morabo napsal:
Ja mam jedno, ale o tom to neni. Mam o sebe strach celej zivot a snazim se neriskovat zbytecne, at uz jde o jakoukoli fyzickou aktivitu. Ale davat si pozor a snazit se bejt opatrnej jeste neznamena se drzet jen pri zdi.
Nevim ale mam dojem,ze na pekny polnacce je tam i na 1150 s origo podvozkem 80, ani clovek nemrkne. Btw a co tepve kdyz se ta 4 opravdu vytoci...
Tak prpr pane Koníček. Zase přizdisr*ač nejsem, ale ta polňačka byla podél kukuřice, občas tam byla jedovatá díra plná blata pod předchozím dešti. Takže raději opatrně. U mně to je právě o těch děckách, na sebe ser*u, mám pojistku, ale nechci, aby se táta na ně culil a slintal z křesílka na kolečkách.
Jeli jsme letos Kosu Alabatraya strilka ze severu Krymu na Kerč, cca 90 km pískem, uváleným větrem, a tam byla šedesátka nutnost, při pomalejší jízdě ty rolety mlátily do řídítek a motka se v tom písku vlnila jak kobra.
Trochu si nerozumime. Ja jasny, ze nekdy je i 20 ukrutne rychle, jindy 100 pomalu. To neresim, ani honeni trika, jak ten ci onen jezdi a co je odvaha a co um. Slo mi o to, ze pokud bude nekdo jezdit jak jsi popisoval, tak uplne jedno na cem. Dokonce bych rekl, ze v takovym pripade by bylo idealni osmikilo s origo podvozkem, to je krasne mekky a dotycnymu to bude alespon pripadat pohodlny Kvality podvozku KTM, pripadne nevyhody koncepce 12GS se ukazujou v trochu jinym jizdnim rezimu. Ale i tak to jde. Tot vse.
Maiali nel Fango!
MOTIF napsal:
Krasny krasny a kraaaaasny! Ja uz peknou dobu spekuluju nad vymenou za moji 1150GSA....
Jen k te spotrebe.. Tenhle vikend co byl jsem ujel 600km s kamaradem co ma Fazer 600... Jezdi hroznou palici a musim rict, že GS mu stacilo.. KN, Remus, Ysvod, Techlusion jednotka.. Spotreba 8.8L.... A co jako? Je mi to uplne jedno.. I kdyby to žralo 10litru.. Proste je to motorka, je to uplne neco jineho.. Brana do jineho sveta.. I kdyby to žralo 20litru a benzin stal 100kc za litr, proste sednu a jedu!!
Nevim proc kazdy resi jestli 4.7 nebo 5.5.. Kuciii, vzdyt je to uplne burt.. A to že si KTM vezme 8litru?? Jen at vezme.. Aspon je videt, že ma proste poradny a vykony motor.. My co mame GS a nemame tam ladaky, tak to zni jak vysavac ETA, ale hlavne, že to žere 5litru.. Žere 5, ale vzdyt to taky nejede..
Ja jsem mel moznost seddnout si na seriovou 1150GS a nekoupil bych si to.. Jak rikam.. Kombinace KN, Remus, Ysvod a jednotka od Techlusionu z toho dela motorku s vykonem.. Zkouseli jsme ji proti 1200GS a jak od spodu, tak nahore je ta moje lepsejsi.. Pokud prijde znema, tak KTM.. Takže Xaviere, mas uzasnou motorku!!!
Jde o to kolik to zere, az pojedes v nejakym zapadakove od pumpy k pumpe, tak to resit budes. Navic nema smysl srovnavat obstarozni 1150... 12dohc jede fakt krasne a zere porad prd (min, nez ty nase stary vrany). Dobrej motor se pozna ne tim, ze jede a zere, ale tim, ze jede a nezere. Ovsem jestli 4,7 , nebo 5,1 , pripadne 7,5 , nebo 8, to je fakt jedno.
Upravil morabo dne 17.08.2012 08:14
Maiali nel Fango!
kejda napsal:
Chtěl jsem tím jen říct, že pro mne je bávo IDEÁLNÍ cestovní motorka se kterou se nemusím bát zajet i někam do lehčího terénu. KTM mi přijde trochu jednostranná. Koho už nebaví jezdit silnice, tak je pro něj ideální volba.
