Ja bych dal E07 pokud chces Mitas. Sotoliny to da uplne s prehledem kdyz bude bahno hold to pretrpis.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
schrek> E-07 jsem jezdil na Bigovi. Vydrzely veky a na suchu byly paradni. Ale na vode a v jakymkoliv terenu krom suchy sotoliny jsem se nechytal. E-09 jsem jezdil na mym starym malym XT. Vepredu se i na lehky motorce rychle sjela, ale drzela slusne, vzadu mi chybelo bocni vedeni, ale v primym smeru celkem fungovala. E-10 neznam a proto se ptam.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Tam a zpatky asi 3000, ale rad bych s nima jeste odjel podzimni Ukrajinu, dalsi 3000. Ted mam obuty zanovni silnicni slupky asi 80% vzorku, ty bych prezul zpatky na letni courani kolem dokola a do Alp.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
6000 ta kombinace da ja v bosne loni dal 3500 a guma byla v pulce ale mam F800
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Nazuj E-10předek E-09zadek. NEUTAV tu gumu zbytečně na dálnici. A budeš spokojenej.
Na té kombinaci dáš Cestovatelským způsobem jízdy 6tis a ještě to nebude úplně mrtvé. Jen to bude skoro na hranici životnosti. Osobní zkušenost.
E10/E09 ti dá víc v terénu jak E07 samozřejmě ti dá méně na silnici. Na regulérní bahno zapomeň tam patří "...Ostrá..." A na mokré trávě klouže všechno stejně-)) Ale to víš-)
Nazuj E-10předek E-09zadek. NEUTAV tu gumu zbytečně na dálnici. A budeš spokojenej.
Na té kombinaci dáš Cestovatelským způsobem jízdy 6tis a ještě to nebude úplně mrtvé. Jen to bude skoro na hranici životnosti. Osobní zkušenost.
E10/E09 ti dá víc v terénu jak E07 samozřejmě ti dá méně na silnici. Na regulérní bahno zapomeň tam patří "...Ostrá..." A na mokré trávě klouže všechno stejně-)) Ale to víš-)
A MajsteraGS si hoď do Ignore listu.
Wan-Chuan Přesně předek E-10 zadek E-09 a neřeš to i Ruda Ti poradí to samé
KRLESS!!!
Končí nekončí -) Ukončím ji tuto nedělu.
Rozhodím to na prvočinitele. Je čas na přípravu před dalším ježděním.
1.Vyvařit podsedlovku / vyztužit. Jako prevence.
2.Brzdové hadice nechat předělat za pancéřky + některé prodloužit. npř. kvůly zvednutí řídítek atp.
3.Standartní kompletní servis tlumičů.
A kdyby to šlo nějak moc rychle tak si ještě něco vymyslím, abych se mohl v dílně schovávat o nějakej ten vejkend dýl -))
Wan-Chuan
KRLESS!!!
Upravil WanChuan dne 06.01.2017 07:59
Slávek-xxx
Pokud čekáš tolik bláta, že chceš na dovolenou obout E09, tak je podle mě naprostá blbost zabít vlastnosti motorky na E09 v bahně E desítkou, tedy gumou, která má na blátivých cestách skoro stejný vlastnosti jako E07.
Jezdil bych na E07, stejně je to hodně šotolina a nebo bych si tam na týden jízdy v blátě přezul céčka.
mara> dik za nazor. Jak druhou variantu mam koupit 2 predni E-09 a proste pred kazdou dovolenou obout novou a po 3 tisicich km ji vyhodit.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Hmm. No asi obuju E-09ky a proste po prvni dovoleny uvidim v jakym stavu je privezu a podle toho se zaridim.
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Já osobně jezdím od mitasu jen E-10 což mám vyzkoušené že u 12 adv najela zadní něco přes 4000km( rozhodně vím že bych dal i těch 6000km) ale když za to prostě občas zataháš musí něco mizet . Tudíž když přední moc nedoskáčeš tak bys kupoval na další dovču pouze druhou zadní . A E-09 jsem jezdíval na XRV a tam bylo nejhorší že předek 21 se odskákal dost rychle hrozně záleží na stylu jízdy a jaký terén máš jako svoji hranici a nebo jestli s GS jezdíš jako z kroskou ...
Upravil pavelgsxrv dne 06.01.2017 12:07
Sezona nikdy nekončí !!! Zatím ...
E 10 daj i 9000km.Kamarad na nich dal 2 Albanie.A po silnici si troufnu tvrdit,ze jezdí rychleji nez Tonda.(bydlí u nürnburgringu a na motorce ma pres milion.Kdyz jsme do te Albanie vyjely podruhe a on mel vzadu 30%vzorku,tak jsem mel docela strach.Sice se vratil bez spuntu,ale i tak se sjetá desítka na vode chova lepe nez E09,natoz E07.Teren za sucha se necha opatrne i na silnicnich gumách.A když na Ukraině vjedes do hor a do rana ti zaprsí,tak je jedno co mas za gumy,pokud nemáš céčkové.Ja mel 07,kolega cistě silniční a dostat se k asfaltu byl boj pro oba skoro stejnej.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Tak vam chlapci moc dekuji za uklidneni, uz s tesim, az nam v horach nekde naprsi a my budem mastodonty vyprostovat uazama
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Oni ty poloterenni gumy maj v suchém terenu tu vyhodu,že jsou podstatně komfortnejší.Silniční guma,většinou víc nafouknutá je podstatně tvrdší a cítíš všechno.Musíš jet prostě pomaleji.V blatě na tomhle jede pomalu každej,tak je to fakt skoro jedno.A jestli mas 07 nebo tourance,tak na ukrajine,kde je jíl,je to fakt jedno.Ale v Albanii ma hodne cest kamenity podklad,tak se i v rozumnem terenu necha jezdit na horsich gumach.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!