Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červenec 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Ostatní :: Touratech
Strana 5 z 31:   1  ...  2    3    4    5    6    7    8  ...  31  
 
Touratech Suspension by TracTive - tlumiče
milan enduroskola
#81 
Přidané 21.01.2013 10:46

Příspěvků: 1912
Registrace: 11.02.09
No to se musíte zeptat těch, co to na radarce zkoušeli....
pokud se dobře pamatuju tak to bylo asi takto

1.tractive
2.ohlins - ale to bylo na 1200 gs
3.hyperpro a hyperpro pružiny + repase asi stejně
4. série

ale já se do toho nemontoval, tak se můžu plést
Upravil milan enduroskola dne 21.01.2013 10:46
 
www.enduroskola.cz
vevis
#82 
Touratech Suspension by TracTive - tlumiče
Přidané 21.01.2013 10:49
Avatar člena

Moderátor
Příspěvků: 5903
Registrace: 05.03.08
Tak nejak to bylo za predpokladu,ze jsou ty tlumice spravne sestelovane.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!Frown
 
Pardal
#83 
Touratech Suspension by TracTive - tlumiče
Přidané 21.01.2013 12:47
Avatar člena


Příspěvků: 2946
Registrace: 08.04.07
Ja na Radarce jezdil na WP a taky jsem si nestěžoval.... hilarious
Kompletní výbava motocestovatele
www.rockway.cz výrobce
www.klim-cz.com-oficiální dealer
www.twalcom-czech... - výhradní dovozce
http://www.facebo...ockwayShop
Revitshop.cz
 
http://www.rockway.cz
Saturnin
#84 
Touratech Suspension by TracTive - tlumiče
Přidané 25.01.2013 09:03
Avatar člena


Příspěvků: 1328
Registrace: 30.06.09
Takovej dotázek. Šla by tahle šroubovice udělat i na 1150 GSA na level 2, nebo jen specialitka pro vyšší řady tlumičů tj. Extreme a High-end

2i.cz/2i/i/510249df/c7ad9722e8023127b012713698954b18/65545872a1.f.png
Upravil Saturnin dne 25.01.2013 09:05
 
Saturnin
#85 
Touratech Suspension by TracTive - tlumiče
Přidané 25.01.2013 22:03
Avatar člena


Příspěvků: 1328
Registrace: 30.06.09
img203.imageshack.us/img203/4788/snmekobrazovky20130125v.png
 
TomasTT
#86 
Touratech Suspension by TracTive - tlumiče
Přidané 29.01.2013 00:41
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
Saturnin: dělají to fakt jen na těch nejdražších. Asi by to mohli udělat na kterékoliv řadě (výrobně) ale Touratech si objednal ty řady takhle a oni to pro ně vyrábí tak, jak to mají domluvené. Můžu teoreticky objednat tlumič na míru, otázka je, kolik by to stálo a jestli se to vůbec vyplatí. Ale chápu o co jde, zkusím to zjistit.
*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
Saturnin
#87 
Touratech Suspension by TracTive - tlumiče
Přidané 09.05.2013 20:19
Avatar člena


Příspěvků: 1328
Registrace: 30.06.09
Konečně jsem se konečně dostal k ladění, se zadkem není problém, v návodu je to popsaný dobře a předpětí pružiny bylo víceméně dobře nastaveno už z výroby.
Nějak si nevím rady s nastavením předpětí pružiny předního tlumiče. Manuály pro přední i zadní tlumiče jsou naprosto totožné, tudíš i hodnoty pro nastaneví předpětí tzn. že motorka po sundání z hlavního stojanu měla klesnout o 10 až 25 mm (pro jízdu v terénu), není to málo pro předek motorky? S nastavením tlumiče z továrny předek motorky klesl o cca 50 mm a to zadek jsem jen jemně doladil.

