PavelDR napsal:
Ty už to máš zdokumentované,tak jak to dělá Tonda.Dobrá práce!Jen by se mi asi nechtělo ty brejle sundávat,ale jinak dobrý.
to je "sosnuté" z advrideru .. to není moje ...
ale dobrý nápad s tím vytahovákem zalomených šroubů ... nemusím odvrtávat celou hlavu ...
ty brýle oddělával, kvůli něčemu jinému ... nevím co je potřeba všechno oddělat, nebo jestli se tam dá dostat bez nějaké demontáže ...
(ch)stepan
já vozím sebou hlavně nahradní klíč!!!!!!!, EWS anténu,řemen alternátoru,pásku,ložisko a gufero do hrušky,2x svíčku,sekundové lepidlo,kus drátu,konektor,slabý kurt na odtažení a plastický kov kdyby náhodou prorazil víko.
zabaleno v krabičce přesně na dno kufírku.
NIKDY NEPOUŽITO!!!!!!!
1200 GS rv 2009 najeto 54000 km,2X Mongolsko po ose tam i zpět.....pře druhým Mongolskem preventivně výměna ložiska v hrušce.
moje paní MÁ na GS r.v 2008 najeto 32000 , taky M ongolsko a bez problémů.
Upravil zakgb dne 09.01.2014 11:58
My jsme teda "tekutý kov" potřebovali právě posledně v Maroku - proražená převodovka doslova uprostřed pouště (MHamid - Merzouga někde před Remlií). Majitel s tou opravou pokud vím dodnes jezdí. Oškrábat, odmastit benzínem a slivovicí, napatlat plastelínu, plácnout přes to americkou pásku a okamžitě nastartovat aby se to zapeklo. Dodnes to drží a neteče. Takže i když to člověk třeba nikdy nebude potřebovat, může se stát, že se tekutý kov bude hodit.
*******************************
Tomáš Kocanda www.touratech.cz
Touratech e-shop: http://shop.toura...
Všechno ostatní e-shop: http://www.techge...
Na maily se snažím odpovídat co nejdřív, na SZ a messengery sporadicky!!! Pokud chcete odpověď rychle, napište mail nebo zavolejte 602 349970...
TomasTT napsal:
My jsme teda "tekutý kov" potřebovali právě posledně v Maroku - proražená převodovka doslova uprostřed pouště (MHamid - Merzouga někde před Remlií). Majitel s tou opravou pokud vím dodnes jezdí. Oškrábat, odmastit benzínem a slivovicí, napatlat plastelínu, plácnout přes to americkou pásku a okamžitě nastartovat aby se to zapeklo. Dodnes to drží a neteče. Takže i když to člověk třeba nikdy nebude potřebovat, může se stát, že se tekutý kov bude hodit.
jo přesně zapomněl jsem na tu slivovici,je to univerzál k nezaplacení....dasetím i namazat a odmašťovat..
TomasTT napsal:
My jsme teda "tekutý kov" potřebovali právě posledně v Maroku - proražená převodovka doslova uprostřed pouště (MHamid - Merzouga někde před Remlií). Majitel s tou opravou pokud vím dodnes jezdí. Oškrábat, odmastit benzínem a slivovicí, napatlat plastelínu, plácnout přes to americkou pásku a okamžitě nastartovat aby se to zapeklo. Dodnes to drží a neteče. Takže i když to člověk třeba nikdy nebude potřebovat, může se stát, že se tekutý kov bude hodit.
jo přesně zapomněl jsem na tu slivovici,je to univerzál k nezaplacení....dasetím i namazat a odmašťovat..
to není náhradní díl ... to je součástí lékárny
(ch)stepan
No tak vidim, že tě Milane prostě budeme vzít s sebou!!! Ted jsem koukal na nějakej dokument cesta z Gruzie do Baku a já už se prostě nemůžu dočkat!
Ty vezeš díly, my zařídíme pitný s stravovací řežim...
Odkaz na ten filmík http://www.ceskat...-argonautuMarino
TAk som si to dneska odvrtal. ale len na polovicu na moje prekvapenie som mal jeden šrob na polovičku povoleny takže som ho pekne prstami vykrutil. a druhy išiel odvrtat 4kou a potom 6tkou. a nakoniec som tam natlkol plochy šrobovak a vytočil som ho. takže je to pripravene na vymenu šup šup
PS: aj ked ti da niekto druhu spinačku tak ho imobilizer nepusti ten je nakodovany v riadiacej jednotke a nakodovat ju a vypačit zamok v sedle už by zabralo dost času pri kradeži z tým sa ani nikdo srat nebude a zobere ju celu na vozik.
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
100bubu napsal:
TAk som si to dneska odvrtal. ale len na polovicu na moje prekvapenie som mal jeden šrob na polovičku povoleny takže som ho pekne prstami vykrutil. a druhy išiel odvrtat 4kou a potom 6tkou. a nakoniec som tam natlkol plochy šrobovak a vytočil som ho. takže je to pripravene na vymenu šup šup
PS: aj ked ti da niekto druhu spinačku tak ho imobilizer nepusti ten je nakodovany v riadiacej jednotke a nakodovat ju a vypačit zamok v sedle už by zabralo dost času pri kradeži z tým sa ani nikdo srat nebude a zobere ju celu na vozik.
