Mám to na PC a je to šíleně roztažený. Myslím že to dělá příspěvek číslo 66 s tím dlouhým odkazem...
Na straně 5 už to jede OK.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
tak jsem to videl nazivo.. a uprimne .. prislo mi to SLABSI
je to takovy hubenejsi.. vic 650kovy ten predek.. divnej zobak .. no nevim.
Modra pekna.
ESA zase jen vzadu...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Paul napsal:
Divnej zobák a hlavně obyčejný ovládání blinkrů
a blinkry z xcountry...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Paul napsal:
Divnej zobák a hlavně obyčejný ovládání blinkrů
jako neprijde mi to jako hezci moto, nez nase
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Je hezká.. teda aspoň pro mě.. a ten lak dobrej... když jsem viděl Shrekovu 800 tku jsem si řekl - jo ta je perfektní ale když jsem viděl novou 800 v nové hnědé tak nevím asi to přehodnotím...
VojtechPolicky napsal:
Je hezká.. teda aspoň pro mě.. a ten lak dobrej... když jsem viděl Shrekovu 800 tku jsem si řekl - jo ta je perfektní ale když jsem viděl novou 800 v nové hnědé tak nevím asi to přehodnotím...
videl jsi ji na vlastni woci?
na fotce se mi totiz libila...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Paul napsal:
Souhlas, líbí se mi novej kryt motoru a nový padáky od TT, ale ve všem ostatním je to stejný nebo horší.
jakej kryt motoru?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Na zivo to vypada jak pro myslivce.... Navic ta matova je fakt divna. Bila velmi obycejna, takze slusna, resp. relativne hezka je ta modra, ktera se mi na obrazku nelibila vubec... Nelibi se mi jen novej, deravej zobak, ale jinak mi to prijde spis jen lehce jiny, nez vylozene hezci, nebo osklivejsi. Ale jestlize vyladili nektery mouchy a ma to lepsi podvozek, tak proc ne.
Maiali nel Fango!
hicks napsal:
hele panove.. KOMU Z VAS ODESLA VYLOZENE ELEKTRONIKA NA OSMIKILE?!
MECHANICKE dily?
Me odesel pocitac a LCD display....
Kdysi jsem byl s osmikilem 3x (!!!) ve Vídni kvůli seroucí se elektronice, nakonec vyměnili řídící jednotku.. potom už byl klid, ale moto šlo pak z domu..
Upravil bluesbery dne 05.01.2013 08:56
hicks napsal:
hele panove.. KOMU Z VAS ODESLA VYLOZENE ELEKTRONIKA NA OSMIKILE?!
MECHANICKE dily?
Me odesel pocitac a LCD display....
jenomze tys to KOMPLET utopil, ze
zajimavy, zes to nejak zapomel dodat...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
jenomze tys to KOMPLET utopil, ze
zajimavy, zes to nejak zapomel dodat...
No to jsem zapomnel jenomze oni v navodu nepsali, ze to nesmi do vody.... a tak jsem nepredpokladal, ze ta "troska" vody tomu muze uskodit. Ale od te doby motorka slapala jak hodinky. I soucasny majitel si nemuze vynachvalit. Akorat uz s ni nedela psi kusy, jako jsem delal ja...
Panove jak ja vam motorky zavidim... bych jezdil az bych brecel. Jenze to nejde. Povoleny obsah pouze 250ccm a mesto kde ziju ma uplny zakaz motorek