To je divny že levá tluče ta právě většinou drží, drří ji potenciometr,co vule na lankách?
Upravil servisak dne 19.11.2015 18:40
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
To je divny že levá tluče ta právě většinou drží, drří ji potenciometr,co vule na lankách?
Nejspíš bude všechno rozhašené, až budeš mít čas, tak se s tím spíš zastavím.. Předchozí majitel ji přitáhl z Itálie a příliš údržby se jí tak doteď nedostalo..
Hrabe: tie osicky ak majú závit tak sú pre jednolanko, da sa upraviť aj pre dvojlanko odpileni závitu a dovrtanim zapichu pre rozlisovanie. Ja mam opačne osky z dvojlanka a rezal som dovnútra závit pre zaistenie srobom na jednolanko
Nacpeš tam "na hulváta" šroub M9 (třeba starý použitý šroub stahující spodní ojniční oko), a pak z druhé strany přes tyčku (6 - 8mm) vyklepneš.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Super! Znamy mi na to udelal nakonec takovy pripravek, ale sroub M9 v nem defakto figuruje taky.. Diky!
Zeptal byvh se ale jeste na jednu vec.. Jedno z pouzder, do kterych je ta osicka ulozena je kratsi nez to KU 8x10x12.. Vyrabi se taky nebo tam presah tohohle nevadi (treba nesmysl, nemam to ted u ruky) nebo jak? Pak o tom jsem tu zminku nenasel.. Jeste jednou dik!
foto z cest: www.facebook.com/...
o moto: http://www.motork...mid=103612
BMW R1150GS (2001, bez ABS)
KMZ K-750 (1962, se zpátečkou, tzv. "Dněpr" )
Možnost základního servisu boxerů série 850/1100/1150/1200(vzduch)..
Možnost diagnostiky Jeep WJ/WG..
Tak, hotovo.. Nová pouzdra a je po klapání.. Paradoxně jsem měnil jen levou stranu, pravá nevykazuje žádné vůle a nepoklapává.. Zvláštní, ale vážně je to tak..
Každopádně se podělím o to, co bych na přepouzdření obou stran potřeboval:
3x KU 0812 (2x pro pravou stranu, 1x pro levou stranu ke kladce)
1x KU 0808 (1x pro levou stranu k potenciometru)
4x o-kroužek 7,5x3,5 (2x na každý vstřikovač)
2x o-kroužek 52x5 (1x na každý tubus sání)
Mimo to, stará pouzdra se dají na vylisování pomocí šroubu M9 připravit tak, že se vezme 1. sadový závitník M10 a natočí se tak na 3-4 závity..
foto z cest: www.facebook.com/...
o moto: http://www.motork...mid=103612
BMW R1150GS (2001, bez ABS)
KMZ K-750 (1962, se zpátečkou, tzv. "Dněpr" )
Možnost základního servisu boxerů série 850/1100/1150/1200(vzduch)..
Možnost diagnostiky Jeep WJ/WG..
kremilek napsal:
Zajištovali jste něčím (loctite?) ty dva šroubky, co drží klapku v osičce? Nerad bych je po několika kilometrech prohnal válcema.
Ne e.. Když bys je zalepil, už bys to nejspíš nikdy nerozebral.. Navíc tam jdou tak pěkně, trochu jakoby "na tuho", že je tam v pohodě našroubuješ, ale strach z jejich ztráty mít nebudeš.. Nebo alespoň u mě to tak bylo..