Tak to jsi měl štěstí,že ti to šlo,tak celkem lehce.
.
100bubu napsal:
TAk som si to dneska odvrtal. ale len na polovicu na moje prekvapenie som mal jeden šrob na polovičku povoleny takže som ho pekne prstami vykrutil. a druhy išiel odvrtat 4kou a potom 6tkou. a nakoniec som tam natlkol plochy šrobovak a vytočil som ho. takže je to pripravene na vymenu šup šup
PS: aj ked ti da niekto druhu spinačku tak ho imobilizer nepusti ten je nakodovany v riadiacej jednotke a nakodovat ju a vypačit zamok v sedle už by zabralo dost času pri kradeži z tým sa ani nikdo srat nebude a zobere ju celu na vozik.
a co jsi všechno musel demontovat ? .. jaký je tam přístup ?
(ch)stepan
jde to odvrtat na motorce bez sundání brejlí.. Pokud teda nemáš nějakou mega obludnou vrtačku. Vytočíš řídítka do plnýho rejdu a dá se tam dostat. Musíš dát pozor aby ty nesjel vrták a něco jsis nepoškodil. Doporučuji na ty šrouby kobaltový vrtáky a stříkat nějakým sprejem aby se vrták chladil.. Taky je dobrý odcvakat kabeláž ze stahovacích pásek a držet si ji stranou. pokud ti sjede vrták tak si můžeš poškodit kabelový svazek a máš o práci navíc.. Tonda určitě potvrdí..
Upravil jezek dne 10.01.2014 09:22
zakgb napsal:
já vozím sebou hlavně nahradní klíč!!!!!!!, EWS anténu,řemen alternátoru,pásku,ložisko a gufero do hrušky,2x svíčku,sekundové lepidlo,kus drátu,konektor,slabý kurt na odtažení a plastický kov kdyby náhodou prorazil víko.
zabaleno v krabičce přesně na dno kufírku.
NIKDY NEPOUŽITO!!!!!!!
1200 GS rv 2009 najeto 54000 km,2X Mongolsko po ose tam i zpět.....pře druhým Mongolskem preventivně výměna ložiska v hrušce.
moje paní MÁ na GS r.v 2008 najeto 32000 , taky M ongolsko a bez problémů.
To ložisko a gufero do hrušky,vemu kde?Máš event.číslo dílů?
jezek napsal:
jde to odvrtat na motorce bez sundání brejlí.. Pokud teda nemáš nějakou mega obludnou vrtačku. Vytočíš řídítka do plnýho rejdu a dá se tam dostat. Musíš dát pozor aby ty nesjel vrták a něco jsis nepoškodil. Doporučuji na ty šrouby kobaltový vrtáky a stříkat nějakým sprejem aby se vrták chladil.. Taky je dobrý odcvakat kabeláž ze stahovacích pásek a držet si ji stranou. pokud ti sjede vrták tak si můžeš poškodit kabelový svazek a máš o práci navíc.. Tonda určitě potvrdí..
ano presne tak. staši dat kabeli dolu a prichitit ich zdrhovačkou ku vidlam a z vrtačky dat dole prednu ručku a peke sa tam dostaneš. ano normalnečiene vrtáky sa toho nechytaju. mam doma nastrojadsky vdeody vrták na ocel ale ne 4 a 6tku tak preto som zvolil ten postup. šroby su tam M8x25 aby si si ich kupil popredu.
Škoda Superb 1,4TFSI LPG LaK Diagnostika GS-911 BT https://www.faceb...963987398/
Jak psal ježek, jde to bez demontáže - ale chce to fakt s citem, dávat pozor na kabeláž a mít kvalitní vrták. Ale párkrát se mi stalo, že po odvrtání hlavy a sundání spínačky se stejně nedařilo zbytek šroubu vytočit a po vyčerpání všech možných uvolňovacích pokusů jsem musel brejle nakonec sundat.
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...
Tonda napsal:
Jak psal ježek, jde to bez demontáže - ale chce to fakt s citem, dávat pozor na kabeláž a mít kvalitní vrták. Ale párkrát se mi stalo, že po odvrtání hlavy a sundání spínačky se stejně nedařilo zbytek šroubu vytočit a po vyčerpání všech možných uvolňovacích pokusů jsem musel brejle nakonec sundat.
kdyz to fakt nejde tak lze vycnivajici sroub riznout v pulce pilkou na zelezo a na dlouhy nastavec male racny dat plochy sroubovak - ten dat do zarezu po pilce a pomalu s citem vytocit.. doporucuji racnu, ne klasicky sroubovak. V tom neni takova sila.. a vytacet s citem aby se sroub nerozlomil..
Upravil jezek dne 10.01.2014 12:25
Ježku, ten tam byl tak "zadrhlej", že jsem na něj musel nakonec na ponku navařit matku - až toto pomohlo. Samosebou vyříznout "šlic" na plochý šroubovák, vyvrtání vrtákem kousek do šroubu a naklepnutí šroubováku do díry atd. - to jsou ty uvolňovací pokusy, které jsem myslel v tom předchozím příspěvku - ale v tom případě zbytečné. V 99% případů to ale jde bez problémů.
Upravil Tonda dne 10.01.2014 12:41
...po dohodě servis a diagnostika moto BMW...