Kluci, ne nebojím v horní části se mi to dotýká toho stříbrného plastu tak, že je to mírně opřené a nevibruje to - nebude docházet k otírání a škrábání. A pak, i originály jsou uchyceny.. jenom tak na dvou šroubech.
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
Tak přispěji také trochou do mlýna. Vyrobil jsem si držák na NAVI, TOTOM Rider3. Chtěl jsem něco levného, tak tady to je :-)
Zatím jsem to testoval jen pár km, ale zdá se, že v pohodě.
campa přiložený následující obrázek:
Tak sem se naštval, nejdřív sem měl hrazdu akorát, pak přidal pár věcí, tak bych zase musel kupovat delší atd. no tak sem si udělal přizpůsobivou stejně je přes to chránič.
Macek01 přiložený následující obrázek:
[176.82Kb]
Upravil Macek01 dne 10.02.2014 08:34
Nežiju proto abych byl, ale proto abych žil!!
Macek01 napsal:
Tak sem se naštval, nejdřív sem měl hrazdu akorát, pak přidal pár věcí, tak bych zase musel kupovat delší atd. no tak sem si udělal přizpůsobivou stejně je přes to chránič.
Zdar,
tak už si udělej závitový mezikus podle mezery, takovou distanční podložku s vnějším průměrem jako hrazda, ale se závitem a všechno to stáhni na krev dohromady, bude to pevnější.
Jo a dík za TT kapsičku, pásla tam jak se sluší.
Macek01 napsal:
Tak sem se naštval, nejdřív sem měl hrazdu akorát, pak přidal pár věcí, tak bych zase musel kupovat delší atd. no tak sem si udělal přizpůsobivou stejně je přes to chránič.
Zdar,
tak už si udělej závitový mezikus podle mezery, takovou distanční podložku s vnějším průměrem jako hrazda, ale se závitem a všechno to stáhni na krev dohromady, bude to pevnější.
Jo a dík za TT kapsičku, pásla tam jak se sluší.
No pravda, vidíš to bude pak 100% a materiál na to určitě mam :-), no vidíš takhle k dokonalosti sem to nedomyslel.
Tak to je supr, že si spokojenej :-)
Nežiju proto abych byl, ale proto abych žil!!
Tak jsme s Joem během včerejška a dnešního odpoledne "dobastlili" na jeho R1150GS tripmaster AST (od Tyfozy z CENDURA). Váha oproti originálním budíkům je cca někde na půlce. Ještě je potřeba dát trochu "fazónu" vedení elektroinstalace, dořešit uchycení magnetu a čidla pro snímání otáček předního kola (pro rychloměr), osadit nové vodotěsné páčkové vypínače pro přídavná světla a vypínání ABS a namontovat roadbook od Čižka (a vyměnit mu plexi). ...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda napsal:
Tak jsme s Joem během včerejška a dnešního odpoledne "dobastlili" na jeho R1150GS tripmaster AST (od Tyfozy z CENDURA). Váha oproti originálním budíkům je cca někde na půlce. Ještě je potřeba dát trochu "fazónu" vedení elektroinstalace, dořešit uchycení magnetu a čidla pro snímání otáček předního kola (pro rychloměr), osadit nové vodotěsné páčkové vypínače pro přídavná světla a vypínání ABS a namontovat roadbook od Čižka (a vyměnit mu plexi).