TomasTT napsal:
No a pak je poměrně hodně lidí, kteří kvůli takovým příspěvkům resp. debatám z tohohle fóra odcházejí
muzeme jim postavit pomnicek z niplu nahoru bych dal jeste dudlik, protoze chlap pred diskuzi o dratech neutika.
Prostě to nechte být, je to každýho věc co si pořídí. Když se někdo zeptá na názor, tak proč ne - řeknu co si myslím z mého pohledu, někdo jiný (Hicks) řekne co si myslí on, protože to vidí třeba jinak. Navíc lidi obecně chválí a doporučují to, co sami mají. To ale neznamená, že to je to nejlepší nebo ideální pro toho, komu se to doporučuje. Každý jezdí trošku jinak a má jiné nároky. Někdo třeba ten pohled na ráfky s dráty zaprášené od bordelu z brzdičů nesnese a představa že po umytí motorky ještě 20 minut leští dráty jeden po druhém je pro něj hrozivá. A jiný si zase představí jak řeší odtah motorky s litými koly někde na cestě odnikud nikam.
o tom zadna... pokud bych jel kamkoliv mimo vylozenou silnici, prikupuju draty. Coz jsem ovsem rikal. Ted navic muzu koupit konecne CERNOU sadu.
mmch ty fotky jsou HUSTYY
Upravil hicks dne 21.01.2014 13:19
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Safra,soudruzi v nsr ty matrialy nejak ojebavaji...ja vloni vlitl s k100 do diry ze mi malem ulitli budiky a vyskocilo radio.kola o.k...
Jinak me je to fuk,at si kazdy koupi co chce.ale stejne gs na dratech se mi libi vic,chi,chi.
Kupredu spatki ni krok...
Bohumil: podívej se jak je ten lem tenký. Já měl naposledy litý kola na LTčku, jezdil jsem s tím na Korsice normálně po polních cestách, pravda boky ráfku byly poškrábaný hodně ale nikdy ani vlnka.
Takhle zničený to je předpokládám proto, že jeli na podhuštěných kolech a nebo (pravděpodobnější) trefili nějakou ostrou hranu kamene nebo v nějaké díře hranu asfaltu, ráfek se zdeformoval, kolo vyfouklo a když nejsou k dispozici duše a dojíždí se na tom, tak se ráfek pochopitelně zničí totálně. To by se zničel ale i ten obyčejný taky. Každopádně na té fotce je vidět, že to je v jednom místě utržený i z toho paprsku.
Já teda třeba původní sériový ráfky na 1150GSA vůbec nešetřil. Měl jsem na nich najeto tisíce kilometrů s tlakem kolem 1-1.3ATM, takže každá rána od kamenu jde natvrdo. Ale nevypadaly ani zdaleka takhle a pořád fungovaly bezdušově v pohodě.
Jenže výrobce se taky snaží ušetřit každý kilo a proč to dělat na silnici masivnější? O tom, že materiály se používají horších bych třeba i pochyboval ale že materiálu je míň, to se stačí podívat na vývoj ventilového víka za posledních 10 let. Z původního masivního kusu hliníku je prakticky šlupka.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
Bohumil: podívej se jak je ten lem tenký. Já měl naposledy litý kola na LTčku, jezdil jsem s tím na Korsice normálně po polních cestách, pravda boky ráfku byly poškrábaný hodně ale nikdy ani vlnka.
Takhle zničený to je předpokládám proto, že jeli na podhuštěných kolech a nebo (pravděpodobnější) trefili nějakou ostrou hranu kamene nebo v nějaké díře hranu asfaltu, ráfek se zdeformoval, kolo vyfouklo a když nejsou k dispozici duše a dojíždí se na tom, tak se ráfek pochopitelně zničí totálně. To by se zničel ale i ten obyčejný taky. Každopádně na té fotce je vidět, že to je v jednom místě utržený i z toho paprsku.
Já teda třeba původní sériový ráfky na 1150GSA vůbec nešetřil. Měl jsem na nich najeto tisíce kilometrů s tlakem kolem 1-1.3ATM, takže každá rána od kamenu jde natvrdo. Ale nevypadaly ani zdaleka takhle a pořád fungovaly bezdušově v pohodě.
