Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování na nich
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování
  • · BMW GS
  • · Fórum
  • · Články
  • · Zprávy
  • · Galerie
  • · Naše fotografie
  • · Odkazy
  • · Ke stažení
  • · Inzerce
  • · Hledat
Reklama
Kalendář akcí
<< Červen 2025 >>
Po Út St Čt Pá So Ne
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            
Číst diskusi
Motorky BMW GS - vše o motocyklech BMW řady GS a o cestování :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS
Strana 5 z 13:   1  ...  2    3    4    5    6    7    8  ...  13  
 
Alternátor - závady a odstranění
Tryskac
#81 
Přidané 06.12.2012 23:14

Příspěvků: 738
Registrace: 16.11.08
už som to tu spomínal ako vzor jednobuch
http://www.maxbmw...d=08102012
Upravil Tryskac dne 06.12.2012 23:21
 
schrek
#82 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 06.12.2012 23:24
Avatar člena


Příspěvků: 8394
Registrace: 24.08.10
jo pekne tak by to mohlo byt , ale ta hadicka asi moc vzduchu neda , ale neda se odhadnout z obrazku jak je siroka
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček Smile
 
http://
Pete1427
#83 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 07.12.2012 01:03
Avatar člena


Příspěvků: 219
Registrace: 17.02.12
Tryskac napsal:
Schrek pravdepodobne žiadny alt nie je v lázni to by z oleja našlahal kapučíno.
j-fox a tu máš fotky kde to je odzadu a zhora


jasně že jsou altíci v oleji, F650 GS s rotaxem to právě tak má
 
http://zelenyvrtak.rajce.idnes.cz/Dilna
Tryskac
#84 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 07.12.2012 07:24

Příspěvků: 738
Registrace: 16.11.08
Ono to slúži na odvetranie motoru /rozdiel objemu - tlaku / v skrini motora pri pohybe piesta hore dolu. A 8gs je dvojpiestový jednobuch z objemom 0,8l. Originál odvetranie je v dekli ventilov nad vodnou pumpou a vnútorný priemer má cca 15 mm /na jednobuchu 8mm.
 
Tryskac
#85 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 07.12.2012 08:21

Příspěvků: 738
Registrace: 16.11.08
Pete jednobuchový motor som zblízka nikdy nevidel, ale ak si myslíš, že kluka s ojničnou hlavou sa čvachtá v oleji, tak potom aj alt. je v oleji.Wink
No pokial viem ten motor má tlakové mazanie /nie rozstrekom či norením kluky/ so suchou kľukovou skriňou a oddelenou olejovou nádržou. Ale myslím, že červená čiara na priloženej foto to ukáže lepšie.
Upravil Tryskac dne 07.12.2012 09:01
 
Tryskac
#86 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 07.12.2012 09:06

Příspěvků: 738
Registrace: 16.11.08
nejde mi vložiť obrázok, ale je napríklad tu http://www.bmwgs....d_id=13178
na strane 20 a vodorovnú čiaru vedenú v úrovni spodku kluky a altu si vie každý predstaviť.
 
Pete1427
#87 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 07.12.2012 11:01
Avatar člena


Příspěvků: 219
Registrace: 17.02.12
Tryskac napsal:
Pete jednobuchový motor som zblízka nikdy nevidel, ale ak si myslíš, že kluka s ojničnou hlavou sa čvachtá v oleji, tak potom aj alt. je v oleji.Wink
No pokial viem ten motor má tlakové mazanie /nie rozstrekom či norením kluky/ so suchou kľukovou skriňou a oddelenou olejovou nádržou. Ale myslím, že červená čiara na priloženej foto to ukáže lepšie.


Zřejmě si mě špatně pochopil, alternátor není ponořený v oleji celý, ale hadinka tam je a nepotřebuješ na to ani červenou čárku Grin

Ano je to motor s takzvaně suchou skříní, ale sucho a čisto v něm rozhodně není. Čerpadlo zpětného vedení oleje skřín do sucha nevysaje a vždy v ní něco oleje zůstává a skříň alternátoru není uzavřená od ostatních částí.
Důkaz máš tady http://www.bmwgs...._small.jpg

A když chceš dělat něco na straně alternátoru a nechceš vypouštět olej nebo si polít podlahu cca 0,5l oleje dělá se to takhle: http://www.bmwgs....maller.jpg Smile
 
http://zelenyvrtak.rajce.idnes.cz/Dilna
Tryskac
#88 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 07.12.2012 12:17

Příspěvků: 738
Registrace: 16.11.08
Pete1427 napsal:

jasně že jsou altíci v oleji, F650 GS s rotaxem to právě tak má

Zřejmě si mě špatně pochopil, alternátor není ponořený v oleji celý, ale hadinka tam je a nepotřebuješ na to ani červenou čárku

Ja si myslím, že tam žiadna hladina nie je alebo sa aspoň /pri stojacej motorke/ nedotýka rotoru altu. Takže je tam len olejová "hmla" vyrobená pohybujúcimi sa časťami . Olej sa tam dostáva priesakom z ložiska kluky a v prípade naklopenia moto otvorom zo spodu bloku - ktorým za normálnych podmienok presiaknutý olej vyteká do priestoru sacieho koša. Ked sme pri 8gs, tak ten otvor je oproti zase červenej machuľi Grin
p.s.dúfam, že mi to nahrá
 
Tryskac
#89 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 07.12.2012 12:25

Příspěvků: 738
Registrace: 16.11.08
a nenahraloSad ale ide o "kapsu" na spodku foto v príspevku 76.
 
milanek
#90 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 07.12.2012 12:52

Příspěvků: 510
Registrace: 08.04.10
Tryskac napsal:
.


