hicks napsal:
tak pta se treba proto, ze nechce opakovat chyby druhych... a tady na foru se dozvis spoustu zajimavych informaci.
To určitě – s tím naprosto souhlasím… proto sem chodím a odsud čerpám hromadu informací – i inspirací…
Jen prostě výběr motorky mi přijde dosti osobní záležitost a tento dotaz mi teď pod „hlubokou půlnoční analýzou“ přišel trochu moc obecný – „jakékoliv malé gs“ + ten motiv výběru za jiného řidiče – kdy u řidiče, bych očekávala, že už má svůj názor…ať už někým ovlivněný, neovlivněný, ale prostě svůj… Upřímně – ty sám nevíš, o jaká mota by si stál do budoucna a radil by ses s výběrem moto na fóru – „Poraďte mi, jaké velké GS“? samozřejmě dotaz ve stylu – rozhoduji se mezi konkrétními stroji a zajímaly by mě rady a zkušenosti majitelů z provozu – spolehlivost, zázemí, ceny, servis, kvalita, atd.. to samozřejmě ano, to je něco úplně jiného
VojtechPolicky napsal:
Pokud bych se měl podle tohoto řídit... a taky jsme se tak řídill tak další volba by byla buďto GS 1150 ADV a nebo KTM 990 a nebo 950 adv... ale BMW je BMW a samozřejmě problém je finanční.. ale musím říct, vždy jsem toužil po BMW a tka ho mám doma.. sice malé, ale moje :-D
Mno tak přiznám se, že když kolem mě projede LC8 – mé srdce se rozbuší - až taková jsem "zrádkyně" … ale to není nic pro mě, stojím nohama pevně na zemi… jsme malé, ne-tolik zkušené a ještě pár let neschopné/ne-li vůbec využít schopnosti tohoto stroje – jen se kochat pohledem… no nic…mám ráda své GS
LC8 je fakt vysoka...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
VojtechPolicky napsal:
Ouh... rád bych si do budoucna buďto pořídil 1150 a nebo 800GS nevím kterou.. 800 mi přijde hravější.. 1150 dospělá.. nevím....1150 je kladivo do hlíny a bordelu.. nevím jestli 800 taky..
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
VojtechPolicky napsal:
Pokud bych se měl podle tohoto řídit... a taky jsme se tak řídill tak další volba by byla buďto GS 1150 ADV a nebo KTM 990 a nebo 950 adv... ale BMW je BMW a samozřejmě problém je finanční.. ale musím říct, vždy jsem toužil po BMW a tka ho mám doma.. sice malé, ale moje :-D
Mno tak přiznám se, že když kolem mě projede LC8 – mé srdce se rozbuší - až taková jsem "zrádkyně" … ale to není nic pro mě, stojím nohama pevně na zemi… jsme malé, ne-tolik zkušené a ještě pár let neschopné/ne-li vůbec využít schopnosti tohoto stroje – jen se kochat pohledem… no nic…mám ráda své GS
LC8 je fakt vysoka...
Trošičku vysoká... měla jsem tu čest být „vysazena“ za řídítka a se statečným majitelem za zády jsem si mohla na řízení „sáhnout“ – to byl pocit – když jsem pak odjížděla se svou malou, přišlo mi, že vůbec nejede … ale sama o sobě bych se „ani nevyškrábala a ani neslezla“
VojtechPolicky napsal:
hele když už tam pojedeš.. měl by mít kartu do GPS pro symbian... nevzal by jsi mi jí? a pak by jsi ji poslal společně s čepicama.. dík.. pokuď teda nevadí??
cena by měla být 50 kčs.. :-)
Určitě ne, čepice mají být v úterý, Workshop ještě nemá stanovený datum.
VojtechPolicky napsal:
Pokud bych se měl podle tohoto řídit... a taky jsme se tak řídill tak další volba by byla buďto GS 1150 ADV a nebo KTM 990 a nebo 950 adv... ale BMW je BMW a samozřejmě problém je finanční.. ale musím říct, vždy jsem toužil po BMW a tka ho mám doma.. sice malé, ale moje :-D
Mno tak přiznám se, že když kolem mě projede LC8 – mé srdce se rozbuší - až taková jsem "zrádkyně" … ale to není nic pro mě, stojím nohama pevně na zemi… jsme malé, ne-tolik zkušené a ještě pár let neschopné/ne-li vůbec využít schopnosti tohoto stroje – jen se kochat pohledem… no nic…mám ráda své GS
LC8 je fakt vysoka...
Trošičku vysoká... měla jsem tu čest být „vysazena“ za řídítka a se statečným majitelem za zády jsem si mohla na řízení „sáhnout“ – to byl pocit – když jsem pak odjížděla se svou malou, přišlo mi, že vůbec nejede … ale sama o sobě bych se „ani nevyškrábala a ani neslezla“
a sedela si na 12ce DOHC?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
VojtechPolicky napsal:
Nevím, ale když jsem byl u zámečníka.. bylo mi řečeno že v žádném případě nepromazávat WDéčkem nebo jinými "amatér" oleji -concor... Prý se vytvoří něco jako brusná pasta- která pak následně zkracuje životnost celého systému... a aji tomu věřím.. raději bych doporučoval použití přímo olejů pro pistole a nebo zámky. Někdo používá olejíček na šicí stroje..
jenomze pozor... wd neni primarne maxivo, ale protikorozni a hydrofobni postrik na icbm (bal. raketky) s brutal penetracni schopnosti.
k cemu je super mazivo, co nevyvzlina vsude?
ja bych se toho na motozamek nebal... vzhledem v jakem pracuje rezimu.
