ani v tahu neni lepsi :-) http://www.sroubky.cz/technicka-data/ - zadna koupitelna nerez nema nad 800 pevnost - tj je nejlip na urovni 8.8 sroubu - coz jsou treba vsechny imbusaky koupitelny za par kacek
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
Tak to napíšu jinak, nerez je tvrdší třeba na vrtání a řezání. U šroubů je křehčí na střih jak klasickej ocelovej šroub. Něktří lidi používali na upevnění závěsného lodního motoru šrouby z nerezovky ale toto se nedoporučuje jelikož pohyb připevněného motoru je střižný a už se takto pár motorů utopilo. Klasickej ocelovej šroub sice rezne ale při stejném namáhání se většinou jen ohne.
http://www.zednic... http://luky2.rajc...
bohuzel z vlastni zkusenosti se nam na obou f800gs pri IR13 zadni srouby zohybaly tak, ze nejdou ani ven. Musi se uriznout. Proste to ulozeni tlumice je fakt nah...o! To BMW pos...o. Musim byt sprosty sry.
Takze zadny sroub to nevydrzi. Nastesti origo sroub je tak pevny ze sam nepraskne, pouze se ohne. Takze se da dojet.
Ja tam osobne vyvarim cele nove ulozeni s prepaskou. Jeste to nemam vymyslene,ale potreba to je.
Upravil dufino dne 05.03.2013 15:17
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
Ja si myslím, že to čo som spravil ja, je to na 1 strane ofotené je dostačujúce na normálne adventure jazdenie. Somo dufino to je iný palič tam to stačiť asi nebude.
tak nakonec jsem to vyresil jako Siso.
Tedy na original valecek navarena podobna vzpera kt je prichycena na origo sroub, ktery drzi zadni podsedlovy ram.
Dal jsem tazm jeste trochu vice pevnostni sroub (puvodni je 10, ja dal 12)
Upravil dufino dne 30.08.2013 10:34
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
morabo: v současnosti vím jen o jedné výztuze upevnění tlumiče pro F800GS:
http://www.bestrestproducts.com/p-259-f800gs-shock-bolt-support-wbolt.aspx
Béé eM Wéé
siso napsal:
Takže, utiahnutie tej hornej problematickej skrutky má biť asi 60Nm. Ale aj tak bola mierne ohnutá asi 3-4 desatinky. Ale to vôbec nieje vela za dva roky.
Pre istotu som to ale predsa spevnil. Pretože nie som ochotný dať 100 USD za kúsok duralu a som zámočník tak som to poriešil takto.
Holí kovový dielec:
Takto sa musí upraviť tá guma:
Takto to vyzerá spolu: ok
Namontované, zostane ti jedna M10 matica.
Možno to nevyzerá tak dobre ako origo, ale je to za podstatne menej peňazí a účel to určite splní.
Mám urobený prípravok.Ďalší kus som už vyrábal pre kamoša. Takže nieje problém vyrobiť ďalšie.
A tak rado to našiel, môže to biť až tých 100Nm, ja som to len povoľoval momenťákom tak som to asi zle odmeral.
Přesně tak,řešil bych to úplně stejně, jde jen o to,aby ten spodní šroub podržel horní a tohle udělátko plně nahradí ten komplikovanej předraženej origo.S tím nerezem má LukyGS pravdu,na střih je to slabý,i závit ztrhnu snáž než u 8,8.
Upravil strogas dne 24.03.2014 22:05
když se přestaneš bát,slez a dej si pár facek.........život je smrtelná nemoc,která se přenáší pohlavním stykem.
zpevnění namontováno, šroub byl ohlý ,motorka najeto 21000km koupena od anglána, měla jen boční kufry tak předpokládám, že moc zatížená nebyla, asi fakt slabé místo u F800GS,
díky moc siso
pazhaut napsal:
zpevnění namontováno, šroub byl ohlý ,motorka najeto 21000km koupena od anglána, měla jen boční kufry tak předpokládám, že moc zatížená nebyla, asi fakt slabé místo u F800GS,
díky moc siso
pazhaut napsal:
zpevnění namontováno, šroub byl ohlý ,motorka najeto 21000km koupena od anglána, měla jen boční kufry tak předpokládám, že moc zatížená nebyla, asi fakt slabé místo u F800GS,
díky moc siso
Tak se vracim ke svemu tematu a konecne jsem dodelal po letech poradny zpevneni zdaniho tlumice co neco i vydrzi (diky p.Zlabkovi)
Jsou to dve modifikace:
krok 1) v pravo od tlumice rozperka vlozena do ramu a pevnena sroubem, co drzi podsedlovku...to bylo stale malo a sroub se mi trochu ohybal.
krok 2) novy trubkovy klic zpevneny k ramu jeste jednim okem vlevo
Ted myslim vyreseno
dufino přiložený následující obrázek:
[162.54Kb]
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...
nestras, leda bych skocil ze skaly.
delam s 8kylem psi kusy (od rally po expedice i hard enduro) a tohle je reseni kt vydrzi. Zkusenost 7 let ostreho pouzivani s najezdem 100tiskm
Ohyb uz byl minimalni a tohle jej zamezi uplne. Sila se rozlozi do te kulatiny.
Upravil dufino dne 30.11.2016 08:47
BMW F800GS MOTTO: Diky me moto je svet zas o neco mensi http://www.offroa...