já mám taky 21 ajsem spokojen,rozsireni a navyseni bocaku jsem si udelal sam kdaztak dam foto uz jsem jich par prodal...teren lepsi,a kdyz vim ze jedu jen aspfalt prehodim na 19,podle me super volba.
a ted dotaz borci kupuju zasadne bezvzdusaky..ale o 07 a 07+ se mi stava ze mi predni kolo malinko uchazi..je to jen u tohoto typu pneu? nekde jsem slysel ze ano,ale nemam odzkousene
oration napsal:
Ahoj, čo sa týka teho kolesa R21, nepoznáte v SR nejakú autoritu, čo by mi vydala to potvrdenie, pre zápis do TP?
Napíš na helpreg.cz, pošleš im vyplnene tlacivo a peniaze, prijde ti poštou papier, s ktorým pôjdeš na fizlaren, kde to dopisu do technicaku....teda pred 4 rokmi to tak šlo
Upravil patol dne 13.02.2020 09:23
Ahoj ať nezakládám nové vlákno potřebuju poradit prosím.mam ráfek BMW r 100 gs pd střed kola 1150 gs nevíte někdo jaké dráty nyple tam přijdou nebo kde se dají sehnat či kam se obrátit,zatím bohužel chodím od čerta k ďáblu.dekuji Honza
Pertla napsal:
Tak já nevim kolik stojí Excel, ale PDčkvoej ráfek zítra objednáš a za dva dny ho máš ... za 11 000 nebo kolik ... Proto se ptám, jestli jde o cenu nebo proč
Zjišťuji jaká varianta bude nejlepší..zatím to vypadá,že Excel bude stát půlku co PD..a je asi i pevnější..
Nevíte prosím jaká má být šířka ráfku,aby nebyl problém se zapsáním 21" do techničáku?
Aby taky sel.ten excrl naplest na nabu a nebyla to operace jak mozku. Jinak rafek z PD se resi spis z toho ue je bezducovej a ne pevnej.
... servis a diagnostika BMW Motorrad
Zatím jsem zjistil, že vypléct Excel ráfek na origo střed problém není..
ale u některých typů je problém, že dráty pak škrtaji o brzdiče...
Tak uvidíme..
To by mě taky zajímalo protože co jsem po tom pátral a řešil s pár lidma taky říkali že by mohli praskat často dráty a pan v beran tuning byl vůbec echt
Mal som na 11ke rafik z PD a jazdil som s ním občas riadne šutre a nikdy sa mu nič nestalo a ani špice nepraskali.... taká teoretická úvaha, prečo dávajú na ťažké motorky mäkšie ráfiky, či ta pružnosť tam nie je náhodou osožná aby nepraskali špice, popr náboj...? A tiež je otázne, či zmena uhla zaťaženia lôžka špicu v náboji zmenou umiestnenia niplu z obvodu rafiku na stred nebude viac namáhať špice pri náboji a nebudú sa trhať .... to by chcelo skúsenosť niekoho s Excelom na ťažkej moto. Ono “soudruzi v NDR” asi vedia čo robia a pri tak drahej motorke že by šetrili na rafikoch?....
patol napsal:
Mal som na 11ke rafik z PD a jazdil som s ním občas riadne šutre a nikdy sa mu nič nestalo a ani špice nepraskali.... taká teoretická úvaha, prečo dávajú na ťažké motorky mäkšie ráfiky, či ta pružnosť tam nie je náhodou osožná aby nepraskali špice, popr náboj...? A tiež je otázne, či zmena uhla zaťaženia lôžka špicu v náboji zmenou umiestnenia niplu z obvodu rafiku na stred nebude viac namáhať špice pri náboji a nebudú sa trhať .... to by chcelo skúsenosť niekoho s Excelom na ťažkej moto. Ono “soudruzi v NDR” asi vedia čo robia a pri tak drahej motorke že by šetrili na rafikoch?....
Jezdím EXCEL a nikdy žádný problém ani prasklý drát.
Testovací jezdec f. Mitas Když asfalt nedrží, Mitas tě podrží
A já obojí...
Dřív jsem měl ráfek PD a najel na něm mraky kilometrů, poslední 3 roky Excel.
PD je úplně v pohodě a dostačující, je pevný a nikdy nebyl žádný problém, ideální pro toho kdo střídá silnici a terén a má (nechává si) telelever.
Excel mám už druhý, první jsem kopnul o kámen. Nicméně Excel mám od doby, co mám USD vidle a to se jaksi jezdí rychleji v terénu.
Excel je líp ovladatelný, ale jasný mám ho na úplně jiném podvozku....
PD ráfek = zachování vzhledu moto, více se tam hodí, životnost (ten je na celý život), bezdušové pneu...
Excel = lepší ovladatelnost, lehčí, větší výběr předních pneu