Robert_ZL napsal:
Tak jsem konečně něco obul - konkrétně po poradě s Raptorem TKC80 dopředu a Mitas E-09 dozadu. A nechal jsem si tam rovnou nalít Ultraseal. Teď to v této kombinaci můžu aspoň otestovat, prozatím jsou mé dojmy oproti Touranckám dost strašné, ale čekám, že až to trochu ojedu, bude to lepší.
Mimochodem, jak tyto gumy foukáte? Podle BMW se má přední foukat na 2.5 a zadní 2.8 (ve dvou), ale na Mitasu je napsáno max 2.3
Já mám přesně tuto kombinaci a foukám předek i zadek na 1.8. Lépe se to pak chová v zatáčkách.
Mno... tak jsem na těch Mitas E-09 najel 3000 ve dvou a s kuframa a začaly lehce praskat.... ve středu gumy, v tom spoji mezi špuntama už mám asi 3 praskliny.... to je u Mitasu normální? Mám to reklamovat/vyhodit nebo dojezdit?
Jel jsem převážně po asfaltu rychlostí max 100km/h.
Upravil robert_zl dne 01.08.2011 14:40
Robert_ZL napsal:
Tak jsem konečně něco obul - konkrétně po poradě s Raptorem TKC80 dopředu a Mitas E-09 dozadu. A nechal jsem si tam rovnou nalít Ultraseal. Teď to v této kombinaci můžu aspoň otestovat, prozatím jsou mé dojmy oproti Touranckám dost strašné, ale čekám, že až to trochu ojedu, bude to lepší.
Mimochodem, jak tyto gumy foukáte? Podle BMW se má přední foukat na 2.5 a zadní 2.8 (ve dvou), ale na Mitasu je napsáno max 2.3
Já mám přesně tuto kombinaci a foukám předek i zadek na 1.8. Lépe se to pak chová v zatáčkách.
Jezdím uplně tu samou kombinaci. Foukám 1,9 - 2,1 obě kola...
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.
Já měl se stejnou kombinací blbej pocit když jsem foukal nad 2 atm protože mi přišlo že mi plave zadek v serpentinách, tak jsem foukal 1,5 (měl jsem je na dojetí) a sedělo to super
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
Chci se zeptat jestli má někdo zkušenosti s pneumatikama Heidenau K76 a pnematikama Conti Trail Attack na 1100 nebo1150,Potřebuji vědět jaké jsou na mokru a jaká je životnost.
Robert_ZL napsal:
Mno... tak jsem na těch Mitas E-09 najel 3000 ve dvou a s kuframa a začaly lehce praskat.... ve středu gumy, v tom spoji mezi špuntama už mám asi 3 praskliny.... to je u Mitasu normální? Mám to reklamovat/vyhodit nebo dojezdit?
Jel jsem převážně po asfaltu rychlostí max 100km/h.
Mitasky tohle dělaj naprosto běžně. Na kolik si foukal?
Robertovi jsem psal soukromou PM. Pokud se jedná o novou pneu, tak ty by to dělat neměly a je to důvod k reklamaci. Jestli byla staršího data výroby, tak ty to dělaly.
Robert_ZL napsal:
Tak jsem konečně něco obul - konkrétně po poradě s Raptorem TKC80 dopředu a Mitas E-09 dozadu. A nechal jsem si tam rovnou nalít Ultraseal. Teď to v této kombinaci můžu aspoň otestovat, prozatím jsou mé dojmy oproti Touranckám dost strašné, ale čekám, že až to trochu ojedu, bude to lepší.
Mimochodem, jak tyto gumy foukáte? Podle BMW se má přední foukat na 2.5 a zadní 2.8 (ve dvou), ale na Mitasu je napsáno max 2.3
Já mám přesně tuto kombinaci a foukám předek i zadek na 1.8. Lépe se to pak chová v zatáčkách.
