TOLI napsal:
No nic zvláštního mám dvousměsovky a když to srovnám s anakýčkama tak je to prostě nastejno i chování na vodě je dobrý -zkoušel sem to všelijak utrhnout pod plynem nebo i prudce brzdit a prostě to drží. Vysoký rychlosti v pohodě, terén nemá smysl hodnotit.
Dvousměsovky v 08 ? Kdy se to začalo dělat ? Zatím jsem u Mitase o tom neslyšel.
Dit říkám že je to tajný.
Toli , tak to pusť do světa.
OBDRŽEL TESTOVAČKU
Joe , tak prosím tě vyjádři se k seriově vyráběné 08 a k jejím vlastnostem na vodě. Jsou oprávněné
negativní recenze na tuto gumu ?
TOLI napsal:
No nic zvláštního mám dvousměsovky a když to srovnám s anakýčkama tak je to prostě nastejno i chování na vodě je dobrý -zkoušel sem to všelijak utrhnout pod plynem nebo i prudce brzdit a prostě to drží. Vysoký rychlosti v pohodě, terén nemá smysl hodnotit.
Dvousměsovky v 08 ? Kdy se to začalo dělat ? Zatím jsem u Mitase o tom neslyšel.
Dit říkám že je to tajný.
Toli , tak to pusť do světa.
OBDRŽEL TESTOVAČKU
Joe , tak prosím tě vyjádři se k seriově vyráběné 08 a k jejím vlastnostem na vodě. Jsou oprávněné
negativní recenze na tuto gumu ?
Hele nejsem Joe, ale v krátkosti: mám 08ku a co se týká vody -pokud budeš normálně jezdit -tj přizpůsobíš jízdu povaze a stavu vozovky tak s ní není žádný problém ;pokud budeš na mokru dělat závodníka můžeš si problém vyrobit; tož tak asi.
Upravil kim dne 06.06.2013 23:15
Je to obdobná guma s podobným nájezdem i vlastnostmi jako Tourance jak na suchu tak i na vodě. Je to jenom o tom, kdo za těmi řídítky sedí a o pravé ruce.
Upravil joe dne 07.06.2013 15:12
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Rudo, už máš k dodání po jedné sadě E10 a E08 (viz moje objednávka mailem) na 1150GSA a Varana??? Příští týden bychom to fakt potřebovali přezout.
Jestli nejsi pod vodou...
Milan z Prahy
Tak jsem včera nazul E-08 zatím na předek (vzadu ještě dojíždím Anakee). Po prvních stech kilometrech na suchu nemám absolutně žádných výhrad Jak dojedu zadek, půjde i tam E-08.
Joe napsal:
Je to obdobná guma s podobným nájezdem i vlastnostmi jako Tourance jak na suchu tak i na vodě. Je to jenom o tom, kdo za těmi řídítky sedí a o pravé ruce.
Joe , díky za recenzi. Chtěl jsem slyšet Tvůj názor, vzhledem k tomu , že hodně motorkářů se o této gumě nevyjadřuje pozitivně.
Krizus napsal:
Rudo, už máš k dodání po jedné sadě E10 a E08 (viz moje objednávka mailem) na 1150GSA a Varana??? Příští týden bychom to fakt potřebovali přezout.
Jestli nejsi pod vodou...
Milan z Prahy
Mám, připomeň se mi emailem i s adresou a telefonem. Hned to zabalím a pošlu. Díky.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
vlastimil napsal:
To Joe:A jak prosímtě poznám že kupuju 08 dvousměsovku?
Nepoznáš. Dvousměsovka se nedělá. Zatím to byl jen testík.
Upravil joe dne 10.06.2013 06:31
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
Mám na ní odjeto asi 4tkm většina po mokru. Náklony ,brždění všechno srovnatelný s michelin anakee2 a to i za mokra. Po.s.er proužek mám tak 1-2mm Po městě kostky a koleje občas uskočí ale to nedělá jen drapák kterej se žvejkne.Životnost zatím nemůžu hodnotit.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
TOLI napsal:
Mám na ní odjeto asi 4tkm většina po mokru. Náklony ,brždění všechno srovnatelný s michelin anakee2 a to i za mokra. Po.s.er proužek mám tak 1-2mm Po městě kostky a koleje občas uskočí ale to nedělá jen drapák kterej se žvejkne.Životnost zatím nemůžu hodnotit.
a co další zkušenosti s touto pneu skoro na konci sezony :-), všiml jsem si na stránkách Mitasu, že mají stejný max. tlak jak E-07 (tj.2,3).
Jakou máte zkušenost s huštěním této pneu?
Upravil Rzbynek dne 22.10.2013 10:03
Takže sem s ní odjel dovolenou v alpách a paráda sice sem za ní fest rval takže vydržela jen něco kolem 6tkm ale chování naprosto super až sem byl překvapenej.Nafoukáno sem měl 2,4předek 3,0zadek ,v plný náloži s bagáží. (12ADV 278kg bez kufrů s plnou nádrží) Pokud celej rok jezdím drapáky nebo univerzály tak na dovču do alp se určitě vyplatí. Anakýčka např když se víc ojedou tak už pak tolik nedrží -to sem u mitasek nepozoroval. Pozor je potřeba si dát jen na přehřátí. Nazouval sem je právě kvůli alpám abych si pěkně mohl pokroutit zatáčky a neriskoval proražení na šotolinách. YouTube Video
TOLI napsal:
Takže sem s ní odjel dovolenou v alpách a paráda sice sem za ní fest rval takže vydržela jen něco kolem 6tkm ale chování naprosto super až sem byl překvapenej.Nafoukáno sem měl 2,4předek 3,0zadek ,v plný náloži s bagáží. (12ADV 278kg bez kufrů s plnou nádrží) Pokud celej rok jezdím drapáky nebo univerzály tak na dovču do alp se určitě vyplatí. Anakýčka např když se víc ojedou tak už pak tolik nedrží -to sem u mitasek nepozoroval. Pozor je potřeba si dát jen na přehřátí. Nazouval sem je právě kvůli alpám abych si pěkně mohl pokroutit zatáčky a neriskoval proražení na šotolinách. YouTube Video
JOE: mám dotaz na vystavišti jsem si všiml, že jste neměli E-07 vystavenou?!?, díval jsem se na tu E-08. Je na ní něco pro letošek nového nebo je vše po staru? Byl jsi v obložení lidí, tak jsem nechtěl otravovat. máš už ceny na letošní rok dík za info.
Tuto vlakno nesleduju, ale chtel bych od zkusenejsich komentar k mym zkusenostem. Na zadku mam uz treti 08 a jsem celkem spokojenej. Mym stylem jizdy mezi ni a anakee2 nevidim na suchu rozdil. Za "mokra", kde voda stoji na silnici uz je rozdil znat. Najezd s 08 mam cca 10 000 (f650gs prevazne sam). To je gut. Co me ale prekvapilo je predni 08, ktera je po 7000 tak oskakana, ze se na tom neda jezdit. Rozdil ve vysce puku je 7vs3mm. Taky se vam to deje?
Labus01 napsal:
Tuto vlakno nesleduju, ale chtel bych od zkusenejsich komentar k mym zkusenostem. Na zadku mam uz treti 08 a jsem celkem spokojenej. Mym stylem jizdy mezi ni a anakee2 nevidim na suchu rozdil. Za "mokra", kde voda stoji na silnici uz je rozdil znat. Najezd s 08 mam cca 10 000 (f650gs prevazne sam). To je gut. Co me ale prekvapilo je predni 08, ktera je po 7000 tak oskakana, ze se na tom neda jezdit. Rozdil ve vysce puku je 7vs3mm. Taky se vam to deje?
Na velkym GS sem nic takovýho nepozoroval-jako první šla do kopru zadní.
Dvanáctka je nejlepší pivo i motorka.
Nemám zkušenost s 08,ale všeobecně platí,že na "oskakování" přední pneu má zásadní vliv:
1-používání přední brzdy(jak moc a jakým způsobem ji používáš)
2-stav tlumičů(přední klasická vidlice a ještě v origo stavu je nejhorší varianta)
3-tlak v pneu(dodržovat tlaky danný výrobcem)
a až na posledním místě je podle mě tvar figury,takže za tenhle jev může výrobce nejmíň,ikdyž v extrémních případech to má taky velkej vliv,ale to asi 08 nebude
Upravil Mr GS dne 28.03.2014 09:27
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Aha, tak to je jasny... Na silnici brzdim vyhradne predni. Zadni pouzivam minimalne, jen na nejaky dobrzdeni, pripadne v terenu.
Predni vidle je v origo stavu, s vymenenym olejem, ktery vypadal dost dobre, kdyz jsem ho vypustil. Jinak nikde neslzi a ani kluzaky nejsou moc poskrabany.
A tlak tam mam takovej, co pisou na gume (vzdycky to tak delam), ale nevim, jestli je to uplne dobre... Kolik tlacite vy?