Jenže výrobce se taky snaží ušetřit každý kilo a proč to dělat na silnici masivnější? O tom, že materiály se používají horších bych třeba i pochyboval ale že materiálu je míň, to se stačí podívat na vývoj ventilového víka za posledních 10 let. Z původního masivního kusu hliníku je prakticky šlupka.
+1
jo a jeste jsem chtel dodat, ze bez RDC (meric tlaku v pneu) bych si litaky nekoupil.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jenže výrobce se taky snaží ušetřit každý kilo a proč to dělat na silnici masivnější? O tom, že materiály se používají horších bych třeba i pochyboval ale že materiálu je míň, to se stačí podívat na vývoj ventilového víka za posledních 10 let. Z původního masivního kusu hliníku je prakticky šlupka.
Jenže to je přesně o tom,o čem jsem psal.
Tlak poptávky není po enduru "do Maroka" ale po rádoby enduru "do Alp"
Kdyby lidi nebyli takový pozéři a kupovali to,na co to potřebují,tak by se to nedělo...ne v takový míře
Holt budeme časem jezdit i na plastových "liťácích" všichni...a v garážích nám bude stát Wrangler na kolech 400x20 R30 a s pozlacenejma nášlapama a s pohonem předních kol
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Jenže výrobce se taky snaží ušetřit každý kilo a proč to dělat na silnici masivnější? O tom, že materiály se používají horších bych třeba i pochyboval ale že materiálu je míň, to se stačí podívat na vývoj ventilového víka za posledních 10 let. Z původního masivního kusu hliníku je prakticky šlupka.
Jenže to je přesně o tom,o čem jsem psal.
Tlak poptávky není po enduru "do Maroka" ale po rádoby enduru "do Alp"
Kdyby lidi nebyli takový pozéři a kupovali to,na co to potřebují,tak by se to nedělo...ne v takový míře
Holt budeme časem jezdit i na plastových "liťácích" všichni...a v garážích nám bude stát Wrangler na kolech 400x20 R30 a s pozlacenejma nášlapama a s pohonem předních kol
Asi je to tak. Lidi chtějí enduro ale jezdí s ním jako s cesťákem. Prostě to tak je. Je to ale určitě daný poptávkou. Upřímně řečeno - překvapuje mě, že KTM na té základní (silniční) 1190 taky nenabízí litý kola. Když už mají ty rozměry pneumatik jako silniční motorky - 120/70-19 a 170/60-17.
Když budou lidi chtít od BMW kulatý "givi" tak jim je BMW za pár let bude dodávat taky. To je prostě vývoj. Ale zase tak černě to nevidím, ta kategorie "adventure" jde nahoru. Jeden čas to vypadalo, že se úplně od jakéhokoliv offroadu odkloní, v katalogu člověk prakticky neviděl záběr z terénu. Rozdíl oproti prezentaci 1150GSA a 1200GS třeba z let 2007-2008 byl dost zásadní. Teď zjistili, že lidi chtějí hliníkový kufry, šusplechy, padáky a další výbavu "na dálkové cestování" a sype jim to dost peněz, tak to rádi dodávají. Až bude zájem o ráfky v barvě motorky, LED diody v brzdičích a audio v krytech rukojetí, tak to asi dodají taky. Ale s endurem to nic společnýho už mít nebude.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Jenže výrobce se taky snaží ušetřit každý kilo a proč to dělat na silnici masivnější? O tom, že materiály se používají horších bych třeba i pochyboval ale že materiálu je míň, to se stačí podívat na vývoj ventilového víka za posledních 10 let. Z původního masivního kusu hliníku je prakticky šlupka.
Jenže to je přesně o tom,o čem jsem psal.
