Ale jo, je hezčí jak klasickej vodník. Cena 420 tis klacků
F800GS 2011 is history (76000Km)
CRF 1000 Rally Red 2016 is history (47000)
Yamaha Tenere 700 zatím 40 tis
TomVS napsal:
Čistý hliník bez příměsí ano, dural už téměř vůbec a elox to řeší nejlépe... Prodražilo by to kufr asi o eéčko. Takhle máme zaj...ný Companěro od hliníku, což mě mrzí. Odvrtám to a nechám udělat elox, protože ani opěrka moc nepomůže.
BMW nechce elox... je to jejich volba.
Jinak pokud vím, tak materiál na ZegaPro i BMW kufry je stejný - typ AW-AlMg3 podle EN AW-5754 H22.
Určitě to není čistý hliník ale je to středně tvrdná slitina. Ale na rozdíl od nejtvrdších slitin víc pohlcuje nárazy, nepraská ani ve svárech a neoxiduje při ježdění u moře. A skvěle se elektrochemicky upravuje. Což BMW nevyužívá. Jsem si jistý, že kdyby se ty kufry anodizovaly, tak to ten cenový rozdíl bude mnohem víc než "éčko", protože se tam platí dost příšerný poplatky za ekologii a nejde jen o to, že to jede nějakou hodinu v těch lázních. Každopádně BMW to prostě nechce, KTM taky ne.
My ty úplně obyčejný neanodizovaný ZegaPro už prakticky neprodáváme. Od momentu, kdy se objevily anodizované, tak se to prodává třeba v poměru 100:1 nebo tak nějak. Opravdu to je extrémní vyjímka, když to někdo chce. Jinak všechno anodizované, které pochopitelně nešpiní ani na nich není tolik vidět otěr, škrábance apod. Ta vrstva anodizace je mnohem tvrdší než ten dural ze kterého je kufr vyrobený. Navíc to 100% chrání hliník proti oxidaci.
Jinak u nového kufru bez potvrchové úpravy bych doporučil tu zadní stěnu nechat potáhnout třeba matnou čirou folií, která spolehlivě zabrání špinění světlého oblečení spolujezdce.
Upravil TomasTT dne 08.10.2013 11:14
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
Pár dalších informací, možná to už někde proběhlo... nevím...
- plexi je především širší
- nástavec na zobáku je ve standardu
- řídítka jsou nastavitelná v určitém rozsahu, páčky brzdy a spojky jsou nastavitelné podle přání jezdce
- přední sedlo má výšky 890/910mm ve standardním provedení, 840/860 ve snížením provedení. Rallye verze sedla (?) má mít 895mm bez možnosti úpravy výšky
- oproti předchozí verzi Adventure je zvětšená světlá výška o 10mm (někdo uvádí 15mm)
- nádrž je více v těžišti motorky, takže zatížení předku není tak markantní při plné nádrži jako u předchozí verze
- enduro stupačky jsou v základu (bohužel opět litinové). Za příplatek budou dostupné i s nastavením do třech různých poloh
- páčky řadičky a zadní brzdy jsou nastavitelné v základu *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
- enduro stupačky jsou v základu (bohužel opět litinové). Za příplatek budou dostupné i s nastavením do třech různých poloh
to jsou uz ted.
teda myslim. Akorat stojej 5k.
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
hicks: na obyčejném GS jsou v základu široký stupačky? Každopádně u starší verze nebyly - jen u advíka.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
hicks: na obyčejném GS jsou v základu široký stupačky? Každopádně u starší verze nebyly - jen u advíka.
nejsou. ale jsou pekny priplatkovy, vejskove nastavitelny. se zamazkavaci botickou.
za 5500 :/
Upravil hicks dne 08.10.2013 12:55
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
No a já jsem psal, že na novém advíku budou v základu ty litinový rozšířený a za příplatek tyhle příplatkový. Nenapsal jsem to špatně myslím.
Prostě na 1200GS nejsou široký stupačky v základu a na 1200GSA budou
Tyhle stavitelný budou za příplatek stejně jako jsou teď pro 1200GS i na 1200GSA *******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
No a já jsem psal, že na novém advíku budou v základu ty litinový rozšířený a za příplatek tyhle příplatkový. Nenapsal jsem to špatně myslím.