Mám se pro nastavení předku řídit stejnýma hodnotama jako jsou pro zadek, nebo se předek nastavuje uplně jinak?
 
milan enduroskola
#88 
Touratech Suspension by TracTive - tlumiče
Přidané 10.05.2013 13:26

Příspěvků: 1912
Registrace: 11.02.09
na statické zatížení se vykašli, změř si dinamické tj. motorka na stojanu - motorka na zemi a ty na ní.

pokles by v tomto případě měl být cca 1/3 zdvihu motorky.

 
www.enduroskola.cz
Saturnin
#89 
Touratech Suspension by TracTive - tlumiče
Přidané 10.05.2013 14:05
Avatar člena


Příspěvků: 1328
Registrace: 30.06.09
dobrá, ale jak poznám že je to 1/3? tohle takový poměrně nic neříkající. Asi to stejně dopadne tak, že si za tebou budu muset udělat výlet, ale nechce se mi tě moc otravovat, určitě máš svý práce dost...
 
buboGS
#90 
Touratech Suspension by TracTive - tlumiče
Přidané 10.05.2013 15:25
Avatar člena


Příspěvků: 1612
Registrace: 22.08.08
1) Změříš maximální zdvih při nezatížené motorce = dáš ji na hlavní stojan, zatížíš zadní kolo, abys měl přední kolo ve ve vzduchu (= maximální zdvih) a změříš vzdálenost od horního konce vidlice k hornímu konci kluzáku (guferu)

2) Postavíš motorku na kola, sedneš si na ní a změříš (resp. necháš někým změřit - sám to asi nedáš Frown) tu samou vzdálenost při zatížení - pokles by měl být cca 1/3 volného zdvihu

Pokud tedy v bodě 1) naměříš např. 600 mm, v bodě 2) bys při správném nastavení předpětí měl naměřit cca 400 mm

Píšu to správně, Milane?
BMW GS = stroj na radost
 
TomasTT
#91 
Touratech Suspension by TracTive - tlumiče
Přidané 10.05.2013 15:35
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
Píšeš to správně. Mělo by se to měřit s oblečením a zavazadly atd. Prostě v tom stavu, v jakém se pak skutečně jezdí.
*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
TomasTT
#92 
Touratech Suspension by TracTive - tlumiče
Přidané 10.05.2013 15:38
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
Saturnin napsal:
img203.imageshack.us/img203/4788/snmekobrazovky20130125v.png


Pochopitelně že by to šlo ale problém je v tom, že TracTive vyrábí ty tlumiče podle toho, jak to vymysleli s Touratechem a jak je Touratech objednává. A ten šroub nastavení délky dělají jen na verzi Extreme, protože to prostě takhle domluvili. Nejsem si jistý, jestli jde objednat jeden samostatný tlumič jinak, podle mě to výrobně problém není ale není to standard, který se vyrábí a protože se všechno objednává po desítkách nebo i stovkách kusů, tak bych tam viděl možný problém. Ale zjistím to.

Tomáš
*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
milan enduroskola
#93 
Touratech Suspension by TracTive - tlumiče
Přidané 10.05.2013 15:47

Příspěvků: 1912
Registrace: 11.02.09
ano je to skoro tak, jen s tím rozdílem, že max zdvih je lepší brát tak, jak ho uvádí výrobce

maximální zdvih se totiž vždy nerovná délce chromované části kluzáku....


čili pokud výrobce uvádí zdvih 20 cm, tak pokles doporučuji kolem 6 cm



 
www.enduroskola.cz
buboGS
#94 
Touratech Suspension by TracTive - tlumiče
Přidané 10.05.2013 16:22
Avatar člena


Příspěvků: 1612
Registrace: 22.08.08
Takže volný zdvih není nutné měřit - může se použít tovární údaj a pokles o 1/3 - dobrá Smile

K tlumičům a pružině - Na své 12 GS mám tlumiče pro 12 GSA - Level1 vpředu a Level 2 vzadu. Původní přední pružina 50-205 byla příliš tvrdá.

Nová progresívní pružina 45-55/205 na předku se zdá být lepší - první jízda mě namlsala, zmizela ta ostrá hrana a celkově je to již velmi blízko požadovaným vlastnostem, ale zatím se nemohu ubránit dojmu, že by ta lineární pružina 45/205 byla lepší volbou...

