I v manuálu se píše, že jen vodu z hadice, nikoli wapku... Asi vědí proč Ono jsem už viděl pár oškubaných těsnění jak na moto, tak např. kolem oken na autě
navíc wapka dejme tomu odtraní hrudky bahna ale nevyčistí to dokonale, stejně na to člověk musí sáhnout houbou, hadrem nebo kartáčkem či štětcem...
schrek napsal:
vapku vzdycky kdyz to vydrzi napor vody ve 130 na dalnici v lijaku vapku to musi vydrzet taky , samozrejme za dodrzeni urcitych zasad
LukyGs: super diky za tip zajedu tam v tejdnu
No tlak vody ve 130 je nic ve srovnáníse 120bary vapky. S Vapkou opatrně, umělci co umývají vapem aby to před prodejem hezky vypadalo pak mají problémy - na ten tlak není ani v autě, ani v motu těsnění stavěno - malé množství vody do ložisek, ECU, a je na problémy zaděláno. Když tak zvolna a zdálky, prát na to tlak zblízka je zhoůvěřilost
Nikdy jsem nemyl moto jinak než wapkou a nikdy nebyl kvůli tomu žádný problém ,ovšem nelze to prát z blízka na citlivá místa jako je regulátor,vstřikování,čidla atp a pod,pokud se zároveň s wapkou použije i rozum nevidím důvod proč nepoužívat.samozdřejmě mluvím o hobby wapkách, nedoporučoval bych aby někdo umyl moto profi wapem se 160-200at tlakem popř páru a rotační trysku
Tak snad umyto... a šlo to i bez wapky :-D jen to chtělo čas, menší demontáž šusplechů, kola atd... pak dost práce, kartáčků všeho druhu, houby a taky nějakou tu chemii :-)
kardan a převodovka má 4 vrstvy vosku, to pak půjde krásně mýt čímkoliv... mno jinak prsa motoru a telelever taky po 4 vrstvách.. nádrž a zobák jen dvě... a žebra na motoru a další složité části ještě stříknu Bike sprayem od Muc-Offu (v podstatě vosk ve sprayi) :-)
[quote]HonzaGS-SV napsal:
Tak snad umyto... a šlo to i bez wapky :-D jen to chtělo čas, menší demontáž šusplechů, kola atd... pak dost práce, kartáčků všeho druhu, houby a taky nějakou tu chemii :-)
kardan a převodovka má 4 vrstvy vosku, to pak půjde krásně mýt čímkoliv... mno jinak prsa motoru a telelever taky po 4 vrstvách.. nádrž a zobák jen dvě... a žebra na motoru a další složité části ještě stříknu Bike sprayem od Muc-Offu (v podstatě vosk ve sprayi) :-)
Moc pěkná prácička :-)
Jaký vosk jsi používal?
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní kretén, který neví, že to nejde a udělá to..
Normální Turtle wax na auta... většinou tam mají i PTFE (teflon)... nanést, nechat uschnout a rozleštit...
Mno hlavně když to takhle uděláš, tak pak se bahno a všechno myje daleko lépe... Já když voskuji auto, tak ho pak půl roku myji jen vodou bez saponátu...
Takže i hliníkové části aji nádrž bereš stejným voskem?
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní kretén, který neví, že to nejde a udělá to..
OK, zakoupím a budu leštit :-D Díkes
Nikdy neříkej, že něco nejde, protože se vždycky najde nějakej iniciativní kretén, který neví, že to nejde a udělá to..
Jinak na členitější části (motor z boku) je lepší ten spray od muc-offu (Bike Spray) je to v podstatě vosk s teflonem ve sprayi.... líp se to nanese atd...
Mám. Tak jako S 100 Motorrad reiniger to nefunguje, tj že nastříkáš na moto,ofoukneš vapkou a máš novou mašinu.je to spíš takový více autošampon,já to používám v tom nástavci k vapce co tvoří pěnu,tím namydlím moto a pak sfouknu vapem vodou,na prach a lehké nečistoty za ty love dobrý. Jestli chceš čistící zázrak tak běž raděj do toho S100 ale je to poměrně dražší.
sloon napsal:
No právě do teď jsem používal S100 a chtěl jsem vyzkoušet něco levnějšího, ale asi zůstanu u osvědčeného S100.
Taky jsem zvolil stejný postup a výsledek je že na odplnější znečištění jsem objevil ultralevný a přitom dobrý Milit (navíc tuzemský výrobek) na prach apod ten Procycle