Nicméně nechtěl bych jet 600 km denně na KTM an Nordkapp, to by můj zadeček zažil asi stejně, jak pár dnů v San Quentinu
Jasny, ja byl taky asi 5 let s 1150GSA moc spokojenej a rikal si,ze mam idealni motorku,jen ze je moc tezka. Pak jsem ji musel prodat a po case koupil 12GS a ta mi proste nesedla. Sice jela rychleji nez 1150,ale byla celkove tak nejak slabsi, ochrana a pohodli bez uprav bylo mizerny a vlastne se mi ani moc nelibila tak sla z domu. Abych si potreti koupil 1150GSA, tak to se mi moc nechtelo a takovou jako jsem prodal bych stejne uz nesehnal. Po projeti vsech ruznejch motorek to pak u mne vyhralo 990R a zatim jsem nadsenej. To je cely, nikomu ji nenutim,jeho pravdu o GS nevyvracim
Mimochodem v serii je 12GS tak pohodlny? proc si kazdej druhej dava jiny predni plexi,jiny sedlo atd...ja mam na KTM vetsi plexi,sedlo kahedo a muzu ti rict,ze je to pohodlnejsi nez 12GS v serii,navic ten podvozek a ta rezerva vykonu
Treba se k GS zas nekdy vratim,ale bude to muset bejt nejakej budouci model a bude muset bejt lepsi nez 990R. Nebo naopak nejaky ze stary skoly 100PD a pod.Ale to by bylo spis pro poteseni,ne na vazny jezdeni.
990 kazdymu nesedne,ale to ani GS
A navic, desne se mi libi
A mě se tak děsně nelíbí Ale opravdu strašně škaredá motorka. Pravda, každý má jiný vkus.
Já myslím že ty motorky nemají zase tak velký rozdíl ve spotřebě. Jde o jiný jízdní styl. Myslím že kdybych jel já na KTM, tak udělám podobnou spotřebu (max litr nahoru)
Jak říkal můj děda, nedej koňovi nažrat a chtěj aby vyhrál dostih.
Myslím že to psal i PavelGS že ho spotřeba mile překvapila. Ale to musí napsat někdo kdo jí má.
Splněný sen moje 1100GS
Ja mam sice KTM ale BMW mam velice rad, ta motorka ma pro me mnoho pozitivniho, a pro jizdu na asfaltu a dalnicich bych ji určitě chtel.
Mě spiš překvapuje ta věc, že na žadných KTM forech se tak nediskutují motorky BMW jako tady jakakoli zminka o KTM, a navic v poslední době přechod od BMW ke KTM je dost časty, obraceně jsem to zatim ještě nezaregistroval, ale sam vím že na stáří si BMW pořídim ( PD 100) :-)
Kompletní výbava motocestovatele www.rockway.cz výrobce www.klim-cz.com-oficiální dealer www.twalcom-czech... - výhradní dovozce http://www.facebo...ockwayShop Revitshop.cz
Obráceně tudíž z KTM na BMW to je málo protože ta motorka to tomu majiteli tak zknusí že ji prodá a koupí si auto protože stejně to pořád vozil na vleku.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
servisak napsal:
Obráceně tudíž z KTM na BMW to je málo protože ta motorka to tomu majiteli tak zknusí že ji prodá a koupí si auto protože stejně to pořád vozil na vleku.
A ****, tak to ses vodvázal, to tady bude ještě dalších 50 příspěvků. A to se chtěl jen pochlubit novou mašinou...
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
ja jsem jen musel reagovat na Pardáluv příspěvek. Samozřejmě že mu to přeju a držím mu pěsti aby to nevzdal ale on ji asi chtěl tak si ji koupil. Nebylo to myšleno nějak špatně.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
morabo napsal:
Ja mam jedno, ale o tom to neni. Mam o sebe strach celej zivot a snazim se neriskovat zbytecne, at uz jde o jakoukoli fyzickou aktivitu. Ale davat si pozor a snazit se bejt opatrnej jeste neznamena se drzet jen pri zdi.