Najel jsem na nové pružině zatím asi 2500 km a ještě je to potřeba doladit - při pomalé jízdě, deceleraci (obvykle na začátku obce - zaklapnu plyn a nechám motorku dojet na 50-60) nebo při jízdě ustálenou rychlostí po dobrém asfaltu vidlice lehce "kope" do řidítek - řidítka (celkem rytmicky) pořád lehce poskakují nahoru, jako když příliš tuhá pružina nechce pustit vidlici do zdvihu a nerovnosti se přenáší do motorky, místo aby je vyžehlila vidlice.

Pokud se přidá na rychlosti nebo jsou rázy silnější od hrubších nerovností (záplaty, výtluky, roleta), tak ten jev zmizí a vidlice začne žehlit... Zkoušel jsem všelicos - přidat útlum, ubrat útlum, zvýšit předpětí, snížit předpětí, různé kombinace a i vzájemně se zadním tlumičem, ale eliminovat se mi tento jev zatím úplně nepovedlo.

Měl jsem na předku olítanou TKC, navíc otočenou obráceně, abych ji dojel, takže nemohu vyloučit vliv pneumatiky. Při kontrole však byla guma vyvážená a ráfek je kulatý - žádné naražení, boule, osma - nic, vše OK.

Dneska jsem dal nové gumy a budu zkoušet dál....
Upravil buboGS dne 10.05.2013 17:54
BMW GS = stroj na radost
 
Saturnin
#95 
Touratech Suspension by TracTive - tlumiče
Přidané 10.05.2013 16:29
Avatar člena


Příspěvků: 1328
Registrace: 30.06.09
už je mi to jasný thumbs up teď už jenom potřebuju vědět jakej zdvih zdvih má Tractive pro 1150 GSA, nevíš Milane?
 
morabo
#96 
Touratech Suspension by TracTive - tlumiče
Přidané 10.05.2013 16:30
Avatar člena


Příspěvků: 4426
Registrace: 10.09.08
buboGS napsal:
Takže volný zdvih není nutné měřit - může se použít tovární údaj a pokles o 1/3 - dobrá Smile

K tlumičům a pružině - nová progresívní pružina 45-55/205 na předku se zdá být lepší - první jízda mě namlsala, zmizela ta ostrá hrana a celkově je to již velmi blízko požadovaným vlastnostem, ale zatím se nemohu ubránit dojmu, že by ta lineární pružina 45/205 byla lepší volbou...

Najel jsem na nové pružině zatím asi 2500 km a ještě je to potřeba doladit - při pomalé jízdě, deceleraci (obvykle na začátku obce - zaklapnu plyn a nechám motorku dojet na 50-60) nebo při jízdě ustálenou rychlostí po dobrém asfaltu vidlice lehce "kope" do řidítek - řidítka (celkem rytmicky) pořád lehce poskakují nahoru, jako když příliš tuhá pružina nechce pustit vidlici do zdvihu a nerovnosti se přenáší do motorky, místo aby je vyžehlila vidlice.

Pokud se přidá na rychlosti nebo jsou rázy silnější od hrubších nerovností (záplaty, výtluky, roleta), tak ten jev zmizí a vidlice začne žehlit... Zkoušel jsem všelicos - přidat útlum, ubrat útlum, zvýšit předpětí, snížit předpětí, různé kombinace a i vzájemně se zadním tlumičem, ale eliminovat se mi tento jev zatím úplně nepovedlo.

Měl jsem na předku olítanou TKC, navíc otočenou obráceně, abych ji dojel, takže nemohu vyloučit vliv pneumatiky. Při kontrole však byla guma vyvážená a ráfek je kulatý - žádné naražení, boule, osma - nic, vše OK.

Dneska jsem dal nové gumy a budu zkoušet dál....


A zkoušels vyhodit telelever?! Wink
Maiali nel Fango!