Tlak poptávky není po enduru "do Maroka" ale po rádoby enduru "do Alp"
Kdyby lidi nebyli takový pozéři a kupovali to,na co to potřebují,tak by se to nedělo...ne v takový míře
Holt budeme časem jezdit i na plastových "liťácích" všichni...a v garážích nám bude stát Wrangler na kolech 400x20 R30 a s pozlacenejma nášlapama a s pohonem předních kol
Asi je to tak. Lidi chtějí enduro ale jezdí s ním jako s cesťákem. Prostě to tak je. Je to ale určitě daný poptávkou. Upřímně řečeno - překvapuje mě, že KTM na té základní (silniční) 1190 taky nenabízí litý kola. Když už mají ty rozměry pneumatik jako silniční motorky - 120/70-19 a 170/60-17.
Když budou lidi chtít od BMW kulatý "givi" tak jim je BMW za pár let bude dodávat taky. To je prostě vývoj. Ale zase tak černě to nevidím, ta kategorie "adventure" jde nahoru. Jeden čas to vypadalo, že se úplně od jakéhokoliv offroadu odkloní, v katalogu člověk prakticky neviděl záběr z terénu. Rozdíl oproti prezentaci 1150GSA a 1200GS třeba z let 2007-2008 byl dost zásadní. Teď zjistili, že lidi chtějí hliníkový kufry, šusplechy, padáky a další výbavu "na dálkové cestování" a sype jim to dost peněz, tak to rádi dodávají. Až bude zájem o ráfky v barvě motorky, LED diody v brzdičích a audio v krytech rukojetí, tak to asi dodají taky. Ale s endurem to nic společnýho už mít nebude.
Lidi si kupujou cestovní endura a jezdí s nimi po silnici jako já, protože (snažte se to pochopit a nebuďte jako dva kolovrátky :
1. mají velmi pohodlnou cestovní pozici, oproti sportovním silnicím
2. pro mně nejdůležitější!!! silný cestovní enduro mi vyhovuje pro jízdu ve dvou, ale zároneň mi poskytne spoustu zábavy i v sólo jízdě, oproti třeba cestovní silniční VFR 1200 F
3. oproti naháči je řidič chráněnej před větrem a vodou
4. i když nejsem endurák, loni jsem měl jet za kamarádem do jižních čech, jen poslední možná kilometr někam k rybníku, protože byl na rybách, na silnici jsem nakonec nejel, dnes už bych jel
5. jiná, vyšší stavba motorky a užší kola poskytují parádní zážitek v zatáčkách na silnici
6. elektronika jako jízdní módy a aktivní podvozky se dávají na tenhle typ motorek a bez téhle elektroniky bych si motorku motorku nekoupil. jezdil jsem na Hornetu, různý vzdálenosti a trasy, vždy byly úseky, které jsem přetrpěl (hlavně když jsem jel někde kde to neznám) a pak byly úseky, který jsem si užil. To díky jízdním módům a vyššímu zdvihu je pryč a člověk si užije celou trasu
Tohle všechno jsou vlastnosti cestovního endura a proto jsou ty motorky tak oblíbený. Tak zkuste pochopit, že si je lidi kupujou. Dává to smysl, i když to nejsou ty chlapáci co vymetou tu poslední díru na konci světa. Počítejte taky s tím, že cestování po třeba Africe něco stojí a musí na to mít člověk dostatek času. Já jsem živnostník, svůj týden dovolený věnuju dětem a pak si zkouším zařídit několik prodloužených víkendů, kdy stihnu tak akorát ty Alpy a manželku chci s sebou, abych si ji taky užil.
Tak bych prosil trochu víc pokory, chlapáci enduráci.
Jenže výrobce se taky snaží ušetřit každý kilo a proč to dělat na silnici masivnější? O tom, že materiály se používají horších bych třeba i pochyboval ale že materiálu je míň, to se stačí podívat na vývoj ventilového víka za posledních 10 let. Z původního masivního kusu hliníku je prakticky šlupka.
Jenže to je přesně o tom,o čem jsem psal.
Tlak poptávky není po enduru "do Maroka" ale po rádoby enduru "do Alp"
Kdyby lidi nebyli takový pozéři a kupovali to,na co to potřebují,tak by se to nedělo...ne v takový míře
Holt budeme časem jezdit i na plastových "liťácích" všichni...a v garážích nám bude stát Wrangler na kolech 400x20 R30 a s pozlacenejma nášlapama a s pohonem předních kol
Asi je to tak. Lidi chtějí enduro ale jezdí s ním jako s cesťákem. Prostě to tak je. Je to ale určitě daný poptávkou. Upřímně řečeno - překvapuje mě, že KTM na té základní (silniční) 1190 taky nenabízí litý kola. Když už mají ty rozměry pneumatik jako silniční motorky - 120/70-19 a 170/60-17.
Když budou lidi chtít od BMW kulatý "givi" tak jim je BMW za pár let bude dodávat taky. To je prostě vývoj. Ale zase tak černě to nevidím, ta kategorie "adventure" jde nahoru. Jeden čas to vypadalo, že se úplně od jakéhokoliv offroadu odkloní, v katalogu člověk prakticky neviděl záběr z terénu. Rozdíl oproti prezentaci 1150GSA a 1200GS třeba z let 2007-2008 byl dost zásadní. Teď zjistili, že lidi chtějí hliníkový kufry, šusplechy, padáky a další výbavu "na dálkové cestování" a sype jim to dost peněz, tak to rádi dodávají. Až bude zájem o ráfky v barvě motorky, LED diody v brzdičích a audio v krytech rukojetí, tak to asi dodají taky. Ale s endurem to nic společnýho už mít nebude.
Lidi si kupujou cestovní endura a jezdí s nimi po silnici jako já, protože (snažte se to pochopit a nebuďte jako dva kolovrátky :
1. mají velmi pohodlnou cestovní pozici, oproti sportovním silnicím
2. pro mně nejdůležitější!!! silný cestovní enduro mi vyhovuje pro jízdu ve dvou, ale zároneň mi poskytne spoustu zábavy i v sólo jízdě, oproti třeba cestovní silniční VFR 1200 F
3. oproti naháči je řidič chráněnej před větrem a vodou
4. i když nejsem endurák, loni jsem měl jet za kamarádem do jižních čech, jen poslední možná kilometr někam k rybníku, protože byl na rybách, na silnici jsem nakonec nejel, dnes už bych jel
5. jiná, vyšší stavba motorky a užší kola poskytují parádní zážitek v zatáčkách na silnici
6. elektronika jako jízdní módy a aktivní podvozky se dávají na tenhle typ motorek a bez téhle elektroniky bych si motorku motorku nekoupil. jezdil jsem na Hornetu, různý vzdálenosti a trasy, vždy byly úseky, které jsem přetrpěl (hlavně když jsem jel někde kde to neznám) a pak byly úseky, který jsem si užil. To díky jízdním módům a vyššímu zdvihu je pryč a člověk si užije celou trasu
Tohle všechno jsou vlastnosti cestovního endura a proto jsou ty motorky tak oblíbený. Tak zkuste pochopit, že si je lidi kupujou. Dává to smysl, i když to nejsou ty chlapáci co vymetou tu poslední díru na konci světa. Počítejte taky s tím, že cestování po třeba Africe něco stojí a musí na to mít člověk dostatek času. Já jsem živnostník, svůj týden dovolený věnuju dětem a pak si zkouším zařídit několik prodloužených víkendů, kdy stihnu tak akorát ty Alpy a manželku chci s sebou, abych si ji taky užil.
Tak bych prosil trochu víc pokory, chlapáci enduráci.
A nejhezci na tom je ze si vybere kazdy a pritom je to porad jedna motorka
Carpe diem
Jenže výrobce se taky snaží ušetřit každý kilo a proč to dělat na silnici masivnější? O tom, že materiály se používají horších bych třeba i pochyboval ale že materiálu je míň, to se stačí podívat na vývoj ventilového víka za posledních 10 let. Z původního masivního kusu hliníku je prakticky šlupka.
Jenže to je přesně o tom,o čem jsem psal.
Tlak poptávky není po enduru "do Maroka" ale po rádoby enduru "do Alp"
Kdyby lidi nebyli takový pozéři a kupovali to,na co to potřebují,tak by se to nedělo...ne v takový míře
Holt budeme časem jezdit i na plastových "liťácích" všichni...a v garážích nám bude stát Wrangler na kolech 400x20 R30 a s pozlacenejma nášlapama a s pohonem předních kol
Asi je to tak. Lidi chtějí enduro ale jezdí s ním jako s cesťákem. Prostě to tak je. Je to ale určitě daný poptávkou. Upřímně řečeno - překvapuje mě, že KTM na té základní (silniční) 1190 taky nenabízí litý kola. Když už mají ty rozměry pneumatik jako silniční motorky - 120/70-19 a 170/60-17.
Když budou lidi chtít od BMW kulatý "givi" tak jim je BMW za pár let bude dodávat taky. To je prostě vývoj. Ale zase tak černě to nevidím, ta kategorie "adventure" jde nahoru. Jeden čas to vypadalo, že se úplně od jakéhokoliv offroadu odkloní, v katalogu člověk prakticky neviděl záběr z terénu. Rozdíl oproti prezentaci 1150GSA a 1200GS třeba z let 2007-2008 byl dost zásadní. Teď zjistili, že lidi chtějí hliníkový kufry, šusplechy, padáky a další výbavu "na dálkové cestování" a sype jim to dost peněz, tak to rádi dodávají. Až bude zájem o ráfky v barvě motorky, LED diody v brzdičích a audio v krytech rukojetí, tak to asi dodají taky. Ale s endurem to nic společnýho už mít nebude.
Lidi si kupujou cestovní endura a jezdí s nimi po silnici jako já, protože (snažte se to pochopit a nebuďte jako dva kolovrátky :
1. mají velmi pohodlnou cestovní pozici, oproti sportovním silnicím
2. pro mně nejdůležitější!!! silný cestovní enduro mi vyhovuje pro jízdu ve dvou, ale zároneň mi poskytne spoustu zábavy i v sólo jízdě, oproti třeba cestovní silniční VFR 1200 F
3. oproti naháči je řidič chráněnej před větrem a vodou
4. i když nejsem endurák, loni jsem měl jet za kamarádem do jižních čech, jen poslední možná kilometr někam k rybníku, protože byl na rybách, na silnici jsem nakonec nejel, dnes už bych jel
5. jiná, vyšší stavba motorky a užší kola poskytují parádní zážitek v zatáčkách na silnici
6. elektronika jako jízdní módy a aktivní podvozky se dávají na tenhle typ motorek a bez téhle elektroniky bych si motorku motorku nekoupil. jezdil jsem na Hornetu, různý vzdálenosti a trasy, vždy byly úseky, které jsem přetrpěl (hlavně když jsem jel někde kde to neznám) a pak byly úseky, který jsem si užil. To díky jízdním módům a vyššímu zdvihu je pryč a člověk si užije celou trasu
Tohle všechno jsou vlastnosti cestovního endura a proto jsou ty motorky tak oblíbený. Tak zkuste pochopit, že si je lidi kupujou. Dává to smysl, i když to nejsou ty chlapáci co vymetou tu poslední díru na konci světa. Počítejte taky s tím, že cestování po třeba Africe něco stojí a musí na to mít člověk dostatek času. Já jsem živnostník, svůj týden dovolený věnuju dětem a pak si zkouším zařídit několik prodloužených víkendů, kdy stihnu tak akorát ty Alpy a manželku chci s sebou, abych si ji taky užil.
Tak bych prosil trochu víc pokory, chlapáci enduráci.
A nejhezci na tom je ze si vybere kazdy a pritom je to porad jedna motorka
HONDA CB 1000R 2009, GILERA Nexus 300 i.e. 2011, BMW R1200 GS 2014
Lidi si kupujou cestovní endura a jezdí s nimi po silnici jako já, protože (snažte se to pochopit a nebuďte jako dva kolovrátky :
1. mají velmi pohodlnou cestovní pozici, oproti sportovním silnicím
2. pro mně nejdůležitější!!! silný cestovní enduro mi vyhovuje pro jízdu ve dvou, ale zároneň mi poskytne spoustu zábavy i v sólo jízdě, oproti třeba cestovní silniční VFR 1200 F
3. oproti naháči je řidič chráněnej před větrem a vodou
4. i když nejsem endurák, loni jsem měl jet za kamarádem do jižních čech, jen poslední možná kilometr někam k rybníku, protože byl na rybách, na silnici jsem nakonec nejel, dnes už bych jel
5. jiná, vyšší stavba motorky a užší kola poskytují parádní zážitek v zatáčkách na silnici
6. elektronika jako jízdní módy a aktivní podvozky se dávají na tenhle typ motorek a bez téhle elektroniky bych si motorku motorku nekoupil. jezdil jsem na Hornetu, různý vzdálenosti a trasy, vždy byly úseky, které jsem přetrpěl (hlavně když jsem jel někde kde to neznám) a pak byly úseky, který jsem si užil. To díky jízdním módům a vyššímu zdvihu je pryč a člověk si užije celou trasu
Tohle všechno jsou vlastnosti cestovního endura a proto jsou ty motorky tak oblíbený. Tak zkuste pochopit, že si je lidi kupujou. Dává to smysl, i když to nejsou ty chlapáci co vymetou tu poslední díru na konci světa. Počítejte taky s tím, že cestování po třeba Africe něco stojí a musí na to mít člověk dostatek času. Já jsem živnostník, svůj týden dovolený věnuju dětem a pak si zkouším zařídit několik prodloužených víkendů, kdy stihnu tak akorát ty Alpy a manželku chci s sebou, abych si ji taky užil.
Tak bych prosil trochu víc pokory, chlapáci enduráci.
Tohle kazdopadne dava smysl
A jsme zase u toho - kazdyho vec, nikdo nema pravo cizim radit na cem musi jezdit.
Tak bych prosil trochu víc pokory, chlapáci enduráci.
Já bych zase poprosil trochu víc rozhledu a upřímnosti k sobě samému,chlapáku silničáku
Píšeš pořád jen o VFR a naháčích,ale taky jsou řady,který splňujou tvoje požadavky a přitom nejsou enduro.Nemusíme jít ani daleko a držme se "našeho" výrobce.Jsou tady GT,LT,ST a RT a to všechno vesměs splňujou...jen to není enduro a to je ten problém(nevypadá to tak drsně)
a PS: Nikomu neříkám,co si má koupit,jen říkám holý fakta...enduro je naneštěstí trend stejně jako SUV a taky to stejně tak bídně dopadne.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
Tak bych prosil trochu víc pokory, chlapáci enduráci.
Já bych zase poprosil trochu víc rozhledu a upřímnosti k sobě samému,chlapáku silničáku
Píšeš pořád jen o VFR a naháčích,ale taky jsou řady,který splňujou tvoje požadavky a přitom nejsou enduro.Nemusíme jít ani daleko a držme se "našeho" výrobce.Jsou tady GT,LT,ST a RT a to všechno vesměs splňujou...jen to není enduro a to je ten problém(nevypadá to tak drsně)
a PS: Nikomu neříkám,co si má koupit,jen říkám holý fakta...enduro je naneštěstí trend stejně jako SUV a taky to stejně tak bídně dopadne.
Je to Marnýýýý, je to Marnýýýý, je to marný! Přesto zachovám přátelské jednání, vzájemný respekt a dobrou náladu jak na silnici, tak na webu.
Ale já nevím co řešíte pořád. Prostě GS je univerzální motorka a proto je tak oblíbená. Kamarád z Vysočiny jezdil léta KTM LC8 a vloni přesedlal na GS, protože chtěl něco, co nebude tak sportovní, co mu trošku odpustí jízdní chybu nebo pohrání s plynem apod. Měl na LC8 pár krizových situací..
To že s tím lidi jezdí jako s cestovní motorkou myslím tak, že jí nepoužívají ani na to dojetí k rybníku. Prostě neopouští silnici. Nechtějí si jí třeba ani zašpinit, mají hrůzu že by se jim odřel lak. Dopředu si dávají přídavné deflektory a rozšíření plexi na všechny strany a kryty aby nefoukalo a nepršelo na nohy (dotazy na tenhle díl slyšíme pořád) atd.
