Minulou sobotu před vyjížďkou na mé trochu atypické flotile... Měli jsme doma návštěvi 13 lidí na těch malých motorkách, kamarád měl technický problém, tak jsem mu půjčil C1. Nikdy v ní neseděl, zpočátku byl opatrný, ale postupně si zvykal, jel stále rychleji a co bylo nejdůležitější, stále se usmíval a užíval si to:-).
Ivan přiložený následující obrázek:
Ahojda Fíku, nedávno jsme byli u Pěčic u tátova pomníku a když jsme se vraceli (já na C1, Drákula na GS), bohužel až když jsme "Tě" přejeli, napadlo mne že jsme se mohli stavit. Stydím se a příště nezapomenu! Mimochodem, s C1 jet offroad, resp. hrbatou polní cestu, není nic moc...
to Ivan: včera jsem jedno červené C1 potkal na Břevnově, tak jsme si na Tebe vzpoměl...
"Před miliony let opustil člověk moře. Každý někdy udělá chybu..."
Nakonec jsme jeli na Mácháč s Drákulou oba, v pátek v občasném dešti se střecha hodila, zbytek víkendu neměl chybu i když jsme při pokusu o zkratku asi hodinu bloudili v areálu bývalého letiště...
Ivan přiložený následující obrázek:
To je stejně pekelnej stroj musím se na tom někdy svést. Věřím, že bych měl taky úsměv od ucha k uchu ta poslední fotka jsou Pekelné doly?
Upravil Bajlak dne 02.06.2014 15:29
BMW 1250 GSA - Hééééén vole hééééén
Ano, Pekelné doly. Ta další je na letišti v Mimoni, jel jsem tam zkratkou ale pak jsme se ve změti silniček zamotali a bloudili po areálu snad hodinu, včetně šotoliny...:-).
Tak jsme měli s Drákulou víkend na C1. Byla to sice akce našeho opičího klubu (viz. vlákno o mojí Gorče), ale protože mne po zvýšené tenisové aktivitě chytla kyčel, poznamenaná dávným úrazem na vojně (BVP rukama nepřetlačíš), jediným vozidlem, které jsem byl schopen v pohodě řídit, byla C1. Drákula si vzala druhou, od pátku do neděle jsme dali skoro 700 km, projeli křížem krážem oblast mezi Křivoklátem a Plzní. Žebrák, Zbiroh, vodáci na Berounce, přívozem přes vodu, hospoda U rozvědčíka, ale i tajemné megamonstrum paní exmanželky Tykačové... Byl to super víkend, zakončený vynikajícím kancem na šípkové v Hrabalově hospodě Hájenka v Kersku a C1 se ukazuje nejen jako ideál do práce, ale bezva stroj i na delší vyjížďky a lehkou turistiku. Zjistil jsem, že i večer je uvnitř teplo (skoro celý víkend jsem jezdil v tričku), z výdechů na palubní desce fouká na okno a do interiéru teplý vzduch, středový tunel je taky trochu teplý. Nejdřív jsem myslel, že i přes pokročilou hodinu je stále teplo, ale po zastavení a vystoupení jsem zjistil že na tričko to venku už není, v C1 to přitom byla pohoda. Přes den vedro nevadí, otevře se šíbr a ten to vyvětrá.
Ivan přiložený následující obrázek:
V Kersku si motorky všichni fotili. I když středem pozornosti je C1 všude, někdy je to až otravné, snad si nevzpomínám na zastávku, kde by mne někdo neoslovil. Jednou se dokonce stalo, že jakási paní otočila auto a jela za námi, naštěstí jsme po chvíli zajížděli na pumpu. Stejně tak včera na jižní spojce v Praze senás podezřele držela dodávka a když jsme odbočili na pumpu, zajela tam i ona a vyběhl nadšený chlápek a hned se začal vyptávat...:-)
Na druhou stranu, když jsem v sobotu při čekání na šraňkách komentoval nějaký prvek na kamarádově motorce slovy "To je dobrá úchylárna", kamarád se otočil a povídá: "Úchylárna? Tak se podívej, v čem sedíš"...
Ivan přiložený následující obrázek:
To je v pohodě Marku, díky, tady je vidět, že žádný foťák nenaučí dobře fotit, i když tohle je mobilem. A ještě pro srovnání C1 s Monkey, na kterých jsme dali před dvěma roky po ose Rumunsko...:-).
Vpředu Honda NSX 125, prý nástupce legendární Monkey. Zde v turistické úpravě kamaráda Vítka...
Ivan přiložený následující obrázek:
Tak nám ve vsi přibyla další C1, kamarád neodolal. Naše vesnička se zřejmě může pyšnit rekordem v počtu C1 na počet obyvatel...
Ivan přiložený následující obrázek:
Uz to sice neni top technika, ale mit nejakou okolo, taky bych do toho sel. Ted jsem poridil na to crcani malou Hondici PCX
I pád na hubu je pohyb kupředu