Loss napsal:
1. Gripy hřejjou daleko méně, než na Dkaru. Tam na první polohu hřály a na druhou opravdu topily. Tady na první polohu jsou takový vlažný a na druhou hřejou.
No, ja teda nevim, ale gripy na polohu 2 pomalu neudrzim v ruce i pres kozene rukavice... a i v teplotach kolem nuly... Nemas tam neco spatne... ?
Tractive fakt funguje
f800gs napsal:
No, ja teda nevim, ale gripy na polohu 2 pomalu neudrzim v ruce i pres kozene rukavice... a i v teplotach kolem nuly... Nemas tam neco spatne... ?
Máš pravdu na to sem zapomněl. I na podzim sem jezdil na první polohu, na druhou už se mi po chvilce začaly potit dlaně.
Loss napsal:
Stejně tak se zeptám: Nevíte, proč je uchycení brzdových kotoučů tak "navolno". Jsem za něj chytl a ono se to pohlo a já se málem podělal strachy, že je něco špatně.
Dále uvedu objektivně ještě nějaká negativa.
1. Gripy hřejjou daleko méně, než na Dkaru. Tam na první polohu hřály a na druhou opravdu topily. Tady na první polohu jsou takový vlažný a na druhou hřejou.
2. Pak jsou ty gripy daleko užší, z čehož mě bolí ruce. Dakarácký byly silnější a pohodlnější na úchop.
3. sedlo už se propralo dávno
4. centrální stojan je hrozně blbě přístupnej... ten konec, kterej se má vyklápět nohou je schovanej přímo pod stupačkou spolujezdce a tak je jeho vyklápění dost neohrabané.
5. origo blastry jsou fakt skoro nefunkční. Táhne mi na ruce, na čež jsem z Dakara nebyl zvyklej.
Jo jo... na to sem zas zapoměl já... Nejsem si jistej jakej to ma vyznam, napada me neco s tepelnou roztaznosti nebo tak... ale asi to tak ma byt... Doufam
Tractive fakt funguje
Mě zas napadlo, že volné uchycení podporuje rovnoměrné sjíždění destiček (což byl prý dříve u BMW malinko problém). Zvýšení brzného účinku je asi dikutabilní, ale třeba by to nějak vysvětlit šlo.
Upravil Loss dne 18.05.2011 23:25
Loss napsal:
Dále uvedu objektivně ještě nějaká negativa.
1. Gripy hřejjou daleko méně, než na Dkaru. Tam na první polohu hřály a na druhou opravdu topily. Tady na první polohu jsou takový vlažný a na druhou hřejou.
divny... mne to na prvni hreje, na druhou PALI do ruky.
Musis ale pockat.. chova se to zvlastne, zacne to silene hrat az za nejakou chvili...
4. centrální stojan je hrozně blbě přístupnej... ten konec, kterej se má vyklápět nohou je schovanej přímo pod stupačkou spolujezdce a tak je jeho vyklápění dost neohrabané.
posli foto... taky divny. Mne to couha vyrazne ven.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
mony napsal:
to Loss: souhlasím s Tebou ve všech bodech, ale nejvíc mi asi vadí ten hlavní stojan ....
....řešíte to někdo nějak nebo je to o zvyku?
Já sem si zvykl. Ze začátku mi to trošku vadilo, ale teď už nad tím nepřemýšlím a bez problémů .
spis mi prijde komplikovanejsi ta vyssi sila nutna pro zvednuti motorky na central.
chytit nohou mi to jde naprosto bez problemu.
Zase na druhou stranu ten central ma vetsi plochu a je dobry i do mekciho podkladu.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
spis mi prijde komplikovanejsi ta vyssi sila nutna pro zvednuti motorky na central.
chytit nohou mi to jde naprosto bez problemu.
Zase na druhou stranu ten central ma vetsi plochu a je dobry i do mekciho podkladu.
Já nevím možná je to mou malinko větší váhou, ale nikdy mi nedělalo problém motorku hodit na stojan. Prostě na to stoupnu chytnu vzadu za madlo a je tam . Taky jsem měl párkrát problém ho chytit, ale není to nic tragickýho. Hold se ti to povede na podruhý. A s tou plochou souhlasím. Mnohem bezpečnější třeba na trávě, kdy by se ti boční stojan mohl zabořit. A o výhodách v garáži nemluvě .