Tak taky podobná zkušenost , asi před desíti lety jsem si v dobré víře chtěl promazat na starém Mercedesu /190E/, zámek u dveří. Načeš po prostříkání silikonovým sprejem se zámek totálně zasekl. Ještě že tam byl i dálkáč. Zámek jsem odvezl k odborníkům a ti mně zdrbali a doporučili výhradně speciální mazivo na zámky např. FAB. Maziva s obsahem silikonového oleje ůdajně rozpustí prach který v zámku je a vytvoří brusnou pastu která způsobí zadření. Není to z moje hlavy ale doporučení od člověka který se tím profesionálně zabývá.
Koukal jsem jeste na to Xcountry, ale prijde mi ze to uz je "normlani enduro" nez "mensi cestovni enduro". Sedlo ma 93cm - pokud koukam dobre - coz uz je na slecnu dost. Mam dojem ze to na cestovani moc nebude.
Zatim si z toho odnasim ze:
- obe motorky mezi kteryma jsem si chtel udelat jasno jsou hratelny i pro slecnu
- F650 twin je modernejsi a ma lepsi projev motoru. Bohuzel taky je drazsi, takze bych si na ni musel pripravit aspon o 40tis. vic, aby nebyla uplne hola
- na jednovalu jezdi taky spousta slecen a nemaji s motorem problem, takze se toho netreba bat
Ted zbyva asi jen rozmyslet budget a na obou se svezt ;-)
somm napsal:
Diky za napady a nazory (zejmena ty k tematu ;-))
Koukal jsem jeste na to Xcountry, ale prijde mi ze to uz je "normlani enduro" nez "mensi cestovni enduro". Sedlo ma 93cm - pokud koukam dobre - coz uz je na slecnu dost. Mam dojem ze to na cestovani moc nebude.
Zatim si z toho odnasim ze:
- obe motorky mezi kteryma jsem si chtel udelat jasno jsou hratelny i pro slecnu
- F650 twin je modernejsi a ma lepsi projev motoru. Bohuzel taky je drazsi, takze bych si na ni musel pripravit aspon o 40tis. vic, aby nebyla uplne hola
- na jednovalu jezdi taky spousta slecen a nemaji s motorem problem, takze se toho netreba bat
Ted zbyva asi jen rozmyslet budget a na obou se svezt ;-)
p.
já bych řek, že 930mm nad zemí má X-Challenge...
jardajerman@seznam.cz
somm napsal:
Diky za napady a nazory (zejmena ty k tematu ;-))
Koukal jsem jeste na to Xcountry, ale prijde mi ze to uz je "normlani enduro" nez "mensi cestovni enduro". Sedlo ma 93cm - pokud koukam dobre - coz uz je na slecnu dost. Mam dojem ze to na cestovani moc nebude.
Zatim si z toho odnasim ze:
- obe motorky mezi kteryma jsem si chtel udelat jasno jsou hratelny i pro slecnu
- F650 twin je modernejsi a ma lepsi projev motoru. Bohuzel taky je drazsi, takze bych si na ni musel pripravit aspon o 40tis. vic, aby nebyla uplne hola
- na jednovalu jezdi taky spousta slecen a nemaji s motorem problem, takze se toho netreba bat
Ted zbyva asi jen rozmyslet budget a na obou se svezt ;-)
p.
Ve všem máš pravdu a nejdůležitější je dodatek chce se na tom svezt, ale u xcountry nemáš pravdu, sedlo má výšku 840 mm, se zvýšeným sedlem 870, myslím, že sis to spletl s xchallenge.
somm napsal:
Diky za napady a nazory (zejmena ty k tematu ;-))
Koukal jsem jeste na to Xcountry, ale prijde mi ze to uz je "normlani enduro" nez "mensi cestovni enduro". Sedlo ma 93cm - pokud koukam dobre - coz uz je na slecnu dost. Mam dojem ze to na cestovani moc nebude.
Zatim si z toho odnasim ze:
- obe motorky mezi kteryma jsem si chtel udelat jasno jsou hratelny i pro slecnu
- F650 twin je modernejsi a ma lepsi projev motoru. Bohuzel taky je drazsi, takze bych si na ni musel pripravit aspon o 40tis. vic, aby nebyla uplne hola
- na jednovalu jezdi taky spousta slecen a nemaji s motorem problem, takze se toho netreba bat
Ted zbyva asi jen rozmyslet budget a na obou se svezt ;-)
no nevim svezeni na obou me jenom vic utvrdilo v twina. Je to trosku neco jineho zejmena z pohledu POHODLI ma proste ve vsem navrch. Na silnici to same. Kde se to obrati je mimo silnici. Takze v ramci nizkeho rozpoctu bych se svezl jenom na jednovalu ALE nutno rict ze zase tak uplne markantni rozdily to nejsou s najezdenymi kilometry na obou se vytraci. Me zaujaly rozdily zejmena na zacatku a to ty hlavni, tedy motor, moderni motorka a motorka se zakladem v 90. letech. Pak už to ma tendeci splyvat. Však poznaš
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90