kim napsal:
Možná ti uniklo že Higs založil toto vlákno až jako REAKCI na vysmívání se některých taky členů některým závadám na 800kách; snad nejde o to jak je tu kdo dlouho ale jak se chová,nemyslím tím vyjádření svého názoru ale připadal bych si opravdu jako ču.ák (jak už napsal higs) kdyby někdo měl potíž s motorkou a já bych měl se tam vysmívat jakou má mr.ku ať už je to myšleno třeba v legraci vypadá to přinejmenším podivně.
ANO! VYTESAT DO KAMENE.
TO JE V PRVNI RADE O PATOLOGICKE NEKRITICNOSTI A NEVHODNEM CHOVANI NEKTERYCH KTMISTU VUCI NAM.
viz thred s 800 kou... podle mne to Fanos myslel jako legtaci max napul.
No ono stačí projít pár profilů místních majitelů GS a pak bys teprve viděl co je nekritičnost.
..a dělat z Fanošova rýpnutí takový tyjátr je krapítek na palici.Nehledě k tomu že osmikilo mrdka opravdu je
Specielně doporučuji za pečlivou prohlídku foto mtr_3888 ...vypovídá hodně o jezdeckém umění
jojo... ve 20cm bahna a kolejich je opravdu silena ostuda spadnout zvlast na motorce na ktery sedis poprvy v zivote.
tohle je z druheho kola... prvni jsem projel, druhy neudejchal.. ale o tom jsem tu psal, zadna ostuda
a navic to byl Berg...
---
kazdopadne je tvym standardem lhani? vis dobre, ze proti KTM nic nemam.. ale je videt, ze prejimani nesvaru nekerych KTM jezdcu ti jde moc dobre...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
kim napsal:
Možná ti uniklo že Higs založil toto vlákno až jako REAKCI na vysmívání se některých taky členů některým závadám na 800kách; snad nejde o to jak je tu kdo dlouho ale jak se chová,nemyslím tím vyjádření svého názoru ale připadal bych si opravdu jako ču.ák (jak už napsal higs) kdyby někdo měl potíž s motorkou a já bych měl se tam vysmívat jakou má mr.ku ať už je to myšleno třeba v legraci vypadá to přinejmenším podivně.
ANO! VYTESAT DO KAMENE.
TO JE V PRVNI RADE O PATOLOGICKE NEKRITICNOSTI A NEVHODNEM CHOVANI NEKTERYCH KTMISTU VUCI NAM.
viz thred s 800 kou... podle mne to Fanos myslel jako legtaci max napul.
No ono stačí projít pár profilů místních majitelů GS a pak bys teprve viděl co je nekritičnost.
..a dělat z Fanošova rýpnutí takový tyjátr je krapítek na palici.Nehledě k tomu že osmikilo mrdka opravdu je
tohle vlakno opravdu padlo na urodnou pudu
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
pavelgs napsal:
asi tahle:Boží mlýny domlely a došlo i na nafoukance od BMW.Je mi líto majitelů F800GS které to postihlo a slušelo by se značce tuhle fatální chybu omlátit o hlavu.
...a jen tak na okraj.Přečti si tohle vláknohttp://bmwgs.cz/f...ad_id=8680 (hlavně posledních pár stran a zkus se zamyslet nad tím,kdo se do koho více sere.
o cem to ted placas? ten systemovej problem s motorem osmikila je zatim cisla spekulace ala jedna pani povidala.
zdaleka to neni doresene a vysvetlene.. taakze.
to prekrucovani ses naucil na tom vasem sektoznim foru?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Specielně doporučuji za pečlivou prohlídku foto mtr_3888 ...vypovídá hodně o jezdeckém umění
Hele, to jsem ale JA, dole jsem objizdel par popadanejch, ubral a uz nevyjel... Jinak to byl jedinej problem, ale ten den byl opravdu megamasakr, nikdy jsem snad horsi bahno nezazil Na 300 2T ktera se v pulce kopce vzdy zacale stavet na zadni jeste o kus zabavnejsi
Maiali nel Fango!
Specielně doporučuji za pečlivou prohlídku foto mtr_3888 ...vypovídá hodně o jezdeckém umění
Vjetrniku nechapu ze v tomto vlakne jsi na strane ktm?Uvedom si,ze s tou tvoji prerostlou kroskou by te na to lc8 vlakno mezi vyvolene nikdy neprijali!
