Taky možnost, co má něco do sebe. Ale přeci jen z toho nic nečouhá a takhle v přímým srovnání bych pořád radši uzmul stroj Simovi, než Gigimu
Maiali nel Fango!
Si hlavně nedovedu u HP představit, jak si odšlápneš, teda pokud se to vůbec na takovým stroji dělá.
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
jacob napsal:
To Hicks:
Já sem na zcestí pokud se týká motorek pořád, napřed supersporty, pak choppery, pak 800GS a pak lehký endurka a SM.....teď asi navíc HD night rod special...prostě vymejšlim, zkoušim, bavim se tim. Proto taky motorky kritizuju a nebojuju za nějakou značku nebo typ, prostě vidim výhody a nevýhody.
tohle ale prece jeste neznamena, ze tim automaticky dosahnes moudrosti... napada mne hned nekolik problematickejch momentu:
- analysis paralysis
- uteces z motorky driv, nez se s ni fakt PORADNE naucis...
nemyslim to jako rejpani.. jenom to, ze ses Xkrat.. rekneme.. ne moc dobre rozhodnul Te automaticky nekatapultuje do nirvany objektivity...
No, kdybys někdy uvažoval opravdu o offroadu, přijeď se podívat na DObříš a klidně ti půjčím EXC i LC4 na drapcích ať víš, o čem to je. Nemyslím, že bych tě nějak školil, ale úvaha o koupi 690 jako 2. moto k 800 je poněkud zvláštní.
dobre, to beru. Pres Dobris jezdim v zime denne, ted jenom kousek okolo
690 na drapacich je jako doplnek osmikila myslim naprosto v pohode... potrebuju proste druhou moto, kde si muzu dovolit ohnout trochu zrcatko aniz by mne to pak 14 dni v kuse stvalo.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
adventure73-pardal napsal:
no bud k tomu musis pristupovat jako Hicks, a porovnavat ruzne parametry, znacky a jine nesmysly a nebo se svezes a koupis co ti vyhovuje nejlip pro to co chces jezdit. A velice tezko to budu vsechno splňovat jedna motorka. Ale pokud Hicks to ma jako pracovbni nastroj, tak 800 je urcite pro nej nadmiru vyhovujici a k tomu jeste dokoupi neco na blbnutí a bude klučina jeden konečne spokojeny :-)
ja jsem chtel nekterym jenom pripomenout, ze jiste motorky maji i par nedostatku
Ja sam se vetsinou rozhoduju dost rychle a ne ciste podle SWOT...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Treba zrovna Cizak prodal tusim 450 KTM,protoze zjistil,ze je zbytecna,kdyz na HP2 da 90%toho co na te 450.A k tomu muze jet po vlastni ose do Rumunska nebo na Ukrajinu.
V odkazech z minuleho Krocana jsou odkazy,kde na tom na sjetych gumach řadi v piskovne.
A na videu z Twindura me dostalo,ze to ze zeme zveda pouze za riditka!
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Vjetrnik napsal:
Ale kuš...vem si, jak často bys dělal kardan...to Tě snad na míň vyjdou ty řetězovky...
Stejně, ležet bych nechtěl ani pod jednou z nich...
Kušuj si sám
Motorka za pár set tisíc se sama o sobě dá brát jako poněkud nerozumně vynaložený peníze, takže je to taky dost o tom, co Tě táhne, uspokojuje a z čeho máš radost, což Ti při stavu Tvé garáže nemusím vysvětlovat. Tohle se prostě nedá přepočítat přes kalkulačku. Jinak nějaký malý ostrý endurko na vyloženě krkolomný terény bych si uměl taky představit, ale to bych na to musel mít barák a za barákem podmínky, z převážení na vozejku kvůli 20ti km mám těžký osypky... A vyjet 2x za sezónu zase přijdou vyhozený peníze mně. V Tvojí situaci to ale naprosto chápu.
Maiali nel Fango!
Hele ten kardan pak samozrejme delas casteji.Ale vymena loziska zase neni tak hrozne draha,a casem to mas v ruce a prej to mas za chvili hotovy. Ale je pravda,ze co Cizak zvlada na HP2,to na 990 zvladne malokdo.