Jezdím uplně tu samou kombinaci. Foukám 1,9 - 2,1 obě kola...
sice na 1100 GS ale také tato kominace a také tyto tlaky a myslím, že OK
Protože nikdo nevěděl, jak to foukat, nafoukal jsem nejdřív, asi na 1000km na tlak 2.5. Pak jsem se díval na gumu, je na ní max 2.3, tak jsem upustil na 2.3.
Teď je na ní najeto asi 5k, první prasklinu jsem objevil po 2k a teď je jich tam asi 5, na stejných místech jako na obrázku.
DOT se mi moc vyfotit nepovedlo, ale na gumě je napsané DOT 6JX7 1909.
robert_zl přiložený následující obrázek:
Robert_ZL napsal:
Protože nikdo nevěděl, jak to foukat, nafoukal jsem nejdřív, asi na 1000km na tlak 2.5. Pak jsem se díval na gumu, je na ní max 2.3, tak jsem upustil na 2.3.
Teď je na ní najeto asi 5k, první prasklinu jsem objevil po 2k a teď je jich tam asi 5, na stejných místech jako na obrázku.
DOT se mi moc vyfotit nepovedlo, ale na gumě je napsané DOT 6JX7 1909.
DOT 1909 by měl znamenat 19 týden v roce 2009, tedy stará guma.
Robert_ZL napsal:
Protože nikdo nevěděl, jak to foukat, nafoukal jsem nejdřív, asi na 1000km na tlak 2.5. Pak jsem se díval na gumu, je na ní max 2.3, tak jsem upustil na 2.3.
Teď je na ní najeto asi 5k, první prasklinu jsem objevil po 2k a teď je jich tam asi 5, na stejných místech jako na obrázku.
DOT se mi moc vyfotit nepovedlo, ale na gumě je napsané DOT 6JX7 1909.
DOT 1909 by měl znamenat 19 týden v roce 2009, tedy stará guma.
Stejny praskliny se mi delali i na novy gume, Mitas 09 dakar,ale i tak slouzila normalne az do konce.
vlastimil napsal:
Chci se zeptat jestli má někdo zkušenosti s pneumatikama Heidenau K76 a pnematikama Conti Trail Attack na 1100 nebo1150,Potřebuji vědět jaké jsou na mokru a jaká je životnost.
mám na Conti trail Attack, zadní ( na 1150 ) najeto 11 tkm a ještě zbývají 3mm.
na mokru i suchu jsem spokojen
Robert_ZL napsal:
Protože nikdo nevěděl, jak to foukat, nafoukal jsem nejdřív, asi na 1000km na tlak 2.5. Pak jsem se díval na gumu, je na ní max 2.3, tak jsem upustil na 2.3.
Teď je na ní najeto asi 5k, první prasklinu jsem objevil po 2k a teď je jich tam asi 5, na stejných místech jako na obrázku.
DOT se mi moc vyfotit nepovedlo, ale na gumě je napsané DOT 6JX7 1909.
DOT 1909 by měl znamenat 19 týden v roce 2009, tedy stará guma.
Stejny praskliny se mi delali i na novy gume, Mitas 09 dakar,ale i tak slouzila normalne az do konce.
Nafoť tu popraskanou novou Mitasku i s DOT číslem a dej mi to na můj email, mám ho v profilu.Pokud ji ještě máš. Dík
Upravil joe dne 02.10.2011 09:14
vlastimil napsal:
Tímto chci požádat včechny zkušené o radu.Ví někdo jakou hloubku dezénu má uprostřed nová pneu Anakee 2 v rozměru 150/70 - 17.Děkuji předem.
já ji mám novou a naměřil jsem 8mm, avšak žádnou specielní měrkou, vzal jsem papírový metr zn. siko koupelny a šup s ním do díry!
vlastimil napsal:
Tímto chci požádat včechny zkušené o radu.Ví někdo jakou hloubku dezénu má uprostřed nová pneu Anakee 2 v rozměru 150/70 - 17.Děkuji předem.
já ji mám novou a naměřil jsem 8mm, avšak žádnou specielní měrkou, vzal jsem papírový metr zn. siko koupelny a šup s ním do díry!