schrek napsal:
a lidi uz ste nekdo reil odhlehceni origo vejfuku ?
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
schrek napsal:
a lidi uz ste nekdo reil odhlehceni origo vejfuku ?
ani nevím jak by se to odlehcit dalo, krom ubrání materiálu. Ikdyz ja jsem asi jedinej komu se origo vyfuk libi
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
schrek napsal:
a lidi uz ste nekdo reil odhlehceni origo vejfuku ?
ani nevím jak by se to odlehcit dalo, krom ubrání materiálu. Ikdyz ja jsem asi jedinej komu se origo vyfuk libi
mne se libi HODNE!
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
schrek napsal:
ja snim nemam problem taky, jen sme chtel resit lehci vejful , lepsi odvod tepla v neposledni rade pokdu bych zrusil oricho kufr tak symetricky kufry
nez do vyfuku investuju do podvozku
ale on JE imho dost lehkej.. treba oproti 990.
---
ad. 2 -- taak... spravne!
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
schrek napsal:
ja snim nemam problem taky, jen sme chtel resit lehci vejful , lepsi odvod tepla v neposledni rade pokdu bych zrusil oricho kufr tak symetricky kufry
nez do vyfuku investuju do podvozku
to je myslim dobrej napad, tam jsou velke rezervy, ja zase budu resit brzdy. Jeden kotouc vepredu je fajn jako nizka neodpruzena hmota, ale bolela me dosti ruka, kdyz se predemnou zcista jasna objevilo v mem pruhu auto ktere predjizdelo jine auto.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
schrek napsal:
ja snim nemam problem taky, jen sme chtel resit lehci vejful , lepsi odvod tepla v neposledni rade pokdu bych zrusil oricho kufr tak symetricky kufry
nez do vyfuku investuju do podvozku
to je myslim dobrej napad, tam jsou velke rezervy, ja zase budu resit brzdy. Jeden kotouc vepredu je fajn jako nizka neodpruzena hmota, ale bolela me dosti ruka, kdyz se predemnou zcista jasna objevilo v mem pruhu auto ktere predjizdelo jine auto.
zkus AP racing syntrovany desticky. U mne + na Xcountry rozdil tridy. akorat mi to celkem brzo zozralo kotouc.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Pallfy napsal:
Kdybych chtěl řešit váhu, tak zhubnu
Zkusím v polovině výfuku přívěru co to udělá. Každopádně dá vědět
jenomze ty jses ziva vaha co na tom poskakuje.
to je trochu JINEJ udaj, nez vylozene moto.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
zkus AP racing syntrovany desticky. U mne + na Xcountry rozdil tridy. akorat mi to celkem brzo zozralo kotouc.
ty mám v plánu zkusit, bohuzel i za cenu kotouce, jina cesta není.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
hicks napsal:
zkus AP racing syntrovany desticky. U mne + na Xcountry rozdil tridy. akorat mi to celkem brzo zozralo kotouc.
ty mám v plánu zkusit, bohuzel i za cenu kotouce, jina cesta není.
neni.
dokud jsem nevymenil vepredu desticky ani jsem moc predni nepouzival (neb to poradne nebrzdilo).
Tohle je fakt trochu ostuda osmikila a koukam, asi i 650ky twinu,
Pritom 1150 2002 bez posilovace brzdi jak kraava...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
zkus AP racing syntrovany desticky. U mne + na Xcountry rozdil tridy. akorat mi to celkem brzo zozralo kotouc.
ty mám v plánu zkusit, bohuzel i za cenu kotouce, jina cesta není.
neni.
dokud jsem nevymenil vepredu desticky ani jsem moc predni nepouzival (neb to poradne nebrzdilo).
Tohle je fakt trochu ostuda osmikila a koukam, asi i 650ky twinu,
Pritom 1150 2002 bez posilovace brzdi jak kraava...
ja zase na silnici nepouzivam skoro vubec zadni, protoze zadni poradne nebrzdi, ale tam mám podezreni ze je zavzdusnena, no na obe kola poputujou AP racing.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Pallfy napsal:
Kdybych chtěl řešit váhu, tak zhubnu
Zkusím v polovině výfuku přívěru co to udělá. Každopádně dá vědět
jenomze ty jses ziva vaha co na tom poskakuje.
to je trochu JINEJ udaj, nez vylozene moto.
Po dobrém obědě jsemspíš mrtvá váha. A to jestli moto váží 195 nebo 205 nepoznáš. Si teda myslím.
fakt ne. 10kilo, zvlast nahore, je znatelnej rozdil.
