Mám dotaz k výměně palivového filtru: Je nezbytné použít originál sponky na hadice, nebo je možné použít ty šroubovací, co jsou běžně dostupné? Děkuji za odpověď!
God, Gun & BMW
SzotekBD napsal:
Mám dotaz k výměně palivového filtru: Je nezbytné použít originál sponky na hadice, nebo je možné použít ty šroubovací, co jsou běžně dostupné? Děkuji za odpověď!
Dával jsem místo orig. Spon celonerezovou sponu MINI W4.
Upravil JANMZ dne 14.03.2023 18:09
SzotekBD napsal:
Mám dotaz k výměně palivového filtru: Je nezbytné použít originál sponky na hadice, nebo je možné použít ty šroubovací, co jsou běžně dostupné? Děkuji za odpověď!
Mám asi 20let šroubovací a nebyl s tím problém.
H.
/ Z howna bič neupleteš. Když upleteš, tak s ním nezapráskáš. Když zapráskáš, tak jenom sebe. /
Ahojte, prosím o radu, mám r1150gs ročník 2000, na zimu som do neho natankoval plnú nádrž vervu 100, cez zimu som ho v garáži naštartoval nejak 3 krát, v lednu som bol cca 30 minút sa na tom previesť po okreskách a všetko šlapalo jak malo. Teraz cca 2 mesiace motorka stála bez naštartovania, v týždni som nabil baterku, včera som sa chcel ísť previesť, po naštartovaní to malo zvláštny zvuk, dávalo to také nepravidelné rany do výfuku, na jednotke stupni to neochotne pridávalo nechcelo to moc ísť do otáčok, na vyšších stupňoch celkom fajn, následne po pár minútach jazdy mi začali klesať otáčky, musel som zastaviť, po chvíli to znovu išlo a nejak po 100 metroch rovnaký problém, nereagovalo to na plyn a zase to klesalo, nejak som sa vrátil domov po krátkych úsekoch… zhodil som nádrž, všetky spoje sú ako majú byť, vymenil som sviečky a vypustil nádrž a natankoval nové palivo, skúsil som sa na tom prejsť a motor má omnoho lepší zvuk, už to tak “neprdí” nepravidelne do výfuku, na 1. stupni zaradenom to ale stále ešte tak horšie rozbieha ale na vyšších stupňoch to ide o dosť lepšie ale keď sa dostanem do vyšších otáčok tak už to nechce pridávať a nereaguje to. Tak by som sa chcel opýtať že či nemá niekto podobnú skúsenosť, resp. čo by ešte pomohlo, ešte ma napadol vymeniť možno palivový filter? ďakujem vopred za každú radu!
marekm55 napsal:
... ešte ma napadol vymeniť možno palivový filter? ďakujem vopred za každú radu!
Tak škoda, že tě to nenapadlo, když jsi měl tu nádrž vypuštěnou.
Položka za pár desetikorun...
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Ja mel pred 15 lety na 1150 podobnej problem a duvod byl trivialni - povyskocenej bowden plynu na levy klapce
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Tak povyskocenej bovden je už docela velkej rozdíl. To by si asi stěžoval na víc, než jen na přidušenej motor ve vyšších otáčkách. To nejde pomalu ani nastartovat a když se to povede, tak to jede jak rozhašenej jednoválec a div to neskončí ze stojánku.
V podstatě je to jako mit jedno lanko o půl centimetru "seřízený" jinak. To není žádná drobnost.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
tak vymenil som ten palivový filter a našiel som dierku v hadičke ktorá ide z čerpadla do filtru, tak som vymenil aj tú a je po probléme, zase to krásne šlape