když jsem se začetl v nějakých škoda fórech tak jsem na tyto informace narazil taky, z toho ale vyplývá že jediná rozumně spolehlivá motorizace je stará osmiventilová atmosféra.
a vůbec bych se nebál ani 1.9 TDI
to jsem si myslel třeba o dieslu D4-D od toyoty (r.02) ale tolik problému co se řeší každou zimu, mě od nafty odrazuje. Mám pocit, že bych skočil do toho samého, tedy že bych si 1.9 nijak nepomohl. Budu dál číst recenze na tento motor
Bohužel to není problém motoru, ale složení nafty. Motory common rail, jejichř průkopníky byla toyota, v té době nepočítali, že nafta se svým složením hrubě změní a v ČR 10 x víc k horšímu.. Jen si dej doma do mrazáku do zkumavky naftu a zděsíš se, co se tam vysedimentuje !
A vysrážený parafín je už nevratný proces, takže se jemné rail trysky zalepí a máš vystaráno.
V důsledku přídavků řepky musíš dávat zase aditiva a pořád dokola...a stačilo by vrátit se k původní naftě, ale zelená mafie to nepovolí..
R1200GS mě fakt baví, je to vácheň
gssg napsal:
Bohužel to není problém motoru, ale složení nafty. Motory common rail, jejichř průkopníky byla toyota, v té době nepočítali, že nafta se svým složením hrubě změní a v ČR 10 x víc k horšímu.. Jen si dej doma do mrazáku do zkumavky naftu a zděsíš se, co se tam vysedimentuje !
A vysrážený parafín je už nevratný proces, takže se jemné rail trysky zalepí a máš vystaráno.
V důsledku přídavků řepky musíš dávat zase aditiva a pořád dokola...a stačilo by vrátit se k původní naftě, ale zelená mafie to nepovolí..
no máš pravdu tolik vyměněných palivových filtrů, vysokotlakých ventilů a problémů startů v zimě.... proto hlavně hledám benzinové varianty, jnže v případě škodovek a turbomotorů bych si moc nepomohl
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
gssg napsal:
Bohužel to není problém motoru, ale složení nafty. Motory common rail, jejichř průkopníky byla toyota, v té době nepočítali, že nafta se svým složením hrubě změní a v ČR 10 x víc k horšímu.. Jen si dej doma do mrazáku do zkumavky naftu a zděsíš se, co se tam vysedimentuje !
A vysrážený parafín je už nevratný proces, takže se jemné rail trysky zalepí a máš vystaráno.
V důsledku přídavků řepky musíš dávat zase aditiva a pořád dokola...a stačilo by vrátit se k původní naftě, ale zelená mafie to nepovolí..
no máš pravdu tolik vyměněných palivových filtrů, vysokotlakých ventilů a problémů startů v zimě.... proto hlavně hledám benzinové varianty, jnže v případě škodovek a turbomotorů bych si moc nepomohl
brácha šefuje škoda servisu a tvrdí, že kvalitní motory skončily s klasickou prověřenou 1,9 tdi. Se snižováním emisí, zaváděním filtrů pevných částic a přeplněnou elektronikou to jde k šípku, ale servisi mají aspon práci
R1200GS mě fakt baví, je to vácheň
Spitfire napsal:
Chlapi mám dotaz co si myslíte o tomhle? Cena se mi zdá podezřele nízká s ohledem na ročník stupeň výbavy a motorizaci. 250 mi prostě přijde málo
1.8 TSi jsou problémové motory, reálnost km ti řeknou podle VIN hned v každém autorizovaném servise a nikde ani zmínka, že je nehavarované. Z fotek toho moc poznat nejde.
co jsem tak pročítal testy tak největší technické závady měla a má 1.2 a 1.4 TSI. Na 1.8 jsem moc stížností nenašel. Taktéž jsem předpokládal že nejspolehlivější nafta je stará 1.9TDI bez filtru, ale když občas čtu ty závady v bazarových testech tak se mi do ní taky nechce (čerpadla, vstřikovače, rozvoďáky, váhy, aj.) Asi si budu muset vybrat jinou značku
Pokud myslíš rotačku, stačí změřit kompresní tlaky, pokud budou OK, není se čeho bát. Pokud myslíš PD, to bych nebral, pouze pokud je jistota tak do 120000 km a byl dáván kvalitní olej - je historie, ale takových už moc není
PD neni vylozene spatny,ale celkem hlucny.
Sehnat rotacku s malo km bude asi orisek a tu 110 konovou verzi snad jeste nic neprekonalo,co se tyce spotreby,vykonu a spolehlivosti.
no jo ale rotacky pokud vim tak v rocnicich 08 - 10 se nevyskytuji
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Já po posledních šílených zkušenostech s naftou v TDCi od Forda už naftu nechci do soukromýho auta ... mám v patrolu starý diesel šestivál co jede na všechno, tam budiž ... ale do novýho auta benzín, atmosféru bez turba a je a bude klid (doufám) ...
