkouška by měla být dokončena koncem příštího týdne a pokud projde najede výroba.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
madmike83 napsal:
Skoda tech uniku na prednim kole u vsech Mitasek, takhle to dam az na moto s dusi. Porad dofoukavat me to prestalo bavit.
Jednoduchá pomoc. Při nazouvání nechat podmáznou vulkanizačním roztokem. Ničemu to nevadí a je klid. Teď už na tom nikdo nic nebude měnit. Ve vývoji je nová E 07+. Předcházím dalším dotazům. Nová bude někdy konec podzimu (zima) tento rok (snad ). U 170/17 a 120/19 jsem zatím uniky nezaznamenal.
Jenom s tím člověk asi nesmí do BestDrive, protože tam mi řekli, že vulkanizační roztok nevedou a že když je horší ráfek, tak že to dávají na takový gel.. Což jsem měl a zimu to vydrží, ale v Bosně na šutrech začal stejně zase utíkat.. Guma dolů, podmáznout a zase v pohodě drží tlak.. Příště zkusím jiné přezouvače, třeba se vyznají víc..
TomH napsal:
Pneu po 16 000km, dost naložená R1200GS
ahoj tak to ti tu kilometraz zavidim.mam ji na 1200gs a najel jsem na ni 5800km a jsou na ni 2mm vzorku.guma fungovala ve vsech smerech lip jak stara 07 dakar.na ty jsem mel najezd 13 000km a na ni jsem nedal dopustit.jezdim porat stejne.i stejne nalozenej.za mne je 07+ zklamanim a uz ji neobuju.
TomH napsal:
Pneu po 16 000km, dost naložená R1200GS
ahoj tak to ti tu kilometraz zavidim.mam ji na 1200gs a najel jsem na ni 5800km a jsou na ni 2mm vzorku.guma fungovala ve vsech smerech lip jak stara 07 dakar.na ty jsem mel najezd 13 000km a na ni jsem nedal dopustit.jezdim porat stejne.i stejne nalozenej.za mne je 07+ zklamanim a uz ji neobuju.
kolik ji foukáš?
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
TomH napsal:
Pneu po 16 000km, dost naložená R1200GS
ahoj tak to ti tu kilometraz zavidim.mam ji na 1200gs a najel jsem na ni 5800km a jsou na ni 2mm vzorku.guma fungovala ve vsech smerech lip jak stara 07 dakar.na ty jsem mel najezd 13 000km a na ni jsem nedal dopustit.jezdim porat stejne.i stejne nalozenej.za mne je 07+ zklamanim a uz ji neobuju.
TomH napsal:
Pneu po 16 000km, dost naložená R1200GS
ahoj tak to ti tu kilometraz zavidim.mam ji na 1200gs a najel jsem na ni 5800km a jsou na ni 2mm vzorku.guma fungovala ve vsech smerech lip jak stara 07 dakar.na ty jsem mel najezd 13 000km a na ni jsem nedal dopustit.jezdim porat stejne.i stejne nalozenej.za mne je 07+ zklamanim a uz ji neobuju.
kolik ji foukáš?
2,6 foukano za studena
To je dobrý.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží