Spitfire napsal:
když jsem viděl kolik stelvio netx váži, tak to je celkem změna z 650 Twinu Twin je oproti tomu koloběžka pro děti. Mně se líbí individualita a originálnost a tu stelvio, při pohledu na letmo zavěšené kolo kardan připojený k tomu parádnímu véčku, má.
Ješte pořád guziny dělaji ten pohyb (myslim doprava) když vrkneš plynem?
Pravdaže, ale ked len stojíš alebo vytlačíš spojku a potiahneš plyn ked sa len tak kotulaš.. A trochu to bol nezvyk v pravotočivej zákrute dať medziplyn pri podradovaní , ako keby chcela padnuť do zákruty ale už to ani nevnímam.
Uplne bez respektu by si si mohol presadnúť je ovladatelná v podstate ako tvoja.
Upravil sanko dne 23.10.2012 15:30
Nádherná Guzzina Narozdíl od BMW si guzzi drží svoji koncepci po desetiletí neměnou,né jako BMW,který prošlapává slepý uličky(Ano,myslím ty řadový dvouválce a nynějšího vodníka) Docela mě udivuje reakce Vlastimila,myslel sem že chlap se slabostí pro starý bawory bude guzzinu chápat jako poctivou záležitost,za kterou ve zbytku evropy platí. Nicméně nutkání oponovat zvítězilo Kilometrový nájezdy fšelijakejch guzzimaniaků tomu aspoň nasvědčujou,kolikrát mají tu motorku pulku života a nepodléhají módním trendům,jako věčina českejch majitelů baworů.
Naštěstí sem v tomhle vlákně viděl spíš reakce přející Taky bych si chtěl guzzinu někdy pořídit a přeju hodně pohody v sedle,jaro je snad za dveřmi
Vikec napsal:
Nádherná Guzzina Narozdíl od BMW si guzzi drží svoji koncepci po desetiletí neměnou,né jako BMW,který prošlapává slepý uličky(Ano,myslím ty řadový dvouválce a nynějšího vodníka) Docela mě udivuje reakce Vlastimila,myslel sem že chlap se slabostí pro starý bawory bude guzzinu chápat jako poctivou záležitost,za kterou ve zbytku evropy platí. Nicméně nutkání oponovat zvítězilo Kilometrový nájezdy fšelijakejch guzzimaniaků tomu aspoň nasvědčujou,kolikrát mají tu motorku pulku života a nepodléhají módním trendům,jako věčina českejch majitelů baworů.
Naštěstí sem v tomhle vlákně viděl spíš reakce přející Taky bych si chtěl guzzinu někdy pořídit a přeju hodně pohody v sedle,jaro je snad za dveřmi
1.Guzzi si drží po desetiletí svou koncepci nezměněnou páč nic jiného vyrobit neumí samo že jednoválce jako Stornello,Lodola,Falcone nepočítám do zmiňované třídy
2.Nevím co je na tom divného a proč by měl chlap se slabostí pro staré bawory obdivovat zmiňovaný stroj
nechcem riešiť BMW vs MG, ved som na GS 1200 ani nikdy nejazdil... stihol som len asi 1500km a bola zima. Ale už som vložil akumlátor a pretočil .
Už aby bolo počasie
Dnes som chcel pojazdiť, chuji hlásili 12 stupnov a je tak 5, a severák.....
Kamarád má Moto Guzzi 1200 sport a je to hezká mašina.Projel jsem se na ní a nebýt pro mě nepohodlného posezu mohl bych jí mít v garáži.Jinak gratulace ke Guzzi a mnoho pohodových kilometrů.
Upravil Vencar1150r dne 01.03.2013 18:35
Něco také přidám do diskuze. Vloni jsem jel s kamarádem na vých. Slovensko. Má Californiu, najeto do 20.000 - nová motorka. Po cestě tam někde u Žiliny mu přestalo jít dobíjení. Naštěstí je zvídavý a našel brzo závadu - upálený drát, kdesi u krku řízení. Dal to dohromady a za cca 1,5h jsme pokračovali. Byl jsem MG vždycky nakloněný, ale velké zklamání. Od nového motocyklu za tuším 250t. bych to nečekal. Možná se to někomu může zdát jako banální závada, já to vidím jinak.
Upravil hobr dne 01.03.2013 22:31
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
hobrnos napsal:
Něco také přidám do diskuze. Vloni jsem jel s kamarádem na vých. Slovensko. Má Californiu, najeto do 20.000 - nová motorka. Po cestě tam někde u Žiliny mu přestalo jít dobíjení. Naštěstí je zvídavý a našel brzo závadu - upálený drát, kdesi u krku řízení. Dal to dohromady a za cca 1,5h jsme pokračovali. Byl jsem MG vždycky nakloněný, ale velké zklamání. Od nového motocyklu za tuším 250t. bych to nečekal. Možná se to někomu může zdát jako banální závada, já to vidím jinak.
Jediný som si kupil GasGas/moc to ludia nepoznali/ v partii, a ked som ho nevedel naštartovať /vypínač motora skratoval/ tak každý hneď :" to čo si kúpil, lebo gasgas, španielsky šunt, ja som ta varoval ....." ale ked Hondu nešlo nahodiť: " to je nič, to je v pohode, to je len toto" KTM radšej ani nespomeniem
A gasík odvtedy píli bez zakašlania 6tu sezonu, s tretím piestom bez šiahnutia do motora... ked zdravie dovolí tak to bude znova jedine Gasík.
Aby som to zhrnul: na menej známu značku každý pozerá inak
Jediný som si kupil GasGas/moc to ludia nepoznali/ v partii, a ked som ho nevedel naštartovať /vypínač motora skratoval/ tak každý hneď :" to čo si kúpil, lebo gasgas, španielsky šunt, ja som ta varoval ....." ale ked Hondu nešlo nahodiť: " to je nič, to je v pohode, to je len toto" KTM radšej ani nespomeniem
A gasík odvtedy píli bez zakašlania 6tu sezonu, s tretím piestom bez šiahnutia do motora... ked zdravie dovolí tak to bude znova jedine Gasík.
Aby som to zhrnul: na menej známu značku každý pozerá inak
Já jsem to nepsal, abych něco hanil, ale jako zkušenost. Uznej, že když pak vybíráš moto, které si chceš eventuelně koupit, tak se Ti to v podvědomí vybaví...
"Když hodíš kamenem do hejna hus, vždycky se nějaká ozve...."
znám to dobře a proto myslím hodně rozumím Tvé radost z nového krásného motocyklu a moc a moc Ti ji přeju.
Upravil Dovi dne 03.03.2013 15:46
__________________________________________________________
VT 750 C2 Spirit, WR 250 X, CBF 125, S 22, S 11 (2x)
(WR250R, R1100GS, VT750C4, F650GS, Betka, 50/20, S11)