morabo napsal:
Nevím jak jezdil Hicks, ale já jezdím v rozptylu 5 - 8,5l.... Mimo město a off je to 5-5,5, když ale jezdím po městě a nebo offám, oboje svižně, tak většinou něco přes 7 a v extrému i přes těch 8...
takže dlouhodobá průměrná spotřeba je +/- 6l/100km
pokud se nemýlím f 800gs má dlouhodobou 5l/100km
a u 650 twin mi vychází dlouhodobá 4,5l/100km
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
No vzhledem k tomu, že poslední rok jezdím víceméně jen v v tom druhym režimu, tak těch 7.... Ale jezdím fakt trošku jeinak, než většina uživatelů. Pokud bych tedy motorku provozoval "normálně" bylo by to tak 5,5. 800 v tom případě tak 4,5.
Maiali nel Fango!
zetor : krásný 5 :-) Nejvíc jsem se zatím dostal na 5,2 když jsem celou nádrž vyjezdil s přítelkyní a bagáží a nějakých 100km z toho po dálnici.
Mě to přijde kouzelný, že to žere stejně s velkým i malým plexi, zatížený 100kg nebo 240kg
Ještě bych to zkusil se sajdou a pávem
BMW? Co s takovou Jawou chcete dělat?
MotoPaja napsal:
zetor : krásný 5 :-) Nejvíc jsem se zatím dostal na 5,2 když jsem celou nádrž vyjezdil s přítelkyní a bagáží a nějakých 100km z toho po dálnici.
Mě to přijde kouzelný, že to žere stejně s velkým i malým plexi, zatížený 100kg nebo 240kg
Ještě bych to zkusil se sajdou a pávem
Tak už vím proč říkáš krásných...mě to žere stále krásných 6,3 až 6,5...v terénu 7 a víc...
Téma už je lehce vyčerpané, ale já ho přečetl až teď. Za prvé mne mile překvapila nezaujatost i kultura recenze, díky. Co se týká tlumičů GSA, musím souhlasit s Markem a Bubo, měl jsem 1100GS i 1150GSA od nového motocyklu a rozdíl v žehlení nerovností byl markantní, vzpomínám si na úplně první jízdu s GSA na jaře 2006 a tohle byl nejsilnější dojem. Na druhou stranu musím přiznat, že v té době měla už moje 1100 dost najeto, takže srovnání lehce pokulhává. Ale jezdil jsem i na více 1100/1150GS, teď mám druhou 1150GSA a stále, i když ne tak markantně, to platí - GSA žehlí nerovnosti líp. Oproti 1150GS je ale těžší (hlavně manipulace na místě), línější a i blbnutí v zatáčkách mi šlo na 1100/1150GS líp (ale třeba je to tím že už stárnu:-)).
Sedlo GSA mi nepřijde pohodlnější ani nepohodlnější než GS (o spolujezdci nemluvím), je prostě jiné a asi jde o konkrétní zadek. Snížené sedlo GSA - to teď jezdím převážně a je to pohoda, jde o zvyk. Nepatrně skrčenější nohy jsou znát ale ani po 800 km víc nebolí, navíc mám snížené stupačky. Ale to už není o 800 vs.1150, tak se omlouvám.
Nesouhlasím s jedinou věcí - je nejlepší mít obě. Ono by bylo nejlepší mít minimálně 5 motorek abych pokryl široké spektrum způsobů motorkaření, ale i kdybych to chtěl udělat (jakože nechci, mám jen jeden zadek a další koníčky), asi by se v té sestavě neobjevily vedle sebe 1150GS a 800GS...