Prostě na 1200GS nejsou široký stupačky v základu a na 1200GSA budou
Tyhle stavitelný budou za příplatek stejně jako jsou teď pro 1200GS i na 1200GSA
Napsal jsi to dobre a je to tak.
Maiali nel Fango!
TomasTT napsal:
No a já jsem psal, že na novém advíku budou v základu ty litinový rozšířený a za příplatek tyhle příplatkový. Nenapsal jsem to špatně myslím.
Prostě na 1200GS nejsou široký stupačky v základu a na 1200GSA budou
Tyhle stavitelný budou za příplatek stejně jako jsou teď pro 1200GS i na 1200GSA
ja jsem to ale nenapadal, jenom komentuju, ze stojej peknej ranec :/
17 cm
----------------------------------------------------------------
BMW R1200GS LC od 2013, BMW F800 GS od 2008,
Aprilia SR 50 Factory, Praga ED 250, CFMOTO CFORCE 520 Gen2
Jinak jeste k tem padakum. I za mne je to designove nejslabsi misto, ale zase takova hruza mi to neprijde. Ze je tam otevrena trubka a vevnitr sroub je na padaku divny, ale na ramu je preci takovejch mist spousta. Nevim o co moc horsi to navic je nez origo GSA padak 1150.
Dobre, mohla by tam bejt zaslepka, ale on ji nekdo bude hodne rychle delat.
K hornim padakum mam jinak obecne trochu rezervovany vztah, treba i na 12 GSA OC mne teda dvakrat neberou, ale uz si na to clovek zvykl, tak ted ty "usi" dopredu pusobi zvlastne, ale na druhou stranu maji s ohledem na chladice alespon opodstatneni a budou na tom dobre pridavny svetla.
Jinak zobak mnohem hezci, sedla, plexi, za mne vse pekny. I ty cerny dily.
A ze je udrzba cernyho motoru nejaka horsi bych nerekl, alespon se na to da nastrikat motorklarlack. Na Xcountry jsem s timto osetrenim jezdil i v zime v soli a motorka i po letech vypadala furt jak nova, bez jediny mapy.
Ze k cernym rafkum je konecne i cernej stred mi taky prijde jako plus.
Nekdo tu zminoval maly blastry. Staci se projet na 12LC a hned clovek pochopi, ze to staci, aerodynamicky jsou tak zmakly, ze i pri relativne decentnich rozmerech plni co maji na rozdil od predchozich na starsich 12, nerku-li 1150, kde bez spoileru tak desne fouka do rukavu, ze je snad lepsi je tam nemit...
Mit ted novou 12ku, tak ji teda kvuli tomu neprodavam, ale jit pro ni do kramu, jdu jasne do Advika.
Nemusel bych tu vojenskou barvu, ale libi se mi to teda zatim moc.
Maiali nel Fango!
Ujo Raptor to sedí to bude socka bez ničeho k tomu dej comfort + touring paket 3100 eur jako u starého modelu a budeš na 18600 Eur za co se se poslední lufty prodávaly.Dle infa z De to bude stát podobně jako starej model cca 18500 eur dle dealera ve full paketu ESA,led licht.
Bob napsal:
Ujo Raptor to sedí to bude socka bez ničeho k tomu dej comfort + touring paket 3100 eur jako u starého modelu a budeš na 18600 Eur za co se se poslední lufty prodávaly.Dle infa z De to bude stát podobně jako starej model cca 18500 eur dle dealera ve full paketu ESA,led licht.
Zakladni cena 12 gs je 14.400E. Tedy gsa je drazsi o 1.500E.
Pokud v plny polni bez dratu, ktery ma gsa v zakladu a alarmu, kterej dava malo kdo, je cena 17.270E a pripoctu tech 1.500, mám 18.770E.
Jj, to by melo sedet.
K tomu kufry atd a je to dvacka jak dyz vysije.
Upravil morabo dne 08.10.2013 14:14
Maiali nel Fango!