Nevim ale mam dojem,ze na pekny polnacce je tam i na 1150 s origo podvozkem 80, ani clovek nemrkne. Btw a co tepve kdyz se ta 4 opravdu vytoci...
Tak prpr pane Koníček. Zase přizdisr*ač nejsem, ale ta polňačka byla podél kukuřice, občas tam byla jedovatá díra plná blata pod předchozím dešti. Takže raději opatrně. U mně to je právě o těch děckách, na sebe ser*u, mám pojistku, ale nechci, aby se táta na ně culil a slintal z křesílka na kolečkách.
Jeli jsme letos Kosu Alabatraya strilka ze severu Krymu na Kerč, cca 90 km pískem, uváleným větrem, a tam byla šedesátka nutnost, při pomalejší jízdě ty rolety mlátily do řídítek a motka se v tom písku vlnila jak kobra.
Trochu si nerozumime. Ja jasny, ze nekdy je i 20 ukrutne rychle, jindy 100 pomalu. To neresim, ani honeni trika, jak ten ci onen jezdi a co je odvaha a co um. Slo mi o to, ze pokud bude nekdo jezdit jak jsi popisoval, tak uplne jedno na cem. Dokonce bych rekl, ze v takovym pripade by bylo idealni osmikilo s origo podvozkem, to je krasne mekky a dotycnymu to bude alespon pripadat pohodlny Kvality podvozku KTM, pripadne nevyhody koncepce 12GS se ukazujou v trochu jinym jizdnim rezimu. Ale i tak to jde. Tot vse.
Jasný pohodička, rozumíme si. Jen mne vždycky nadzvedne první hláška typu "no já to hrnu polem minimálně 100". Ono asi na tom západě budete mít jiné pole, pěkně shrnutý buldozerem, u nás tady na Moravě ještě pořád jezdí traktory s hnojem na pole
S tím osmikilem máš recht, nicméně je to zase o tom mít víc motorek, což já nechci, stačí mi jedna a beztak zanedbávám veterána, co stojí hned vedle. Mít ještě krosku, tak ho můžu rovnou prodat...
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
Pardal napsal:
Ja mam sice KTM ale BMW mam velice rad, ta motorka ma pro me mnoho pozitivniho, a pro jizdu na asfaltu a dalnicich bych ji určitě chtel.
Mě spiš překvapuje ta věc, že na žadných KTM forech se tak nediskutují motorky BMW jako tady jakakoli zminka o KTM, a navic v poslední době přechod od BMW ke KTM je dost časty, obraceně jsem to zatim ještě nezaregistroval, ale sam vím že na stáří si BMW pořídim ( PD 100) :-)
No ono to už tady bylo zmíněno. Je to asi tak, jak kdybys na fóru Ferrari napsal, "ahoj klucííí, tak jsem prodal svoje Maranelo a konečně si koupil vysněné Gallardo, co na to říkáte?". Obě motorky jsou dobrý, ovšem BMW je lepší .
Nicméně za mne - mě to i docela baví číst, aspoň se člověk pobaví.
2004 - 2013 tyhlety super stroje:
R1150GSA '02, R1200ST '05, R1200GS '08, R1200GS '10
super, zrovna když sem zapudil myšlenku prodat BMW a koupit KTM tak to někdo udělá a sem zase na začátku! *pissed*
Nejsem učený, ale hlupáka ze mě nedělali
MOTIF napsal:
Jen k te spotrebe.. [...] I kdyby to žralo 20litru a benzin stal 100kc za litr, proste sednu a jedu!!
Neber si to osobně a promiň, že Tě chytám za slovo zrovna když jsi byl tak rozvášněnej...
Jestli nejsi milionář bez rodiny a jiných závazků, tak se Tvůj výkřik nedá brát vážně.
Maximálně jenom jako hooóóóodně velká nadsázka.
__________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)
MOTIF napsal:
Nevim proc kazdy resi jestli 4.7 nebo 5.5.. Kuciii, vzdyt je to uplne burt.. A to že si KTM vezme 8litru?? Jen at vezme.. Aspon je videt, že ma proste poradny a vykony motor.. My co mame GS a nemame tam ladaky, tak to zni jak vysavac ETA, ale hlavne, že to žere 5litru.. Žere 5, ale vzdyt to taky nejede..