Aleurcite to je i o jezdci.Kdyz Paji dokaze vyhrat XL Rally na 1100GS a porazi i 690 ktm!
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Kdyz jsem prodal GSA tak jsem mel zamluveny HP2. Vecer pred tim než jsem si pro ni mel jet, jsem se rozhodl pro KTM 990R a dnes rozhodne nelituji. Pro me offroad choutky urcite poskytuje lepsi moznosti nez GSA a cestovat se na nem da velice dobre. To že Čizak na HP2 vyjede rozhodne vic než ja ( treba na Ukrajine, kde jsem jezdili spolu) rozhodne není ale zaležitost motorky :-)
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
hicks napsal:
To jak rychle jde osmikilovej motor do otacek a zase zpatky je OBCAS trochu otravny, ale ve vetsine pripadu proste bozi.
Nemusis se tu pasovat, ze jako jedinej jezdis off.. ja o tom dost pochybuju, myslim, ze bys fakt plyn tolik neresil. Nejlip se osmikilo chova pod plynem.. a nekonec asi nejen osmikilo.
Ja jezdim technicky pasaze, klickovani mezi autama na centimetry, jizdu krokem a jeste pomaleji furt. Parkrat jsem se mimo silnici i vydal.. a ROZHODNE MI UZ HODNE DLOUHO PLYN NEVADI.
Je to v prvni rade o zvyku a nejspis i sikovnosti.
Puvodne jsem myslel, ze tohle vlakno nebudu komentovat, protoze je to furt dokola, ale neda mi to...
Ten plyn je u 800 v terenu vazne naho. Na silnici to nevadi, ale v terenu mi mockrat pripravil horke chvilky. Ono takove poskoceni motorky na hrbolu, v dobe kdy potrebujes mit zatazeno, a nechtene pridani plynu kombinovane s horetnim zaberem 800 neni zrovna idelani. 690 mi to nedelala a 990 taky ne.... Pokud napises, ze s tim v terenu problem nemas, tak tam asi opravdu moc nejezdis, anebo jezdis po rovne prasne ceste. Je neco jineho, kdyz klickujes mezi auty na silnici bez pulmetrovych der a opravdovym offem, kde musis s plynem citlive pracovat a to 800 umi spatne. Toz tak....
hicks napsal:
To jak rychle jde osmikilovej motor do otacek a zase zpatky je OBCAS trochu otravny, ale ve vetsine pripadu proste bozi.
Nemusis se tu pasovat, ze jako jedinej jezdis off.. ja o tom dost pochybuju, myslim, ze bys fakt plyn tolik neresil. Nejlip se osmikilo chova pod plynem.. a nekonec asi nejen osmikilo.
Ja jezdim technicky pasaze, klickovani mezi autama na centimetry, jizdu krokem a jeste pomaleji furt. Parkrat jsem se mimo silnici i vydal.. a ROZHODNE MI UZ HODNE DLOUHO PLYN NEVADI.
Je to v prvni rade o zvyku a nejspis i sikovnosti.
Puvodne jsem myslel, ze tohle vlakno nebudu komentovat, protoze je to furt dokola, ale neda mi to...
Ten plyn je u 800 v terenu vazne naho. Na silnici to nevadi, ale v terenu mi mockrat pripravil horke chvilky. Ono takove poskoceni motorky na hrbolu, v dobe kdy potrebujes mit zatazeno, a nechtene pridani plynu kombinovane s horetnim zaberem 800 neni zrovna idelani. 690 mi to nedelala a 990 taky ne.... Pokud napises, ze s tim v terenu problem nemas, tak tam asi opravdu moc nejezdis, anebo jezdis po rovne prasne ceste. Je neco jineho, kdyz klickujes mezi auty na silnici bez pulmetrovych der a opravdovym offem, kde musis s plynem citlive pracovat a to 800 umi spatne. Toz tak....
