peet napsal:
Já zbrojim tak, že sem dneska v Touratechu jako jeden z prvních esi né vůbec první objednal Tractive na svou 1150, takže už se celej klepu až to dorazí, namontuju a jedu zima nezima
Kompletní servis u Tondy, výměna kardanu, tlumící jednotky Hyperpro. Ještě jednou se klaním a DĚKUJI Tondovi. První pocity z chladné jízdy na novém podvozku a to ještě není seřízený
Upravil joe dne 12.02.2012 20:52
Joe napsal:
Kompletní servis u Tondy, výměna kardanu, tlumící jednotky Hyperpro. Ještě jednou se klaním a DĚKUJI Tondovi. První pocity z chladné jízdy na novém podvozku a to ještě není seřízený
Neměl jsi předtím repasované tlumiče s Hyperpro pružinou? Jestli ano, tak to bude zajímavé srovnání repase/nový tlumič.
Tak jsem dneska po velkem vahani,pocitani a premejsleni objednal z anglie stabilizator vidlice.A to rovnou 2x!Je to hodne drahy,ale budu mit narozeniny,tak snad to nejak projde. http://www.ebay.d...3cc2166233
Upravil vevis dne 19.02.2012 13:05
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
vevis napsal:
Tak jsem dneska po velkem vahani,pocitani a premejsleni objednal z anglie stabilizator vidlice.A to rovnou 2x!Je to hodne drahy,ale budu mit narozeniny,tak snad to nejak projde. http://www.ebay.d...3cc2166233
Joe napsal:
Kompletní servis u Tondy, výměna kardanu, tlumící jednotky Hyperpro. Ještě jednou se klaním a DĚKUJI Tondovi. První pocity z chladné jízdy na novém podvozku a to ještě není seřízený
Neměl jsi předtím repasované tlumiče s Hyperpro pružinou? Jestli ano, tak to bude zajímavé srovnání repase/nový tlumič.
Jo je to tak. Měl jsem tam pružinu progres. Hyperpro. Po ujetí asi dvaceti kiláků ve velké kose nejde dělat žádné závěry, ale předek se nedá srovnat už teď.
Tuto zimu přibylo hlavně DESIERTO I, předělání držáku navigace, na hrazdičce na řidítkách je to moc nízko, tak jsem to dal na RAM a nová HYPERPRO pružina na předek. Jinak do laďuju kufry BEGR - vylepuju vnitřek kobercem, bo mi v tom konzervy hrncujou jak sviňa.
Řeším novou baterku - klasiku od YUASY, nebo gelovku. Nemůžu se furt rozhodnout. Radši bych gelovku (kvůli převrácení), ale mám strach že mi ji dobíjení odpálí. Prý to není na gelovku stavěné a dává to moc proudu.
Kdyby byla nějaká zkušennost 1100GS vs. gelovka, budu rád.
LiborJ přiložený následující obrázek:
[111.54Kb]
R 100 GS PD, 1995
R 1200 GSA, 2012
R 1100 GS, 1998
F 650 GS, 2005
XT 600 Z TÉNÉRÉ, 1990
Historie: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere. www.lj-tech.cz
[122.5Kb]
R 100 GS PD, 1995
R 1200 GSA, 2012
R 1100 GS, 1998
F 650 GS, 2005
XT 600 Z TÉNÉRÉ, 1990
Historie: Africa Twin XRV 650, 1989
Truhla nemá kapsičky a zážitky Ti nikdo nesebere. www.lj-tech.cz
To já nic moc nezbrojím, motorka je připravená celý rok k vyjetí jen mi přišla přední progresivní pružina Hyperpro, takže budu jen měnit a při jednom dělat repas tlumiče.
LiborJ napsal:
Tuto zimu přibylo hlavně DESIERTO I, předělání držáku navigace, na hrazdičce na řidítkách je to moc nízko, tak jsem to dal na RAM a nová HYPERPRO pružina na předek. Jinak do laďuju kufry BEGR - vylepuju vnitřek kobercem, bo mi v tom konzervy hrncujou jak sviňa.
Řeším novou baterku - klasiku od YUASY, nebo gelovku. Nemůžu se furt rozhodnout. Radši bych gelovku (kvůli převrácení), ale mám strach že mi ji dobíjení odpálí. Prý to není na gelovku stavěné a dává to moc proudu.
Kdyby byla nějaká zkušennost 1100GS vs. gelovka, budu rád.
Nemusíš dávat gelovku,stačí bezúdržbovka a můžeš to převracet,jak chceš
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
LiborJ napsal:
Tuto zimu přibylo hlavně DESIERTO I, předělání držáku navigace, na hrazdičce na řidítkách je to moc nízko, tak jsem to dal na RAM a nová HYPERPRO pružina na předek. Jinak do laďuju kufry BEGR - vylepuju vnitřek kobercem, bo mi v tom konzervy hrncujou jak sviňa.
Řeším novou baterku - klasiku od YUASY, nebo gelovku. Nemůžu se furt rozhodnout. Radši bych gelovku (kvůli převrácení), ale mám strach že mi ji dobíjení odpálí. Prý to není na gelovku stavěné a dává to moc proudu.
Kdyby byla nějaká zkušennost 1100GS vs. gelovka, budu rád.
LiborJ napsal:
Tuto zimu přibylo hlavně DESIERTO I, předělání držáku navigace, na hrazdičce na řidítkách je to moc nízko, tak jsem to dal na RAM a nová HYPERPRO pružina na předek. Jinak do laďuju kufry BEGR - vylepuju vnitřek kobercem, bo mi v tom konzervy hrncujou jak sviňa.
Řeším novou baterku - klasiku od YUASY, nebo gelovku. Nemůžu se furt rozhodnout. Radši bych gelovku (kvůli převrácení), ale mám strach že mi ji dobíjení odpálí. Prý to není na gelovku stavěné a dává to moc proudu.
Kdyby byla nějaká zkušennost 1100GS vs. gelovka, budu rád.
Je to gelovka,takže to můžeš převracet třeba vzhůru kolama...
Skušenosti jen ty nejlepší....
...ale on se bojí přebíjení a na to sou gelovky náchylný,nie?
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Už jsem jich "pár" do R1100GS prodal a nikdo nemá problém. A co vím,tak min. dvá už jí tam měli...a to 4 a 5 let....
Upravil zetor dne 16.02.2012 11:22
zetor napsal:
Už jsem jich "pár" do R1100GS prodal a nikdo nemá problém. A co vím,tak min. dvá už jí tam měli...a to 4 a 5 let....
to je jako odpověď na mou otázku,jo?
Odpověď na tvojí otázku : KAŽDÁ je náchylná na přebíjení...
ale gelovku to prej hned odpalí...co já vím? slyšel a četl jsem to několikrát.Proto se prej nedá dát na dakara,protože ten má hodně silný dobíjení...proto se ptám.Nebaví mě furt hlídat a dolívat baterku
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
A proč by dávali v tom případě do 1150GSA originál gelovku,když by se měla přebíjet? To se mi nezdá čéče
Každou stresovou situaci řeším jako pes: když to nemůžu sežrat nebo ošukat, tak to pochčiju a odejdu od toho.