Prosím Tomáši nemohl by jsi někam zavolat ,aby začali vyrábět ty přídavný kanystry třeba 5ti litrový , aby se tam vešla pistole na naturál typizovaná v rámci EU aspoň .
Mohl by to být kanystr TT evo II
smazak: už se o tom mluvilo, jsou s tím maličko problémy, víc než 3l v plastové verzi nechtějí v některých EU zemích vidět. Kovový 5l je pitomost..
Nevidím to moc reálně. Do kufru to pochopitelně jde ale to není řešení, všechno od toho pak smrdí.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Zkušenosti s Touratech?
Určitě dobré.
Věci sice nejsou nejlevnější, ale kdybych je nechtěl, tak si je nekoupím.
Vše co mi zde nabídli byla TOP kvalita.
S každým nákupem jsem byl opravdu spokojen a v nejmenším jsem toho nelitoval.
Pokud mi s něčím kdy radili, tak dobře. Jejich rada byla vždy směřovaná k mým potřebám a ne k jejich dražším výrobkům.
Pro mne je TT parta skvělejch lidí, který práce baví, rozum jí a zákazní mají na prvním místě. Mají spousta super věcí.
Jsem rád, že TT máme.
Pro moje Outdorové aktivity mimo moto rád využívám HUDY sport. Na ten koukám podobně jako na TT.
Musím pochválit TT jsem maximálně spokojen kdykoliv jsem tam byl tak se mi věnovali poradily
Nedávno jsem koupil špatnou velikost oblečení po telefonu jsme se domluvili, objednali mi větší a bez problému vyměnili za mě palec nahoru
Rád k vám chodím dík.
rád bych také přispěl ...,
pár věcí jsem od TT kupoval a dokonce mám nějaké další objednané,
co se týká přístupu ,tak při jednání na prodejně jsem z toho prodavače neměl moc dobrý pocit,trochu frajer...,/p.Kocanda to nebyl/,jinak při emailové korespondenci jsou ok,co mi chybí jsou návody v češtině, ono podle těch obrázků se to moc dobře nemontuje a s tím jsem se shodl i s mechanikama od BMW, taková firma má mít
české návody a myslím, že je i povinná dle dnešních zákonů !!
jinak celkem ok a TT to má celkem vymyšlený,ale nechá si to sakra zaplatit,jako všechno na BMW, ale to je bohužel i u ostatních doplňků, jinak za mě celkem ok, uvidím až mi přijdou další doplňky
pavel17: nevím kdo to byl ale zajímalo by mě to. Snažím se, aby lidi odcházeli s dobrým pocitem a ne, že se na ně někdo vytahuje apod. Někdy to je těžké, i já mám v některých případech nějaké meze a pak už začínám být protivnej a snažím se toho člověka předat někomu jinému, protože třeba mi to nějak nesedí nebo se bojím, že řeknu něco blbě apod...
Návody v češtině na doplňky, které se mají montovat odborným mechanikem být nemusí. Zejména ne u dílů, které se nemusí uvádět do provozu. Když si v autodílech koupím blatník na auto, taky k tomu nemám návod, jak se to vyměňuje. U věcí, které jsou uživatelsky instalovatelné, je teď nově obrázkový návod, který má být srozumitelný ve všech jazycích (a la Ikea). A nikde se neříká, že ten návod nesmí být obrázkový. Každopádně třeba instalaci světel má dělat mechanik s kvalifikací autoelektrikáře a to, co je u toho dílu, je pro něj vodítko a může se poradit když něco potřebuje. Nevím přesně čeho se to týkalo a co ti říkal mechanik BMW ale je fakt, že jen pár mechaniků BMW má naše školení montáží dílů třeba k 1200GS a přitom pro naše dealery to školení děláme zadarmo. U věcí jako jsou navigace ty návody pochopitelně v češtině jsou ale tam se předpokládá uvedení do provozu uživatelem.
Tome upřímě- ty černobílý fotky u doplňků - kdyby tam nebyly, vůbec nic se nestane.. Poznáš na nich kulový.. Blbá fotka, malá a ještě černobílá.. to je udělaný schválně, aby to majitel zkusil namontovat sám, zjistil v půlce montáže, že to namontoval jinam nebo že mu něco chybí nebo že mu něco přebejvá a pak s tím odjel do servisu..
jezek napsal:
Tome upřímě- ty černobílý fotky u doplňků - kdyby tam nebyly, vůbec nic se nestane.. Poznáš na nich kulový.. Blbá fotka, malá a ještě černobílá.. to je udělaný schválně, aby to majitel zkusil namontovat sám, zjistil v půlce montáže, že to namontoval jinam nebo že mu něco chybí nebo že mu něco přebejvá a pak s tím odjel do servisu..
díky za ty dary..
Fotky byly driv, ted jsou nove takovy schematicky obrazky. Taky to neni vzdycky dokonaly, ale urcite o dost lepsi.