ja nerikam, ze to co pises nedava smysl.. jenom mi je divny, ze jsem nejak nepostrehnul ze by se ... TAKOVYHLE PROBLEM.. donekonecna neomilal na advrideru...
asi tam napisu
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jo, jeste dodam... 800 je skvela motorka, aby to nekdo nepochopil spatne. Podle me je to v soucasnosti nejvyvazenejsi motorka pro solo cestovani jak po silnici tak i mimo ni. Ale ma sve slabiny (jako kazda jina motorka) a zalezi, co kdo uprednostni a vyzaduje. Problemu s nima je dost. Ale casy, kdy motorky byly jednoduche a vydrzely leta letouci jsou pryc. 800, 12GS, 690, 990 nejsou vyjimkou vsechny tyhle motorky maji sve problemy a ani u jedne jich neni malo. Pokud nekdo vyzaduje motorku, ktera je jednoducha a bez problemu ho doveze kome sveta, pak moznosti neni zase tolik... Mozna tak DRka.
ale omila. Lidi, co si stezuji na plyn je tam dost. Precti si Australskou cast adv. a nazory lidi kteri jezdi opravdovy offroad....
Upravil petrs dne 01.11.2011 09:04
jacob napsal:
To Hicks:
Já sem na zcestí pokud se týká motorek pořád, napřed supersporty, pak choppery, pak 800GS a pak lehký endurka a SM.....teď asi navíc HD night rod special...prostě vymejšlim, zkoušim, bavim se tim. Proto taky motorky kritizuju a nebojuju za nějakou značku nebo typ, prostě vidim výhody a nevýhody.
tohle ale prece jeste neznamena, ze tim automaticky dosahnes moudrosti... napada mne hned nekolik problematickejch momentu:
- analysis paralysis
- uteces z motorky driv, nez se s ni fakt PORADNE naucis...
nemyslim to jako rejpani.. jenom to, ze ses Xkrat.. rekneme.. ne moc dobre rozhodnul Te automaticky nekatapultuje do nirvany objektivity...
No, kdybys někdy uvažoval opravdu o offroadu, přijeď se podívat na DObříš a klidně ti půjčím EXC i LC4 na drapcích ať víš, o čem to je. Nemyslím, že bych tě nějak školil, ale úvaha o koupi 690 jako 2. moto k 800 je poněkud zvláštní.
dobre, to beru. Pres Dobris jezdim v zime denne, ted jenom kousek okolo
690 na drapacich je jako doplnek osmikila myslim naprosto v pohode... potrebuju proste druhou moto, kde si muzu dovolit ohnout trochu zrcatko aniz by mne to pak 14 dni v kuse stvalo.
Hicksi, já ty motorky střídám proto, že si je vybírám, pojezdím třeba 2 sezony a začne mě bavit něco jiného ale na každé dám min 10kkm, takže je poznám. Navíc řekněme nekupuji tak špatně, takže proč si nehrát, nezkoušet a neužívat si? Určitě to nedělám, abych otestoval motorky, nebo proto, že zběsile kupuju bez uvážení, cokoli mi přijde pod ruku. Je to o lidech, se kterými jezdím, o nabídkách a o tom, co se mi líbí. Proto teď k SM a EXC ještě HD. Každopádně myslím, že jsem poznal dost motorek daleko precizněji, než v kdejakých testech. A třeba se ty poznatky někomu hodí. Mimochodem zrovna na 800GS jsem měl nějakých 20tis z toho tak 8tis v terénu. Tím nemyslím cestu posypanou kamínky To samé kolega na 990...