Tak plovoucí kotouče jsou už nějakých pár let standart. Je pravda že i mě zarazila ..vůle" kontroloval jsem to v prodejně v polsku- osmičky to mají o poznání větší než dvanáctky. Na Gsx to bylo skoro na fest.
Centrál máme nějaký wunderlich nebo co to, a nejde to tedy nijak jednoduše. Nevím jestli by to žena sama zvedla. Rukojeti na osmičse nemáme vyhřivané ale 12 1 trochu 2 nedá se udržet
hicks napsal:
spis mi prijde komplikovanejsi ta vyssi sila nutna pro zvednuti motorky na central.
chytit nohou mi to jde naprosto bez problemu.
Zase na druhou stranu ten central ma vetsi plochu a je dobry i do mekciho podkladu.
Já nevím možná je to mou malinko větší váhou, ale nikdy mi nedělalo problém motorku hodit na stojan. Prostě na to stoupnu chytnu vzadu za madlo a je tam . Taky jsem měl párkrát problém ho chytit, ale není to nic tragickýho. Hold se ti to povede na podruhý. A s tou plochou souhlasím. Mnohem bezpečnější třeba na trávě, kdy by se ti boční stojan mohl zabořit. A o výhodách v garáži nemluvě .
mne to problem nedela, ale kdyz to delas uz po tisici tak si obcas rikas, ze by to mohlo jit trochu lepe.
Treba na rovice mi Borisova 1150 prijde, ze jde zvednout lepe.
---
jinak ke gripum -- na 2ku mi to fakt PALI do rukou, ze je to max na dalnici a v zime (a to nemam blastery . Je ale nutne chvili pockat.... mam dojem, ze poradne zhavit to zacina treba az po 5-15 minutach.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tak ty grlipy mě teda neuspokojují. O pálení do rukou nemůže být ani řeč. Pálily mě na Dakaru, když okolní teplota byla nad 10°C, ale jinak příjemně hřály. Tady to na dvojku příjemně hřeje při 15°C. To mi přijde jako krok vzad. Rád vyzkouším ty vaše na nějakém srazu. Přijde mi divné, aby na jedné motorce topily jinak, než na druhé.
Kotouče jsem si vyzkoušel v Renocaru na nové moto a je to to stejné, takže to beru tak, že je to tak, jak to má být. Jsem klidnější.
Divil jsem se vámi udávané spotřebě, ale už jsem ji taky pochopil. Jak to má člověk pod sebou nový, tak za to prostě bere. :) Takže jsem jezdil průměrku za 5,7 l. Včera jsem jel z Vysočiny do Brna na kochačku (kolem kila) a změřilo mi to 3,9 l, takže OK.
Origo plexi je fakt horzný. Kdyby byl podvozek stavěnej na hard cross, tak to pochopím, ale když dají už do základu silniční gumy, tak je malý plexi naprosto neodůvodněné. Po každé cestě helma plná much jak na sportu, nebo naháči.
Pak mě ještě štve, ře ten motor tměř neumí jet 50 kmh. I když se snažím na trojku držet ten plyn s maximálním citem, tak to při neustálém zpomalování a mírné akceleraci tak nějak "kope" a když se člověk snaží o plynulý chod motoru, tak to vyžaduje maximální cit. Ten motor jse samo živej jako piraňa a já jsem z toho ještě teď hotovej (v dobrém).
Jinak ač nejsem leštěnkář, neodolal jsem a namazal Čmeldu teflonovým voskem. Minimálně půjdou lépe dolů ty mouchy.
Jinak... nevíte něco o tom, že by to osmikilo mělo klouzavou spojku jako káčka? Kdyby jo, tak by to imho každý prodejce zmiňoval v inzerci, že? Ale jsem docela paf z toho, že se mi zatím nestalo, aby se mi při podřazení, byť na moment, seklo zadní kolo. U Dakaru jsem to bral už jako normu a počítal jsem s tím.
Centrál mi výrazně ven rozhodně nečouhá. Zkusím vyfotit. Je přesně schovanej pod stupačkou spolujezdce.
Upravil Loss dne 22.05.2011 00:03
Já dávám druhou polohu rukojetí až tak při 10°C dřív ne, protože to hřeje fakt dost. Ale ne hned chvilku to trvá.
