schrek napsal:
no jsme zvedavej kolik bude stat to plexi a ty pridavny svetla
už se těšíš až si to objednáš co?
To tam stejne nedá. Ma to jinou kapotaz jine uchyceni.
uchyceni muze byt stejne...
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
to uchyceni pujde nejak vymyslet , ono je na modelu 2013 udelany i uchceni toho zakladniho stitku, prostredniho i vysokyho pres konzolu a neni to uz na konzole budiku ta je stejna jak na predchozich modelech
jo LED svetla jsou za cca 6000,-
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
siso napsal:
Ja mam moju z r. 08, naposledy napichnutú v r. 09 a na voľnobeh mi to v pohode ide aj na trojke, či štvorke, bez cukenia. Spotreba okolo 4,2 l/100 km, samo vo dvojke s kuframi. Keď idem na kochačku veselo pod 4 l. Stalo sa mi že som išiel aj za 3,5 l.
Ale tá nádrž bi sa niekedy hodila, možno sa bude dať implementovať aj na naše staré osmikilo.
To si jak isiel 100km na volnobeh ? Ty si určite na tej motorke neublížiš Takú spotrebu som nemal ani na 650twin. A tá papá menej pre ten "geniálny" dlhý prevod.
schrek napsal:
to uchyceni pujde nejak vymyslet , ono je na modelu 2013 udelany i uchceni toho zakladniho stitku, prostredniho i vysokyho pres konzolu a neni to uz na konzole budiku ta je stejna jak na predchozich modelech
jo LED svetla jsou za cca 6000,-
K čemu bys tu konzoli chytl???
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
Sanko, na voľnobeh jazdia starý páni, aby si neublížili. Určite nie ja.
Jazdím normálne 100 - 110 km/h, alebo kochačka 70 - 80 km/h.
A tých 3,5 l/100 km bolo keď išiel pred nami náš mladý na Honde XR 125. On ťahal za plyn čo to dalo 90-100 a mi za ním nabalený na víkend. Po 105 km sme stáli na pumpe a natankoval som o deco menej ako on.
swat: to se udela, 4 body jsou stejny ty dva nahore to neresim ty budou taky sedet , jen upravit ten spodek
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
Tak po shlednuti videa musim rict, ze to neni tak strasny, jak se mi to zdalo z fotky, ale stejne real bude real. Nicmene se mi nelibi ani jedna barva a lakovani zobaku je taky trochu divny. Puvodni stihla bude pravdepodobne stale hezci.
A nejhezci 800 je beztak tahle:
swat: tak sem to studoval , podotykam na zivo to bude mozn jinak ale mam dojem ze ten spodni stoub je prosroubovanej skrz a tudis to pujde taky jen se udela dira zboku plastu , jen to chce proste vyzkouset zda to pujde nebo ne
Upravil schrek dne 06.05.2013 10:59
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
jiank je to taky banda blbu v tom nemecku nejenze uchyceni plexi je jiny mezi prvnim modelem a ADV ale i mezi ADV a faceliftovou , dulezity ale je ze je ram na budiky stejnej a ty spodni srouby v kapotazi se doladi
Upravil schrek dne 08.05.2013 00:16
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
machcomp napsal:
Me se proste libi, moc ja ji chci.
ale jdi ty.. co by jsi s ní dělal.. jak jsme se bavili.. až bude, tak se na ní půjdeme spolu podívat a budeme se snažit nějaký důvod, proč ji nekoupit a ušetříš..
Tak sa mi podarilo na F 800 GS ADVENTURE v sobotu previesť pár km na ATE moto days.
Na vlastné oči vyzerá pre mňa ešte lepšie ako na fotkách. Je to naozaj už kus motorky, ale nie veľkosťou, tá zostala skoro nezmenená, ale už je dospelá. Vedľa
R 1200 GS/AD je to len malí chrobáčik a v tom vidím hlavné prednosti.
Moto bolo vo výbave , cena strašne veľká, čo nieje vôbec pozitívny. Čo bolo ale za príplatkovú výbavu super, bola možnosť nastavenia rôznych výkonnostných charakteristík. Motor mám vyskúšaný veď mám na mojej najazdené viac ako 90 tis. km, tak som nastavil OFF ROAD. Výkonovo sa mi to nezdalo ani slabšie, ale proti preklzoví systém fungoval super. Keď sa zapol, tak dával výkon na zadné koleso tak cca 70%, ale nesekalo to. Bolo to veľmi príjemné. Vyššiu váhu vôbec nieje poznať, aj keď bola plná nádrž, čo je asi samozrejme. Bolo špatné počasie takže som ocenil aj rozšírené kapoty okolo kolien. Horšie to bude ale keď bude opačná situácia a bude teplo, to za tými kapotami bude asi dosť horúco.
No ale teraz budem haniť.
Vzhľad podľa mňa super, to už som spomínal. Predné plexi niet čo vytknúť, až kým sa na moto neodveziete. Na motorke neskúšam maximálku, ale aká je pohodlná, veď sa sama pýta na cestu okolo sveta. Mám 182 cm, no keď mi pri 80 km/h. hučalo v prilbe ako bi som išiel 150 km/h., to asi nieje dobré. Konzultoval som to s chalanmi z Moto magazínu, čo ju boli vytrápiť v redakčnom teste predo mnou a potvrdili že funguje až od sto hore. Niekde súdruhovia urobili chybu, jazdiť na motorke okolo sveta len od sto hore, to bi asi moc zábava nebola. Asi majú slabí výškový priemer, lebo u nižších postáv to funguje, tak pomôže asi len nejaký deflektor.
Ale aj tak ďakujem Radovi Žuborovi za požičanie.
s tou aerodynamikou je to ale k fsteku.. chapu, ze to je bliz jezdci.. ale fakt mam snad pocit, ZE TO DELAJI SCHVALNE.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2