Teda pokud nejses trochu parez.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
zkus AP racing syntrovany desticky. U mne + na Xcountry rozdil tridy. akorat mi to celkem brzo zozralo kotouc.
ty mám v plánu zkusit, bohuzel i za cenu kotouce, jina cesta není.
neni.
dokud jsem nevymenil vepredu desticky ani jsem moc predni nepouzival (neb to poradne nebrzdilo).
Tohle je fakt trochu ostuda osmikila a koukam, asi i 650ky twinu,
Pritom 1150 2002 bez posilovace brzdi jak kraava...
ja zase na silnici nepouzivam skoro vubec zadni, protoze zadni poradne nebrzdi, ale tam mám podezreni ze je zavzdusnena, no na obe kola poputujou AP racing.
jasne, ze predni je HLAVNI. ale kdyz nebrzdi...
ja brzdim obema, pricemz vetsinu odbrzdim predni samozrejme... a neustale kryju brzdovou packu 2 prsty...
nepouzivat zadni naopak dava sanci zadku se snazit ten predek predjet.
Ciste zadek pouzivam na pritlaceni v prudkejch zatackach.
---
jinak z APcek jsem byl moc stastny podstatne vylepseni moto. Maji je v Yacomi kousek od Vrbovky.
Upravil hicks dne 19.04.2013 20:05
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks napsal:
zkus AP racing syntrovany desticky. U mne + na Xcountry rozdil tridy. akorat mi to celkem brzo zozralo kotouc.
ty mám v plánu zkusit, bohuzel i za cenu kotouce, jina cesta není.
neni.
dokud jsem nevymenil vepredu desticky ani jsem moc predni nepouzival (neb to poradne nebrzdilo).
Tohle je fakt trochu ostuda osmikila a koukam, asi i 650ky twinu,
Pritom 1150 2002 bez posilovace brzdi jak kraava...
ja zase na silnici nepouzivam skoro vubec zadni, protoze zadni poradne nebrzdi, ale tam mám podezreni ze je zavzdusnena, no na obe kola poputujou AP racing.
jasne, ze predni je HLAVNI. ale kdyz nebrzdi...
ja brzdim obema, pricemz vetsinu odbrzdim predni samozrejme... a neustale kryju brzdovou packu 2 prsty...
nepouzivat zadni naopak dava sanci zadku se snazit ten predek predjet.
Ciste zadek pouzivam na pritlaceni v prudkejch zatackach.
---
jinak z APcek jsem byl moc stastny podstatne vylepseni moto. Maji je v Yacomi kousek od Vrbovky.
Též brzdím oběma. Pokud člověk brzdí jenom přední tak se extrémě potápí předek a hrozí zablokování předního kola a jeho podseknutí či rozkmitání řídítek. Mluvím z vlastní zkušenosti. V 80 jsem bloknul přední kolo a hodil jsem tlamu v Itálii na Stelviu. Od té doby vím že motorka má i zadní brzdu.
Závist je nejvyšším uznáním úspěchu
Pallfy napsal:
Též brzdím oběma. Pokud člověk brzdí jenom přední tak se extrémě potápí předek a hrozí zablokování předního kola a jeho podseknutí či rozkmitání řídítek. Mluvím z vlastní zkušenosti. V 80 jsem bloknul přední kolo a hodil jsem tlamu v Itálii na Stelviu. Od té doby vím že motorka má i zadní brzdu.
bez ABS chapu, že si podsekneš kolo, to nejde dost dobře udržet se zablokovaným kolem tu valicí se hmotu vpřed.
ad: ale rozumí se, že se má brzdit oběma brzdama.
Upravil Spitfire dne 19.04.2013 23:47
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Když vypnu ABS, tak se vypne komplet? Myslím obě kola nebo v tom je zase nějakej háček. Mám pocit jako by to na zadním kole nevypínalo. Ale je to možná jenom pocit.
Závist je nejvyšším uznáním úspěchu
Pallfy napsal:
Když vypnu ABS, tak se vypne komplet? Myslím obě kola nebo v tom je zase nějakej háček. Mám pocit jako by to na zadním kole nevypínalo. Ale je to možná jenom pocit.
je to pocit, vypne se samozrejme komplet.
jinak 12LC ma nejakej specialni enduro ABS rezim, kdy to absuje jen vepredu. jeste ale nevyzkouseno, potreboval bych novej firmware.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2