rick napsal:
Tak šup,šup,kola se musejí točit,ať mám nějaký poznatky z lidu,ne jen od tesťáků
Jestli mám šetřit,nebo to projezditJsem stejně rozhodnutej,
do seriozniho testovani se spolu s Morabem pustime hned, jak to bude jen trochu mozny.
Predpokladam za cca 2 tydny.
Budu ji Borisovi pujcovat, takze budeme testovat oba.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Tom_P napsal:
No taky jsem viděl, z fotek sem čekal víc, divnej tvar celýho bloku motoru, ale nejvíc mě překvapily boční plasty kryjící chladiče - takový fórový, na ráně ...
A pak si říkám, že veškerej bordel pujde do chladičů ..... kdo jel několik desítek kilometrů po polní cestě po dešti ví o čem mluvím.
zajimavy je, ze to, ze ma tvoje soucasna 12ka v tom miste sani, te tolik neznepokojuje
tak něco ti pohanet musíme když ti tak zavidime
říkám si hurikán
Tom_P napsal:
No taky jsem viděl, z fotek sem čekal víc, divnej tvar celýho bloku motoru, ale nejvíc mě překvapily boční plasty kryjící chladiče - takový fórový, na ráně ...
A pak si říkám, že veškerej bordel pujde do chladičů ..... kdo jel několik desítek kilometrů po polní cestě po dešti ví o čem mluvím.
zajimavy je, ze to, ze ma tvoje soucasna 12ka v tom miste sani, te tolik neznepokojuje
Tam max šplouche, trefí to kámen, ale nic se s tím nestane, myslím že po takových 100 km někde v Albánii po lesní cestě, tak bude chladič zalepenej jak nevím co .....
.... ale TT na to něco vymyslí. Moje stávající dvanáctka má chladič na místě, kde se mu nemůže nic stát
A LC si chci taky koupit, ale až ADV a po tom co se vychytej na tvojí mašině mouchy
BMW GS 1200 08, BMW G650 XChallenge, HD Dyna Wide Glide, Land Rover LR2 3.2i
Tom_P napsal:
No taky jsem viděl, z fotek sem čekal víc, divnej tvar celýho bloku motoru, ale nejvíc mě překvapily boční plasty kryjící chladiče - takový fórový, na ráně ...
A pak si říkám, že veškerej bordel pujde do chladičů ..... kdo jel několik desítek kilometrů po polní cestě po dešti ví o čem mluvím.
zajimavy je, ze to, ze ma tvoje soucasna 12ka v tom miste sani, te tolik neznepokojuje
Tam max šplouche, trefí to kámen, ale nic se s tím nestane, myslím že po takových 100 km někde v Albánii po lesní cestě, tak bude chladič zalepenej jak nevím co .
ale nepovidej Boris vysypal z airboxu na 1150 mensi kamenolom.
Kazdopadne rikam, ze tvoje namitky k chlaci jsou fakt pikantni vzhledem k sani 12ky. A mmch TT to urcite testoval v podobnych podminkach a nevsiml jsem si, ze by si stezovali.
Kazdopadne moje LC se do offu bude vydavat asi tak casto, jako osmikilo
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
rick napsal:
Tak šup,šup,kola se musejí točit,ať mám nějaký poznatky z lidu,ne jen od tesťáků
Jestli mám šetřit,nebo to projezditJsem stejně rozhodnutej,
do seriozniho testovani se spolu s Morabem pustime hned, jak to bude jen trochu mozny.
Predpokladam za cca 2 tydny.
Budu ji Borisovi pujcovat, takze budeme testovat oba.
Počkám sezonu 2013 co na to budete říkat, a snad se stihnou vychytat nějaké mouchy a vyděl bych to duben 2014 si udělám radost i já. Ale teď vám moc závidím ale snad se taky dočkám. Ale svou 1200GS vzducháč si nechám co kdyby!
Líbí se mi víc a víc... uvidíme.. finančně momentálně nic moc.. a pak musím pořídit nové auto... ale tak třeba Sportka první tah ukáže zač je toho loket :-)
Nebyli jsme stvořeni proto, abychom poznávali svět pomocí strojů...
ten pristi tyden je fakt na pytel...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Hicksi myslim,ze ti to muze byt jedno.Uz jsou na ne pry svolavacky kvuli dvou zavadam.Jedna je pry snad natolik vazna,ze pry byl udajne v nemecku zastaven prodej.Jestli je to pravda nevim.
Teoreticky vím o dvouventilech hodně,ale prakticky jsem úplně levej!
Pavle máš pravdu v pondělí jsem byl v Mnichově a kolega mě říkal,že je pozastaven prodej a všichni dealeři musí udělat svolávačky,jedná se o vážnou závadu doslova mě řekl lebensgefährlich-životu nebezpečno,povoluje se matka na vidlíchříkal jsem to Servisákovi tak doufám,že soudruzi ve stratosu to ví a Hiksíkovi + Program.tu matku řádně dotáhnou.
Jinak GS krásný trošku jsem pojezdil zvuk super tak jsem si jí rovnou zarezervoval na podzim až jí Helmut trošku ojede
Bob přiložený následující obrázek:
no ja samozrejme Dynamic ESA mam...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Bob napsal:
Pavle máš pravdu v pondělí jsem byl v Mnichově a kolega mě říkal,že je pozastaven prodej a všichni dealeři musí udělat svolávačky,jedná se o vážnou závadu doslova mě řekl lebensgefährlich-životu nebezpečno,povoluje se matka na vidlíchříkal jsem to Servisákovi tak doufám,že soudruzi ve stratosu to ví a Hiksíkovi + Program.tu matku řádně dotáhnou.
uf no pekny...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2