/Flare
Mám 3 roky peugeota 807 / Vlastimil nemusíš písať že to je mrdka/ mám ho od nova za cca 500t. žiadny problém som nemal. Je to 2l HDi, chvalabohu bez FAP filtru. Je to najuniverzálnejšie auto na trhu. Za minutu mám vonku všetky sedačky, v pohode dám donho krosku / ked vyberem predné koleso/.Prípadne prihodím sedačku a nosím celú synovu kapelu aj s nástrojmi, spotreba do 7l.
V tých autách čo si uviedol je len samý "tapacír" a nie je v nich miesto.
Je to stará overená koncepcia preto som to kúpil.
V podstate vsetky nové autá stoja za ho vno.
sanko napsal:
Mám 3 roky peugeota 807 / Vlastimil nemusíš písať že to je mrdka/ mám ho od nova za cca 500t. žiadny problém som nemal. Je to 2l HDi, chvalabohu bez FAP filtru. Je to najuniverzálnejšie auto na trhu. Za minutu mám vonku všetky sedačky, v pohode dám donho krosku / ked vyberem predné koleso/.Prípadne prihodím sedačku a nosím celú synovu kapelu aj s nástrojmi, spotreba do 7l.
V tých autách čo si uviedol je len samý "tapacír" a nie je v nich miesto.
Je to stará overená koncepcia preto som to kúpil.
V podstate vsetky nové autá stoja za ho vno.
Jaká je zadní náprava na 807, je tam torzka?
Nemůžeš soudit auto po 3 letech provozu, jak tu někdo psal, nový je "dobrý" všechno. Pokud vím, tak všechny P trpí na našich silnicích, podvozek je měkký. Tím nehaním tuto značku, měl jsem ji, ale všude torzka, která jde do kopru atd.
V prvom rade si treba uvedomit, ze ak najazim 10 - 20 000km rocne, tak diesel nema moc zmysel a ojazdeny uz vobec...tam staci jedna porucha a vozim sa drahsie ako na benzine.
D4D v RAV4 ke..zobere mi tak 7.5litra, s HDI v 307SW ta ista trasa o 2 litre menej.
ale ked sa naozaj ochladilo, teplomer ukazoval -28, D4D nebolo chopne ist, naproti tomu octavka s 1.9TDi PD nam sla bez problemov. V RAVke je ten palivovy system nie prave asi najstastnejsi.
sadlo: neviem čo je torzka. Ale tento model sa vyrába už 10 rokov a ohlasy to má v celku dobré. Moj sused ho má s 300t km a celkom je spokojný. Jasne že nejaký ten čap na náprave vymenil vpredu ale vzadu nič. Okrem toho mal som starší model s 240t km a nemožem nič zlé na to povedať.
Určite to podvozkovo neni Ford ale 807 stále dostať za výbornú cenu oproti Galaxy alebo Sharonu aj o 100t korun a robotu to urobí rovnako dobre. A o tolko viac sa to zas nekazí.
Pomer cena, a co to auto dá je hodne dobrý.
kdyby se to někomu chtělo číst tak tady je zhruba vysvětlení jak asi pracuje náprava s torzní tyčí.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
sanko napsal:
Mám 3 roky peugeota 807 / Vlastimil nemusíš písať že to je mrdka/ mám ho od nova za cca 500t. žiadny problém som nemal. Je to 2l HDi, chvalabohu bez FAP filtru. Je to najuniverzálnejšie auto na trhu. Za minutu mám vonku všetky sedačky, v pohode dám donho krosku / ked vyberem predné koleso/.Prípadne prihodím sedačku a nosím celú synovu kapelu aj s nástrojmi, spotreba do 7l.
V tých autách čo si uviedol je len samý "tapacír" a nie je v nich miesto.
Je to stará overená koncepcia preto som to kúpil.
V podstate vsetky nové autá stoja za ho vno.
přeskakují na nich rozvody, týká se to taky 1,8 TSI, před 4 měsíci se to stalo i na jedné 4x4 1,8TSI z 2010, co máme ve firmě. Škodovka nám dala okamžitě nový motor. V servisu se vyjádřili, že to není ojedinělé. Naštěstí bylo auto ještě v záruce
Jojo, mojí ženě se potkal na oktávce r. 2010, 1,8 TSI motor při najetých 90.000km. Naštěstí také oprava na záruku. Ale co pak s tím, až záruka zkončí. Je to firemní, ale být to moje, dám to pryč, dokud je to prodejné. Jinak na firmě jsme měli oktávku II, r. 2004 2,0 TDI, kolem 140.000 se potkala hlava, oprava za 70k. Ve 185 tkm se rozskočila šestirychlostní převodovka, oprava za 90k neproběhla, auto šlo do komise.
Wer später bremst, fährt länger schnell.