Maiali nel Fango!
jezek napsal:
Tome upřímě- ty černobílý fotky u doplňků - kdyby tam nebyly, vůbec nic se nestane.. Poznáš na nich kulový.. Blbá fotka, malá a ještě černobílá.. to je udělaný schválně, aby to majitel zkusil namontovat sám, zjistil v půlce montáže, že to namontoval jinam nebo že mu něco chybí nebo že mu něco přebejvá a pak s tím odjel do servisu..
díky za ty dary..
Cernobile fotky jsou nic moc, tak se radsi jeste kouknu na web touratechu, kde jsou orig. PDF navody v barevne kombinaci. Jsou to vlastne ty same. Zvetsim si to a pak uz je to v pohode.
Upravil dufino dne 13.11.2012 11:34
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
Už se to tu někde psalo vícekrát (nejmíň před rokem),ale nechce se mi to hledat.Byl tady kritizován Hard Part na 1100GS,konkrétně levá strana,že po jeho namontování nepasuje zpět ovládání hydroštelu zad.tlumiče.Před měsícem jsem Hard Part u TT koupil a přesvědčil se že to je pravda.Musí se buď odbrousit polohovací kolíček nebo použít šroub s maticí M6 místo šroubu M8.Jen mne udivuje,že firma která dle Tomáše TT investuje milióny do vývoje nereaguje na připomínky z řad lidí kteří na to již dříve upozorňovali.A odpověď kterou očekávám (to víš je to díl na starý model a doprodává se to co je skladem)není relevatní.I u těchto dílů které mají skladem by po upozornění z řad uživatelů měli provést žádanou úpravu.Jenže oni na to s.e.r.o.u!!!!Zaplatil a to je hlavní.
Ono ne vždy lze nějaké dodatečné úpravy dělat. Nebo se to nemusí vyplatit.
Předpokládám, že když má TT svoje doplňky certifikované pro provoz na silnicích mnoha zemí, tak museli předat balík dokumentace na základě čehož to příslušné orgány schválili a dokumentace se třeba musela zamrazit s tím, že se bude vyrábět striktně podle předaných výkresů. A změna buď není možná a nebo cesta k ní není jednoduchá. Nevím jak to chodí v tomto odvětví. Hodnotím z hlediska, jak to chodí v letectví.
V tom okamžiku je lepší sklopit uši a přijmout kritiku s tím, že si to lidi nějak udělají nebo to mechanici TT znají a rádi to (třeba) zdarma u/dodělají.
Čímž se TT nezastávám, defakto jen sleduju příspěvky. Ale může to být i tak, jak jsem popsal.
Nic to ale nemění na tom, že dělají prvotřídní práci.
xHackerM napsal:
Ono ne vždy lze nějaké dodatečné úpravy dělat. Nebo se to nemusí vyplatit.
Předpokládám, že když má TT svoje doplňky certifikované pro provoz na silnicích mnoha zemí, tak museli předat balík dokumentace na základě čehož to příslušné orgány schválili a dokumentace se třeba musela zamrazit s tím, že se bude vyrábět striktně podle předaných výkresů. A změna buď není možná a nebo cesta k ní není jednoduchá. Nevím jak to chodí v tomto odvětví. Hodnotím z hlediska, jak to chodí v letectví.
V tom okamžiku je lepší sklopit uši a přijmout kritiku s tím, že si to lidi nějak udělají nebo to mechanici TT znají a rádi to (třeba) zdarma u/dodělají.
Čímž se TT nezastávám, defakto jen sleduju příspěvky. Ale může to být i tak, jak jsem popsal.
Nic to ale nemění na tom, že dělají prvotřídní práci.
Nechápu co je prvotřídního na výrobku který nepasuje?
Nebo je to jen výraz pro rektální alpinisty?
No a jestli to takhle chodí v letectví,tak se divím že ty letadla padají tak málo...
xHackerM napsal:
Ono ne vždy lze nějaké dodatečné úpravy dělat. Nebo se to nemusí vyplatit.
Předpokládám, že když má TT svoje doplňky certifikované pro provoz na silnicích mnoha zemí, tak museli předat balík dokumentace na základě čehož to příslušné orgány schválili a dokumentace se třeba musela zamrazit s tím, že se bude vyrábět striktně podle předaných výkresů. A změna buď není možná a nebo cesta k ní není jednoduchá. Nevím jak to chodí v tomto odvětví. Hodnotím z hlediska, jak to chodí v letectví.
V tom okamžiku je lepší sklopit uši a přijmout kritiku s tím, že si to lidi nějak udělají nebo to mechanici TT znají a rádi to (třeba) zdarma u/dodělají.
Čímž se TT nezastávám, defakto jen sleduju příspěvky. Ale může to být i tak, jak jsem popsal.
Nic to ale nemění na tom, že dělají prvotřídní práci.
Nechápu co je prvotřídního na výrobku který nepasuje?
Nebo je to jen výraz pro rektální alpinisty?
No a jestli to takhle chodí v letectví,tak se divím že ty letadla padají tak málo...