Pamilton: ale já tě respektuju, naopak - píšu že si každý má jezdit s čím chce a na čem chce. To je každého věc. Ale když někdo chce poradit jaká koupit kola, tak vím, jak potom ti lidi shání ty drátěný za rozumný peníze a sehnat se nedá nic a litých seženeš fůru za 15 tisíc jako nový. A nikdo mi nevyvrátí názor, že se nedá poznat rozdíl mezi BMW litým a drátovým na silnici, nebo nikdo z nás není takový závodník, aby nějaký rozdíl poznal. Ale to neznamená, že je špatný výběr litých, když prostě nikdy neplánuješ jezdit nějak víc mimo silnici. Ale pokud je ložený dotaz jakou konfiguraci volit, tak vím, že člověk od kterého mám svojí 1200GS, měl právě litý a chtěl drátový a když je ani po půl roce nesehnal, tak šel a koupil je nový od BMW za tehdy 54 tisíc,. A tuším že kdyby je chtěl když kupoval motorku, dali by mu je zadarmo - jen si stačilo o ně říct.
Upravil TomasTT dne 21.01.2014 17:35
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Tak bych prosil trochu víc pokory, chlapáci enduráci.
Já bych zase poprosil trochu víc rozhledu a upřímnosti k sobě samému,chlapáku silničáku
Píšeš pořád jen o VFR a naháčích,ale taky jsou řady,který splňujou tvoje požadavky a přitom nejsou enduro.Nemusíme jít ani daleko a držme se "našeho" výrobce.Jsou tady GT,LT,ST a RT a to všechno vesměs splňujou...jen to není enduro a to je ten problém(nevypadá to tak drsně)
a PS: Nikomu neříkám,co si má koupit,jen říkám holý fakta...enduro je naneštěstí trend stejně jako SUV a taky to stejně tak bídně dopadne.
Je to Marnýýýý, je to Marnýýýý, je to marný! Přesto zachovám přátelské jednání, vzájemný respekt a dobrou náladu jak na silnici, tak na webu.
Já bych zase poprosil trochu víc pokory k názoru jiných, viz, co ti napsal Mr GS.
Nikdo ti nezakazuje jezdit na GS, jak považuješ za vhodné, ale nám zase nezakazuj vyjadřovat svůj názor.
Já kupoval GS před 3 roky a zpočátku jsem jezdil hlavně po okreskách na touranckách.A celkem brzy jsem pak zkusil opatrně po louce, pak zase lesní cestaa byl jsem rád, že jsem znovu na asfaltu.Pak Alpy a za měsíc Istrie.První rok asi 16 tis.km.Přes zimu jsem na youtubu čuměl, co dokážou GS mimo asfaltky a začalo mi to vrtat hlavou.Na jaře jsem koupil TKC 80 a jel na Radarku abych se naučil základy jízdy v terénu na velkých endurech.A byl jsem chycený až po uši.Krocan, Travel Event a offroad u nás kolem Šumperku.Pak jsem přezul na hladké Anakee 2 a jeli jsme na Nordkapp.Po návratu špunty a opět občasný terén.
U další zimy jsem se rozhodl, že ke geesu pořídím enduro 450, protože jsem se offroadu pomátl.Husaberg je jiná liga , ale co s GS? Opět hladké gumy, teď Tourance Next.Ve dvou Montenegro a taky Albánie.Ve dvou s kuframa to bylo náročné ale bez větších potíží (začátkem února vyjde cestopis na m.cz).
Za další měsíc off v Rumunsku na Karoo 3.V terénu už solo-manželka jela v kámošově Dodge Ram-a teď už to bylo o radosti.
Bohužel na podzim srážka s hloupou slečnou v autě a vypadalo to, že půjdu do 1190.To jsem netušil, že mi pojišťovna vyplatí tak málo a rozhodl jsem se, že GS opravím a nechám si ho ještě hodně dlouho.Přes zimu přibude šnorchl. V červnu chystám Albánii sólo, opět Karoo 3 a snad ji projedu křížem krážem.Motorka měla při koupi 14 tis.km, teď 58 tis.km., DOHC 2010.