Myslím, že vyjímka je teď ta 690, nebude mít najeto moc, jde pryč po této sezoně, protože kolega zjistil, že na jeho zaměření to nemá smysl. Proto se ti také divím s tou 690 k 800. Je sice lehčí, o něco pevnější, stabilnější ve výjezdech, ale třeba bahněnou nebo technické věci musíš mít buď víc najeto, nebo mít dar od boha, navíc o to lepší obutí....a zranitelnost je i díky váze také větší. Každopádně my tam zrcátka, blinkry a podobný podivnosti ani nemáme Každopádně kupodivu je hodně zachovalá (taky neprošla Rumunskem ještě)
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
petrs napsal:
ale omila. Lidi, co si stezuji na plyn je tam dost. Precti si Australskou cast adv. a nazory lidi kteri jezdi opravdovy offroad....
mi to nejak uniklo.
ale OK, ten ostrej plyn na tohle asi nebude zadny plus, ale Jacob furt urcite neumi poradne s plynem
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
jacob napsal:
Hicksi, já ty motorky střídám proto, že si je vybírám, pojezdím třeba 2 sezony a začne mě bavit něco jiného ale na každé dám min 10kkm, takže je poznám. Navíc řekněme nekupuji tak špatně, takže proč si nehrát, nezkoušet a neužívat si? Určitě to nedělám, abych otestoval motorky, nebo proto, že zběsile kupuju bez uvážení, cokoli mi přijde pod ruku. Je to o lidech, se kterými jezdím, o nabídkách a o tom, co se mi líbí. Proto teď k SM a EXC ještě HD. Každopádně myslím, že jsem poznal dost motorek daleko precizněji, než v kdejakých testech. A třeba se ty poznatky někomu hodí. Mimochodem zrovna na 800GS jsem měl nějakých 20tis z toho tak 8tis v terénu. Tím nemyslím cestu posypanou kamínky To samé kolega na 990...
Myslím, že vyjímka je teď ta 690, nebude mít najeto moc, jde pryč po této sezoně, protože kolega zjistil, že na jeho zaměření to nemá smysl. Proto se ti také divím s tou 690 k 800. Je sice lehčí, o něco pevnější, stabilnější ve výjezdech, ale třeba bahněnou nebo technické věci musíš mít buď víc najeto, nebo mít dar od boha, navíc o to lepší obutí....a zranitelnost je i díky váze také větší. Každopádně my tam zrcátka, blinkry a podobný podivnosti ani nemáme Každopádně kupodivu je hodně zachovalá (taky neprošla Rumunskem ještě)
co jsem ted na tom KTM dni sedel na 690 enduro (ne-R) s malym kokpitem, tak tedy subjektivne mi to prislo jako O HODNE LEHCI motorka, nez osmikilo.
Nevylucuju EXC, jeste asi bude dalsi zkoumani.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
dokturek napsal:
hixi> Líná huba, holý neštěstí. Kdbys řekl, půjčil jsem Ti 690R jak na Kavčáku tak v Jílovém. Jinak si nemyslím, že by to byla zbytečná motorka, i když ten pytel cementu navíc proti EXC je sakra znát. Všechno má svý.
ty jses ten v modrym rallyecku?
Mas to pekne sladene... myslim motorku + hadry.. fakt, ze jo..
kazdopadne dik.. az se zas uvidime!
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
petrs napsal:
ale omila. Lidi, co si stezuji na plyn je tam dost. Precti si Australskou cast adv. a nazory lidi kteri jezdi opravdovy offroad....
mi to nejak uniklo.
ale OK, ten ostrej plyn na tohle asi nebude zadny plus, ale Jacob furt urcite neumi poradne s plynem
Tak to je jasný, proto taky EXC pořád zahazuju
Ale až se to jednou naučim, tak budu huuustej
motto: jak vidim pole, jdu se tam rozplacnout
KTM 640SM, KTM 350 EXC-F, HD Night ROD Special
petrs napsal:
ale omila. Lidi, co si stezuji na plyn je tam dost. Precti si Australskou cast adv. a nazory lidi kteri jezdi opravdovy offroad....
mi to nejak uniklo.
ale OK, ten ostrej plyn na tohle asi nebude zadny plus, ale Jacob furt urcite neumi poradne s plynem
Tak to je jasný, proto taky EXC pořád zahazuju
Ale až se to jednou naučim, tak budu huuustej
btw: nez mi vicemene uplne prestalo.. jakoze ani obcas.. cukat osmikilo.. tak to bylo nejakych 50-60 tisic km.
Upravil hicks dne 01.11.2011 10:13
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2