Mne by zajimalo co stalo tomu Emilovy, ze je na TT tak nabrousenej
Jinak mne pocatecni nadseni z vyrobku TT taky postupne opustilo. Zpracovani dobry,materialy kvalitni,obsluha prumerna. Ale nektery veci nejsou dotazeny,nebo vychytany. Zastaval jsem se blbejch rozsireni stojanku,ze se mi nikdy neohnul,ale ted uz ho mam taky ohlej,proste ten material je mekkej nebo slabej, ze mi kryty ventilovych vík udelali do nich rejhy jako blazen kdyz z nich upadli prilepeny gumicky ani nemluvim. Proste dokonale to taky neni....
Nadruhou stranu treba kufry zega pro,jsou podle mne nejlepsi kufry na trhu. Se sedlem od Kaheda jsem taky max.spokojenej. Podle mne i v TT to chce vybirat a nekupovat kazdou chujovinu.
Aktualne 1250 GSA HP
Ja mam od TT 4 veci u vsech me stacily ty cernobily obrazky a kdz bych to nepochopil juknu na ty co sou na webu a je to, ale verim ze kdyz neco nesedi tak je clovek dost nasranej kdyz za to vyhodi takovy prachy a pak jeste neco brousit a stelovat to bych to radeji vratil , ze to nesedi.
Mam v planu jeste neco dokoupit tak uvidim.
Na obsluhu nemuzu nict rict z vlasni zkusenosti, jelikoz vse probihalo pres email a postou. Ale muzu Vam rict ze kamaratd co zazil kluli objednavce to bych teda nechtel a resil bych to asi stejne zrusenim objednavky.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Postupně:
Vlastimil: nevím o tom, že něco na 1100 nepasuje. Tu informaci jsem od tebe nedostal, přitom mě na fóru vidíš skoro denně, tak proč jsi nenapsal. Zavolal bych do Německa a zjistil co a jak a proč. Nevím o tomhle konkrétním případě ale snažil jsem se něco najít na fórech v cizině a nic jsem nenašel, tak nevím. Na fotce vidím vlevo kolečko u toho zesílení a nevím o tom, že by to tam nepasovalo.
Co se týká barevných obrázků, tak stačí vždycky najít ten výrobek v shopu a zmáčknout dole v informačním okně na "download PDF" a otevře se příslušný list a pokud tam jsou obrázky barevně, tak je uvidíte. U všech nových věcí asi tak rok nebo dva zpátky už jsou piktogramové návody, které by neměly potřebovat žádné vysvětlení a pokud si ty věci kupují lidi fyzicky v prodejně, tak vím, že kluci říkají lidem rady jak a co u konkrétní věci - třeba že válečky jsou různě dlouhé, tak ať si na to dají pozor nebo že je dobré tohle sestavit předem než se to vloží na místo apod.
Co se týká Emila, tak nevím co jsem mu osobně udělal ale já myslím nic. Pokud vím, tak se pohádali s Milanem a ten ho doslova vyhodil ale já u toho nebyl a i když jsem Emilovi několikrát volal a chtěl zjistit co se stalo, tak mi nikdy nezvedl telefon. Názor lidí z druhé strany znám. Emil se v od toho okamžiku stal největším (nebo druhým největším) kritikem všeho co děláme. Pokud to ale vezmu obecně - pokud mi v mojí prodejně sedí člověk, který každému kdo přijde něco kupovat říká, že to je všechno na****, že to co kupuje je čínský shit a že to nevydrží ani cestu k silnici atd - a tváří se u toho vážně a ani po delší době s tím nechce přestat, tak bych neváhal a taky bych ho vyhodil, protože ne každý je naladěný na vtípky a všechno má být odsud podsud. Jak říkám - u té konkrétní situace jsem nebyl ale jednoho člověka jsem taky vyhodil a kdo mě zná, tak ví, že ta hranice asi byla překročená, protože jinak zvládnu i třeba návštěvu opilých zákazníků z Moravy, kteří se potáceli po prodejně a padali do vitrín apod. A nebylo to jen jednou.
Ježek: nemyslím, ty PDFka jsou veřejně k vidění ale některý věci se fakt nedají montovat "doma", i když je člověk třeba zručnej. Když jsi nikdy nemontoval elektriku, těžko v návodu učit jak ty věci dělat. Určitý věci by prostě měl dělat mechanik a určitý jen autoelektrikář. Přece jen jde o drahý motorky a když někdy vidíme jak "odborně" namontovali třeba relé v nejmenovaných servisech, tak by člověk zvracel. Neodizolované konektory, dráty skříplé pod kryty, červené dráty spojené s kostrou a černé vedoucí plus... Jsou servisy, kde to dělají poctivě ale když jde o to udělat to co nejlevněji, nemůže se s tím mazat 6 hodin, tak to tam nahází za hodinu a vypadá to podle toho. Mizerně se elektrika dělá i v Německu, viděli jsme u bazarových motorek z Německa taky slušný hrůzy. Dokud se nic nestane, je to OK.. Chci tím říct, že určité věci by i zkušený motorkář-mechanik měl nechat udělat u někoho, kdo tomu rozumí. Bohužel díky fórům se občas stává, že si lidi myslí, že zvládnou cokoliv - když Franta v diskuzi psal, že to nic není - a pak řešíme smazané navigace, odregistrované mapy na serveru a omotané drátky napojené na svazek a zalepené izolepou apod.