Tady muzes mit male GS,radu G,nebo treba RT a nikdo ti nenaznaci,ze zde nemas co delat,nedej boze aby ses musel nekoho prosit jestli te mezi sebe vpustej!
Upravil vevis dne 19.02.2012 12:16
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
pavelgs napsal:
asi tahle:Boží mlýny domlely a došlo i na nafoukance od BMW.Je mi líto majitelů F800GS které to postihlo a slušelo by se značce tuhle fatální chybu omlátit o hlavu.
...a jen tak na okraj.Přečti si tohle vláknohttp://bmwgs.cz/f...ad_id=8680 (hlavně posledních pár stran a zkus se zamyslet nad tím,kdo se do koho více sere.
o cem to ted placas? ten systemovej problem s motorem osmikila je zatim cisla spekulace ala jedna pani povidala.
zdaleka to neni doresene a vysvetlene.. taakze.
to prekrucovani ses naucil na tom vasem sektoznim foru?
Ne,to překrucování jsem odkoukal od tebe. Supr věc.
Vjetrniku nechapu ze v tomto vlakne jsi na strane ktm?Uvedom si,ze s tou tvoji prerostlou kroskou by te na to lc8 vlakno mezi vyvolene nikdy neprijali!
Tady muzes mit male GS,radu G,nebo treba RT a nikdo ti nenaznaci,ze zde nemas co delat,nedej boze aby ses musel nekoho prosit jestli te mezi sebe vpustej!
Jinak ja jsem odjakziva priznivcem obou znacek..., ale jak jsem pochopil, tak o tom tohle vlakno vubec byt nema
Upravil morabo dne 19.02.2012 12:31
Maiali nel Fango!
Vjetrniku nechapu ze v tomto vlakne jsi na strane ktm?Uvedom si,ze s tou tvoji prerostlou kroskou by te na to lc8 vlakno mezi vyvolene nikdy neprijali!
Tady muzes mit male GS,radu G,nebo treba RT a nikdo ti nenaznaci,ze zde nemas co delat,nedej boze aby ses musel nekoho prosit jestli te mezi sebe vpustej!
tady muzem mit i klidne LC8 :-)
Presne!Ale musis bejt normalni!Pro nekoho bohuzel nesplnitelna podminka!
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
I kdyz ono to slovo normalni neni asi presne.Chapu,ze ani ja nemusim vsem pripadat normalni!
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
morabo napsal:
Jinak ja jsem odjakziva priznivcem obou znacek..., ale jak jsem pochopil, tak o tom tohle vlakno vubec byt nema
nema...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Specielně doporučuji za pečlivou prohlídku foto mtr_3888 ...vypovídá hodně o jezdeckém umění
Vjetrniku nechapu ze v tomto vlakne jsi na strane ktm?Uvedom si,ze s tou tvoji prerostlou kroskou by te na to lc8 vlakno mezi vyvolene nikdy neprijali!
Tady muzes mit male GS,radu G,nebo treba RT a nikdo ti nenaznaci,ze zde nemas co delat,nedej boze aby ses musel nekoho prosit jestli te mezi sebe vpustej!
Vjetrnik je rozervana osobnost.. nemuze byt s nami, ale ani bez nas
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
mozna se podvedome stydi...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Specielně doporučuji za pečlivou prohlídku foto mtr_3888 ...vypovídá hodně o jezdeckém umění
Hele, to jsem ale JA, dole jsem objizdel par popadanejch, ubral a uz nevyjel... Jinak to byl jedinej problem, ale ten den byl opravdu megamasakr, nikdy jsem snad horsi bahno nezazil Na 300 2T ktera se v pulce kopce vzdy zacale stavet na zadni jeste o kus zabavnejsi
mas pravdu.. ja ssebou seknul v tom mensim kopecku na zacatku.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tady vidíš,že ten značkový extrémismus vyhází z jiné strany.Přes to,že GS mě stálo víc peněz,než by bylo zdrávo,je to kus mého motocyklového života.Nebudu jej mazat,jen kvůli tomu,že jsem si koupil jinou motorku.Na jiném fóru mám avatar podle aktuální motorky,ale tady jsem nechal ten "historický".Z piety
..ale pokud z toho má někdo trvale osipky,klidně jej změním.Těch pár kliknutí s myší mě bolet nebude.