Spotřeba je důležitá kvůli dojezdu. V Evropě to až tolik důležité není, i když třeba ve Francii ti malej dojezd může dost zkomplikovat rozvrh cesty, ale v zemích, kde nejsou benzínky tak často je dojezd dost důležitej. No a na dojezd má hlavní vliv spotřeba, tož tak.
Když někdo používá GSo jako superbike, tak se asi trochu přehmátl ve výběru motorky, protože na to je spousta daleko silnějších strojů.
MOTIF napsal:
Nevim proc kazdy resi jestli 4.7 nebo 5.5.. Kuciii, vzdyt je to uplne burt.. A to že si KTM vezme 8litru?? Jen at vezme.. Aspon je videt, že ma proste poradny a vykony motor.. My co mame GS a nemame tam ladaky, tak to zni jak vysavac ETA, ale hlavne, že to žere 5litru.. Žere 5, ale vzdyt to taky nejede..
Spotřeba je důležitá kvůli dojezdu. V Evropě to až tolik důležité není, i když třeba ve Francii ti malej dojezd může dost zkomplikovat rozvrh cesty, ale v zemích, kde nejsou benzínky tak často je dojezd dost důležitej. No a na dojezd má hlavní vliv spotřeba, tož tak.
Když někdo používá GSo jako superbike, tak se asi trochu přehmátl ve výběru motorky, protože na to je spousta daleko silnějších strojů.
zapominate na dalsi dulezity argument -- cim vic paliva/sadla/konzerv vezete, tim to jede hur.. zvlast nahore.
Motorka s nizkou spotrebou nemusi pri stejnem dojezdu tahnout takovou vahu a tolik se ji ani nemeni (po natankovani).
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
MOTIF napsal:
Nevim proc kazdy resi jestli 4.7 nebo 5.5.. Kuciii, vzdyt je to uplne burt.. A to že si KTM vezme 8litru?? Jen at vezme.. Aspon je videt, že ma proste poradny a vykony motor.. My co mame GS a nemame tam ladaky, tak to zni jak vysavac ETA, ale hlavne, že to žere 5litru.. Žere 5, ale vzdyt to taky nejede..
Spotřeba je důležitá kvůli dojezdu. V Evropě to až tolik důležité není, i když třeba ve Francii ti malej dojezd může dost zkomplikovat rozvrh cesty, ale v zemích, kde nejsou benzínky tak často je dojezd dost důležitej. No a na dojezd má hlavní vliv spotřeba, tož tak.
Když někdo používá GSo jako superbike, tak se asi trochu přehmátl ve výběru motorky, protože na to je spousta daleko silnějších strojů.
zapominate na dalsi dulezity argument -- cim vic paliva/sadla/konzerv vezete, tim to jede hur.. zvlast nahore.
Motorka s nizkou spotrebou nemusi pri stejnem dojezdu tahnout takovou vahu a tolik se ji ani nemeni (po natankovani).
To sice neni tenhle pripad, beztak tahame toho benzinu tak nejak podobne, ale je na druhou stranu pravda, ze na Xcountry jsem plnou od prazdny naprosto nezaregistroval....
Maiali nel Fango!
morabo napsal:
To sice neni tenhle pripad, beztak tahame toho benzinu tak nejak podobne, ale je na druhou stranu pravda, ze na Xcountry jsem plnou od prazdny naprosto nezaregistroval....
tak treba rozdil mezi tvoji 1150 a moji 800 nadrzi je 7 kilo.
To neni ouplne malo.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Prave, taky se vzdycky drzim, abych se do toho nepoustel, prvni prispevek az na ctvrty strance povazuji za znacny osobni uspech
Pri tom sebezapirani jsem ale zapomnel xavierovi pogratulovat. Vypada na vonavku, takze at slouzi a hlavne ke spokojenosti.
Upravil morabo dne 17.08.2012 11:23
Maiali nel Fango!
Posledni verze motoru 990 jede fakt krasne, nicmene to i dohc. Rekl bych, ze velmi srovnatelne. Problem je, ze vetsinou to vsichni srovnavaji se starejma, prvnima 12kama a tam se to (prosim nekamenovat) s krivkou vykonu a kroutaku moc nepovedlo....