ja teda na tehle fotce vidim poskozenou (vypečenou) jen JEDNU civku - tim ten altik nijak neobhajuju, ale podle mne by poskozeni vnějším žárem vypadalo jinak a zasahlo by jich vic - altik se nejspíš přehřívá a nejspíš to pak vypaluje lak ale pochybuju ze důvod je ten svod
nejsem motorkar - ja motorky miluju :-)
 
http://alu-milanek.webnode.cz/
Pete1427
#91 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 07.12.2012 13:17
Avatar člena


Příspěvků: 219
Registrace: 17.02.12
Tryskac napsal:
Pete1427 napsal:

jasně že jsou altíci v oleji, F650 GS s rotaxem to právě tak má

Zřejmě si mě špatně pochopil, alternátor není ponořený v oleji celý, ale hadinka tam je a nepotřebuješ na to ani červenou čárku

Ja si myslím, že tam žiadna hladina nie je alebo sa aspoň /pri stojacej motorke/ nedotýka rotoru altu. Takže je tam len olejová "hmla" vyrobená pohybujúcimi sa časťami . Olej sa tam dostáva priesakom z ložiska kluky a v prípade naklopenia moto otvorom zo spodu bloku - ktorým za normálnych podmienok presiaknutý olej vyteká do priestoru sacieho koša. Ked sme pri 8gs, tak ten otvor je oproti zase červenej machuľi Grin
p.s.dúfam, že mi to nahrá


To už těžko říct, nevím přesně v jaké výšce je sání zvětného čerpadla, ale při startu, než se motor ohřeje a zpětné čerpadlo začne pořádně čerpat tak ze zásobní nádobky zmizí do motoru minimálně jedenapůllitru oleje a v tom už se ten altík musí koupat.

Jinak nezávidím Ti opekájící se cívky Sad
 
http://zelenyvrtak.rajce.idnes.cz/Dilna
kim
#92 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 27.12.2012 18:08
Avatar člena


Příspěvků: 2506
Registrace: 12.10.08
Tak jsem dnes provedl vizuální kontrolu altiku. Zdá se že je ta izolace v pořádku; samozdřejmě zabarvené do tmava vlivem tepla to je ale mechanicky poškozeno-vypáleno že by to praskalo to zatím není(doufám že dlouho ještě nebude)pray
kim přiložený následující obrázek:


[146.53Kb]
 
kim
#93 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 27.12.2012 18:09
Avatar člena


Příspěvků: 2506
Registrace: 12.10.08
Detail
kim přiložený následující obrázek:


[127.09Kb]
 
kim
#94 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 27.12.2012 18:10
Avatar člena


Příspěvků: 2506
Registrace: 12.10.08
ještě detail
Jen pro zajímavost si typněte kolik chtějí v Renocaru za těsnění víka (papírové ,obyč ,nic zvláštního) Grin
kim přiložený následující obrázek:


[64.1Kb]
Upravil kim dne 27.12.2012 18:12
 
schrek
#95 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 27.12.2012 18:36
Avatar člena


Příspěvků: 8394
Registrace: 24.08.10
radeji se ani neptam
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček Smile
 
http://
hicks
#96 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 27.12.2012 18:38
Avatar člena


Příspěvků: 16423
Registrace: 09.07.08
...

pekne.. jak mas ten blok motoru vycistenej Grin
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
hicks
#97 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 27.12.2012 18:38
Avatar člena


Příspěvků: 16423
Registrace: 09.07.08
kim napsal:
ještě detail
Jen pro zajímavost si typněte kolik chtějí v Renocaru za těsnění víka (papírové ,obyč ,nic zvláštního) Grin


400?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
 
swat
#98 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 27.12.2012 18:44
Avatar člena


Příspěvků: 5271
Registrace: 18.03.07
200?

F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis Smile
 
servisak
#99 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 27.12.2012 18:44
Avatar člena


Příspěvků: 12372
Registrace: 02.01.09
To ja typuju 650
... servis a diagnostika BMW Motorrad

Diagnostika GS 911 wifi a Motoscan Ultimate

BMW R 1200 GS Adventure 90. Jahre
 
kim
#100 
Alternátor - závady a odstranění
Přidané 27.12.2012 18:45
Avatar člena


Příspěvků: 2506
Registrace: 12.10.08
hicks napsal:
kim napsal:
ještě detail
Jen pro zajímavost si typněte kolik chtějí v Renocaru za těsnění víka (papírové ,obyč ,nic zvláštního) Grin


400?

Blok jsem nečistil tak to bylo při demontáži,olej tam nebyl vyteklo pár (doslova) kapek -moto na bočáku.
Za to těsnění chtějí 318kč- za zlomek gramu papíru kterýho nějakej lis namlátí za hodinu tisíceShock stejně nebylo skladem ale i kdyby ,stejně bych si ho vyrobil;chtěl bych poznat člověka kterej ty ceny vymejšlí.
 
Strana 5 z 13:   1  ...  2    3    4    5    6    7    8  ...  13  
Přejít na fórum:
Motorky BMW GS - diskuse :: Motorky BMW :: BMW F800GS, F700GS a F650GS :: Více v diskusním fóru
Přihlášení
Jméno

Heslo



Zaregistrovat se
Zaslat zapomenuté heslo
Kdo je on-line
Hosté on-line: 66
Členové on-line: 0

Registrováno: 8,701
Nejnovější člen: Kovi

Poslední návštěvy
Reklama
Vygenerované za: 0.91 sekund
Copyright © 2006 BAWORAK.CZ | Kontakt | Časté dotazy | Pravidla portálu | Hosting poskytuje CGI