Přitom před koupí GS jsem se rozhodoval taky o RT.Jsem rád, že mě geeso přivedlo do terénu, ale v budoucnu budu třeba na velké motorce jezdit pouze asfalt.A to pak pořídím RT.
Upravil Nori dne 21.01.2014 18:57
Adventure Sport&Superbike&Pure Enduro.Make Life a Ride.
Nori napsal:
Já kupoval GS před 3 roky a zpočátku jsem jezdil hlavně po okreskách na touranckách.A celkem brzy jsem pak zkusil opatrně po louce, pak zase lesní cestaa byl jsem rád, že jsem znovu na asfaltu.Pak Alpy a za měsíc Istrie.První rok asi 16 tis.km.Přes zimu jsem na youtubu čuměl, co dokážou GS mimo asfaltky a začalo mi to vrtat hlavou.Na jaře jsem koupil TKC 80 a jel na Radarku abych se naučil základy jízdy v terénu na velkých endurech.A byl jsem chycený až po uši.Krocan, Travel Event a offroad u nás kolem Šumperku.Pak jsem přezul na hladké Anakee 2 a jeli jsme na Nordkapp.Po návratu špunty a opět občasný terén.
U další zimy jsem se rozhodl, že ke geesu pořídím enduro 450, protože jsem se offroadu pomátl.Husaberg je jiná liga , ale co s GS? Opět hladké gumy, teď Tourance Next.Ve dvou Montenegro a taky Albánie.Ve dvou s kuframa to bylo náročné ale bez větších potíží (začátkem února vyjde cestopis na m.cz).
Za další měsíc off v Rumunsku na Karoo 3.V terénu už solo-manželka jela v kámošově Dodge Ram-a teď už to bylo o radosti.
Bohužel na podzim srážka s hloupou slečnou v autě a vypadalo to, že půjdu do 1190.To jsem netušil, že mi pojišťovna vyplatí tak málo a rozhodl jsem se, že GS opravím a nechám si ho ještě hodně dlouho.Přes zimu přibude šnorchl. V červnu chystám Albánii sólo, opět Karoo 3 a snad ji projedu křížem krážem.Motorka měla při koupi 14 tis.km, teď 58 tis.km., DOHC 2010.
Přitom před koupí GS jsem se rozhodoval taky o RT.Jsem rád, že mě geeso přivedlo do terénu, ale v budoucnu budu třeba na velké motorce jezdit pouze asfalt.A to pak pořídím RT.
vsichni tu chvalite RT.. JELI JSTE NA TOM?
to je jak prerostlej skutr.. divny riditka, nevidis dopredu, MIN MRSTNA... neodolna proti padum i na parkovisti, nenalozis tam tolik bagaze.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks: RT myslíš jaký model? R1150RT nebo R1200RT nebo R1200RT model 2011 nebo R1200RT model 2013/14?
Jsou tam dost zásadní rozdíly. Mám celkem něco naježděné v partě, kde jsme měli dva LT a dva RT a ta 1150RT nebyla vůbec špatná. Nová (model 2013) je prý hodně podobná motoricky novému GS, jen to je víc zakapotované. Myslím že moc lidí v ČR na ní ještě nejezdilo a ani nevím, jestli už jí vůbec dealeři mají.
TomasTT napsal:
hicks: RT myslíš jaký model? R1150RT nebo R1200RT nebo R1200RT model 2011 nebo R1200RT model 2013/14?
Jsou tam dost zásadní rozdíly. Mám celkem něco naježděné v partě, kde jsme měli dva LT a dva RT a ta 1150RT nebyla vůbec špatná. Nová (model 2013) je prý hodně podobná motoricky novému GS, jen to je víc zakapotované. Myslím že moc lidí v ČR na ní ještě nejezdilo a ani nevím, jestli už jí vůbec dealeři mají.
2010 DOHC RT.
a na silnici bych drive premyslel kvuli tempomatu.. ted uz ne.
na LC jsem samo nejel... ale za GS, ani na silnici, bych nemenil.
min mrstny, min je videt pred sebe, divny riditka, neodolna vuci padum.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2