Já jezdím dlouhodobou asi 4,7 takže to by taky odpovídalo.
Plexi mě nezachrání asi žádný jelikož mám 195 cm a nějak sem u motorky prostě zvyklej, že na mě fouká.
¨
S tím motorem se dá jet 50, ale chvilku mi to trvalo než sem si na to zvykl. Jak říkáš ze začátku se mnou pořád škubala .
S tou spojkou nevím, ale kolo se mě taky ještě nekouslo.
No a ten centrál právě někomu vadil, že je schovanej pod stupačkou a je občas těžký ho našlápnout (alespoň tak sem to pochopil).
Loss napsal:
Pak mě ještě štve, ře ten motor tměř neumí jet 50 kmh. I když se snažím na trojku držet ten plyn s maximálním citem, tak to při neustálém zpomalování a mírné akceleraci tak nějak "kope" a když se člověk snaží o plynulý chod motoru, tak to vyžaduje maximální cit. Ten motor jse samo živej jako piraňa a já jsem z toho ještě teď hotovej (v dobrém).
mozna mas trochu volny retez...
Jinak... nevíte něco o tom, že by to osmikilo mělo klouzavou spojku jako káčka? Kdyby jo, tak by to imho každý prodejce zmiňoval v inzerci, že? Ale jsem docela paf z toho, že se mi zatím nestalo, aby se mi při podřazení, byť na moment, seklo zadní kolo. U Dakaru jsem to bral už jako normu a počítal jsem s tím.
coze?
---
jinak ty gripy mas asi nejake jine... mne to pali silene.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Klouzavá spojka, no. Nevím, jaký je přesně terminus-technicus, ale principielně to zabraňuje při podřazování blokování zadního kola. Má to už dnes většina nových sportů. Prostě podřadíš pod otáčky třeba o dva stupně, abys měl dobrý výjezd ze zatáčky a ona to ta spojka nepustí najednou, ale plynule. Je to automatickej proces.
Jsem zvědavej, co s těma gripama. Protože když to dám do Renocaru jako reklamaci a oni zjistí, že prostě topí, tak akorát zaplatím za neoprávněnou rklamaci a nazdar. Musím to vyzkoušet i u někoho jinýho.
Loss napsal:
Klouzavá spojka, no. Nevím, jaký je přesně terminus-technicus, ale principielně to zabraňuje při podřazování blokování zadního kola. Má to už dnes většina nových sportů. Prostě podřadíš pod otáčky třeba o dva stupně, abys měl dobrý výjezd ze zatáčky a ona to ta spojka nepustí najednou, ale plynule. Je to automatickej proces.
proc nepouzijes proboha meziplyn?
Upravil hicks dne 22.05.2011 01:15
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Loss napsal:
Klouzavá spojka, no. Nevím, jaký je přesně terminus-technicus, ale principielně to zabraňuje při podřazování blokování zadního kola. Má to už dnes většina nových sportů. Prostě podřadíš pod otáčky třeba o dva stupně, abys měl dobrý výjezd ze zatáčky a ona to ta spojka nepustí najednou, ale plynule. Je to automatickej proces.
Jsem zvědavej, co s těma gripama. Protože když to dám do Renocaru jako reklamaci a oni zjistí, že prostě topí, tak akorát zaplatím za neoprávněnou rklamaci a nazdar. Musím to vyzkoušet i u někoho jinýho.
Řekl bych, že myslíš tzv. antihoppingovou spojku, ale ta se dává většinou jenom do sportovních motorek. A žádný GS ani tvůj Dakar před tím ji určitě nemá.
Loss napsal:
Klouzavá spojka, no. Nevím, jaký je přesně terminus-technicus, ale principielně to zabraňuje při podřazování blokování zadního kola. Má to už dnes většina nových sportů. Prostě podřadíš pod otáčky třeba o dva stupně, abys měl dobrý výjezd ze zatáčky a ona to ta spojka nepustí najednou, ale plynule. Je to automatickej proces.
proc nepouzijes proboha meziplyn?
Nevím, jestli si úplně rozumíme. Jednak já nikde nepíšu, že s tím mám nějaký problém, takže ani nehledám recept, jak z toho ven a druhak meziplyn ti pomůže tak maximálně k tomu, abys tam ten rychlostní stupeň dostal a ne k tomu, aby se ti nebloklo zadní kolo.