+moje cesta do prace: http://vimeo.com/...
+zazitky z Erzbergu 2013:http://www.bmwgs....ost_328808
+rozhovor o Erzbergu IXX a XX: http://www.kolama...e-kodo038/:
 
https://www.facebook.com/remora.prg/
hicks
#97 
Touratech Suspension by TracTive - tlumiče
Přidané 10.05.2013 16:32
Avatar člena


Příspěvků: 16424
Registrace: 09.07.08
morabo napsal:
buboGS napsal:
Takže volný zdvih není nutné měřit - může se použít tovární údaj a pokles o 1/3 - dobrá Smile

K tlumičům a pružině - nová progresívní pružina 45-55/205 na předku se zdá být lepší - první jízda mě namlsala, zmizela ta ostrá hrana a celkově je to již velmi blízko požadovaným vlastnostem, ale zatím se nemohu ubránit dojmu, že by ta lineární pružina 45/205 byla lepší volbou...

Najel jsem na nové pružině zatím asi 2500 km a ještě je to potřeba doladit - při pomalé jízdě, deceleraci (obvykle na začátku obce - zaklapnu plyn a nechám motorku dojet na 50-60) nebo při jízdě ustálenou rychlostí po dobrém asfaltu vidlice lehce "kope" do řidítek - řidítka (celkem rytmicky) pořád lehce poskakují nahoru, jako když příliš tuhá pružina nechce pustit vidlici do zdvihu a nerovnosti se přenáší do motorky, místo aby je vyžehlila vidlice.

Pokud se přidá na rychlosti nebo jsou rázy silnější od hrubších nerovností (záplaty, výtluky, roleta), tak ten jev zmizí a vidlice začne žehlit... Zkoušel jsem všelicos - přidat útlum, ubrat útlum, zvýšit předpětí, snížit předpětí, různé kombinace a i vzájemně se zadním tlumičem, ale eliminovat se mi tento jev zatím úplně nepovedlo.

Měl jsem na předku olítanou TKC, navíc otočenou obráceně, abych ji dojel, takže nemohu vyloučit vliv pneumatiky. Při kontrole však byla guma vyvážená a ráfek je kulatý - žádné naražení, boule, osma - nic, vše OK.

Dneska jsem dal nové gumy a budu zkoušet dál....


A zkoušels vyhodit telelever?! Wink


+1 Grin
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
buboGS
#98 
Touratech Suspension by TracTive - tlumiče
Přidané 10.05.2013 16:37
Avatar člena


Příspěvků: 1612
Registrace: 22.08.08
morabo napsal:
A zkoušels vyhodit telelever?! Wink


Zatím se k tomu nechystám, páč by ten tlumič nebylo o co opřít a vidle z KTM tam dávat nechci...
BMW GS = stroj na radost
 
milan enduroskola
#99 
Touratech Suspension by TracTive - tlumiče
Přidané 10.05.2013 16:50

Příspěvků: 1912
Registrace: 11.02.09
Saturnin napsal:
už je mi to jasný thumbs up teď už jenom potřebuju vědět jakej zdvih zdvih má Tractive pro 1150 GSA, nevíš Milane?


to není zdvih tractive, to je proste zdvih motorky jako takový
myslím, že pro 1150gs adv je to vepředu 21 cm
 
www.enduroskola.cz
TomasTT
#100 
Touratech Suspension by TracTive - tlumiče
Přidané 10.05.2013 16:50
Avatar člena


Příspěvků: 11113
Registrace: 15.03.07
Bubo: myslím že by bylo dobré napsat, že se v tvém případě jedná o tlumiče určené pro GSA ale jsou namontované na GS. Já mám na GS normální Level1 vpředu a High-End vzadu a takový jev jaký popisuješ nepozoruju, pravda mám tam čistě silniční pneumatiky, což může mít vliv.
*******************************
Tomáš Kocanda
www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...

Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
 
www.touratech.cz
Strana 5 z 31:   1  ...  2    3    4    5    6    7    8  ...  31  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Ostatní :: Touratech :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 56
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,709
Nejnovější člen: romandodge

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.30 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI