morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 04.05.2014 07:48
Příspěvků: 491 Registrace: 15.11.10
Další zkušenost s Karoo 3.V blátě jako včera na off vyjížďce při enduroškole se dost brzo obalí a je to neovladatelné.V tomhle jsou TKC mnohem mnohem lepší.Když je úsek kde se mohou pročistit, tak to jakž takž jde.
Adventure Sport&Superbike&Pure Enduro.Make Life a Ride.
morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 04.05.2014 23:05
Příspěvků: 4426 Registrace: 10.09.08
Nori napsal:
Další zkušenost s Karoo 3.V blátě jako včera na off vyjížďce při enduroškole se dost brzo obalí a je to neovladatelné.V tomhle jsou TKC mnohem mnohem lepší.Když je úsek kde se mohou pročistit, tak to jakž takž jde.
morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 04.05.2014 23:08
Příspěvků: 4426 Registrace: 10.09.08
frantisek napsal:
Ok, diky za odpoved. Asi to zuju a dam tam Pirelli MT 21 Rallycross. Mel jsem tam i loni na ceste po Cerne Hore, kde bylo bahno a v Biogradske Gore i spousta snehu. Nechci riskovat, ze nekde v Albosce vletim do bahna a bude po ptakach, jedu sam... Mimochodem ty MT 21 jsou skvela guma, mel jsem je i na X Challenge. Vyborne citelna na silnici a velmi dobra v terenu. Bohuzel je mekci, takze spunty pomerne brzy ztratej hrany, ale vydrzela mi cca 6 tis km, vcetne prejezdu po dalnicich.
Tvl, dobrej napad. Jen jsem na tom jel jednou, ale ta guma se mi libila. A mladej Honza Zlabek na tom lital nesmysl, jenze to on by dokazal i ha vratech od stodoly, takze to vlastne neni meritko
Maiali nel Fango!
morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 19.06.2014 08:37
Příspěvků: 4426 Registrace: 10.09.08
Doplnim jednak pro opravdovy enduraky na opravdovejch endurech (treba zetor ), ze Mitas EF07 ma velmi podobny vlastnosti a obdrzela by asi stejny hodnoceni jako sixdayska. Jen asi vydrzi o neco min, ale zase ne dramaticky. Odjel jsem na tom travelevent xl rally, ale pak jsem daval novou metzelerku na erzberg, tak jsem ten najezd uplne nemohl overit. Ale vlastnosti paradni.
To endurova Maxxiska mi moc nesedla a jeste zmizela jak para na hrncem...
A dale poznatek ke Karoo3, moc jsem na nich ted nejezdil, v permanenci byly prave ostry, takze maji celkem 2000km a zadek mam uz nejspis v pukovy zone, protoze uz tam moc vzorku neni a tolik nedrzi, ale nejak to prestalo ubyvat. Dest jsem zatim netrefil, takze ostatnimi avizovane klouzani zatim nepotvrzeno. Co me zarazilo, ze uz i predek ale projevuje nejake ty znamky opotrebeni. Jinak ale chovani na silnici stale vzorne a v terenu to neni jeste uplna tragedie, jen je pri ojeti stredu fakt znat, ze to nema poradny spunty na boku. Total sjeta Karoo a dokonce i KarooT, nebo E09 byvala radove lepsi.
Maiali nel Fango!
morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 19.06.2014 08:49
Příspěvků: 8985 Registrace: 09.11.10
Já za sebe můžu říct, že po po zkušenosti z TT Eventu mám jasno při výběru gum do fakt sraček...MAXXIS 7311+7312...sice docela mizí, ale za tu jistotu a záběr to stojí...
morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 15.07.2014 15:01
Příspěvků: 445 Registrace: 02.04.12
momentalne som do predu prezul Karoo T 2, mal som E10.
Pneu celkom fajn, do naklonu jej musim trochu pomoct oproti E10, ta isla krasne sama. Jazdne vlastnosti v naklone rovnake, dokonca na mokrom som nepostrehol rozdiel.
Pri rychlosti nad 140 je karoo uplne v pohode, ziadne vlnenie, E10 po dlhsej jazde zacina plavat trochu. Na suchom. Na mokrom E10 a Karo nad 140 rovnake vlastnosti. Asi preto, ze je guma chladena vodou.
V sutroch Karoo ma lepsie vlastnosti, drzi krasne stopu, E10 trochu nervoznejsia.
Na mokrom terene hlina, piesok Karoo je torchu nervoznejsia, uz ked sa koleso smykne tak da o sebe vediet, ale bocne vedenie to zachranuje. Vcelku fajn, len neskorsia odozva od kolesa. Stred je rovnejsi, asi preto. E10 na tom istom podklade je kludnesia, da o sebe skor vediet ze sa zacina smykat, bocne vedenie to zachranuje. Je viac do obluka v strede.
Pocit z oboch pneu velmi fajnovy, len sa mi o nieco lepsie islo na E10. Karoo mam len 500km, z toho tak 100km teren. Casom si myslim, ze pocit z jazdy bude rovnaky ako na oboch pneu.
Dalsiu prednu obuvam E10, mam ju doma od zaciatku roku, Karoo som zohnal neplanovane, DOT09, tak preto som ju obul.
No a aby bolo jasne, jazdim uz akosi stale v predu off a v zadu on TR91. Stupel vzadu moc rychlo deriem, celkom ma prekvapuje ze co vsetko sa da s takou kombinaciou dat.
copo@centrum.sk
morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 27.08.2014 01:27
Příspěvků: 4426 Registrace: 10.09.08
Tak test Karoo3 se ponekud natahl prolozenim s ostryma FIM Enduro Metzelerkama a Mitaskama, coz jsou pro me, mou moto a styl asi ty nej gumy. Metzelerky kdyz maji dyl vydrzet, Mitasky na "bezny terenni pouziti" neb jsou vykonove naprosto srovnatelny a pomer ceny z nich i pres o chlup kratsi najezd dela realne asi tu nej variantu! EF07 super light proste miluju!
No, ale zpatky ke Karoo3. Dostaly co proto. Maji za sebou jednu poctivou rally, docela dost dalnice, fuuuru mesta a blbnuti v offiku. A to je vse. Vlastne ani jednu normalni vyjizdku. A prakticky vubec klidnym tempem, ale pekne z ostra, takze vlastne to nejhorsi, co guma muze zazit. Navic poslednich par tydnu tak z poloviny pripadu brzdim zablokovanym zadnim kolem apod. Mam neco pod 4tisice a to mi prijde na tyhle podminky sakra dobry. Pridat par vyletu a odstranit vylozene tyrani, bylo by to myslim snadno 6-7 a vylozene cestovne potom nasobne vic (U ZADNI, PREDNI MAM STALE PRAKTICKY JAK NOVOU! ) A to je myslim hodne slusny vykon na to co umi.
Jak uz jsem psal, genialni na silnici a prekvapive efektivni v terenu, jen se slabym bocnim vedenim, ale pokud s tim clovek pocita a nejede vylozene na stopky, pripadne prezije, ze to trochu plave, ale dokud se taha, tak to vlastne jde, da se s tim projet desne moc. Co se avizovanych problemu na mokru od pulky zivotnosti tyce, tak ty se uplne nedostavily, mozna po vseobecne kritice fabrika preci jen prehodnotila, mel jsem uz letosni DOT. Jen pri ojeti asi 80ti procent to teda chvilema malicko klouzalo, ale jak se to ojelo uplne, tak uz to zase sedi jak pribity.
Jen je to prave tak od tech 80ti procent ojeti uz defacto silnicni guma, diky absenci poradnych bocnich spuntu to proste neni v terenu uplne ono.
A ted prijde na radu konecne srovnani se zatim opomijenou e10. Jsem zvedav a doufam, ze moji znovunalezenou duveru v Mitasky potvrdi a nebudu litovat. Nadeje na viteze v kategorii cena/vykon mezi srovnatelnym obutim je totiz opet veeelmi vysoko.
Takze zaverem jeste jednou podekovani Karoo3 za prijemne spolecne kilometry a velmi dobre a spolehlive odvedenou cernou praci a nyni vzhuru do Rudova naruci
Maiali nel Fango!
morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 28.08.2014 00:14
Příspěvků: 141 Registrace: 02.09.13
Ten Hechlingen bych nebral úplně jako měřítko. Letos v květnu všechny motorky TKC, loni v říjnu komplet K3. Za sebe mohu říct, že to klouzání po ojetí se taky nedostavilo. Je ale pravda, že největší deště jsem jel vždy v prvních 50% jak na loňském tak letošním DOT.
Na dovolenou jsem dal úplně novou sadu a po návratu je zadek už bez drážky. Jelikož jsem měl srovnání s dalšími 5-ti kousky 1150 ADV, tak se to při stejném stylu jízdy prostě stane každýmu. Bylo to božských 10 dní alpama na šotoliny a zpět. Celkem cca 3300 km, po dálnici pár přejezdů. Zbytek dostali do těla po okreskách a šotolinách. V některých šutro pasážích jsem ani nevěřil, že to vydrželi bez defektů. Drželi a makali jak v pasech na asfaltu, tak na šutrech. Ještě něco najedou, takže než zadek vyhodím, bude mít cca 5000 km a předek dva zadky vydrží. Bohužel je jasný, že na delší cestu ta zadní není a nebo by člověk musel sakra zvolnit. Budu se asi opakovat, ale pro u mě s K3 SPOKOJENOST.
Upravil DRS-GS dne 28.08.2014 00:16
morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 28.08.2014 07:32
Moderátor Příspěvků: 8674 Registrace: 18.12.08
to Morabo:
E 10 se bát nemusíš,já už jsem je zkusil a je to docela dobrá pneu.V terénu je krapet lepší,než TKC,na silnici zase horší,ale nepustí ani milimetr.Jediná negativní vlastnost na silnici je,že se ve větším náklonu vlní,protože tam najedeš na tu mezeru ve špuntech,ale nevlní se tím,že by klouzala,jen čistě tou klikatou drážkou po který v tu chvíli jedeš.Na druhou stranu ta drážka zase způsobuje v terénu trochu toho bočního vedení,takže je to kompromis.Nemá to takový čistící schopnosti ani záběr v přímým směru,jako K3,ale dobrý...no a pak jedna věc,která zrovna u tebe naroste do extrému...výdrž Typuju ji u tebe na možná 2,5- 3tis...víc ani metr.Já na ni najel necelých 5(dovolená v Makedonii),pak jsem zul,protože jsem jel do GaPa,ale už by daly sotva 2.Pro mě supr guma na lítání "kolem komína" a na kratší dovolený.Nejdál balkán
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 28.08.2014 08:50
Příspěvků: 8393 Registrace: 24.08.10
Musim souhlasit s Mr.GS v tom ze zivodnost E10 je pri hrubsim zachazeni dost mala me vydrzela cca 4tis. A to sem ji nekdy i setril na silnici. S tou drazkou mas pravdu myslel jsem si ze to klouze ale je to opravdu najezdem na tu drazku v naklonu.
Nejezdi rychleji, než umí tvůj anděl strážný létat!!!
Čeština můj koníček
morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 28.08.2014 09:13
Příspěvků: 2625 Registrace: 04.03.11
E-10 nazuto, dozadu jsem dal Dakarku ať trochu vydrží (mám těžkou p*del).. Hodnotit zatím nebudu, ale první příjemný překvapení je jak jsou oproti Karoo 3 tichý.
Jinak Karoo 3 jsem sundal po cca 5500 km. Zadní total mrtvá (už bylo vidět, že se guma mezi figurama dotkla silnice), přední ubyly dva milimetry. Kolem a kolem jsem byl spokojenej, guma je stabilní i ve vysokých rychlostech a v terénu má solidní záběr. Co je naopak slabinou, tak to je boční vedení v terénu a pro mě nedůležitá vyšší hlučnost (oproti ostrým Karoo pořád pohoda). Jinak změna chování během sjíždění se u mě taky nedostavila, ale určitě to chce na mokru opatrněji než s čistě silniční gumou.
morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 28.08.2014 09:21
Příspěvků: 765 Registrace: 30.08.12
Ja mam ted druhou sadu E10 - prvni odslouzila Sotoliny v alpach a enduroskolu, oskakal jsem predni, proste jsem jel silne na brzdu Presuny po dalnici do tech 130-140 uplne v klidu, hluk taky neresim, pouzivam spunty. V mistech kde scouty klouzali jsem ja projel v klidu, nejake to blaticko zvladnou ale pri pomale jizde se dost rychle zalepi.
Druha sada uz ma najeto prez 7000, zadek vp ohode, predek taky, ani ne moc oskakany, protoze jsem brzdil i zadkem a jel vic na pohodu. Dali 4500 sam plne nalozeny, z toho asi 1000 dalnice a ted jeste dalsich asi 2800 plne nalozeny ve dvou v Beneluxu, asi 1500 dalnice ostatni ty jejich rovne stovkove okresky a mesta
Guma pekne pada do zakruty (na rozdil od E07) ale je pravda ze v urcitem miste naklonu je neklidnejsi, na druhou stranu celkem dobre citelna takze neklouzne pokud jezdim se zapojenym rozumem.
Na mokru (a ze prselo jak v rumunsku tak v beneluxu) jezdim na pohodu, nehrotim to a nezaznamenal jsem zadny problem, klouzani. Ale nevim jak se chova kdyz to nekdo moc hroti.
morabův test špuntů-tabulka a vše podstatné na 1.straně
Přidané 30.08.2014 03:12
Příspěvků: 4426 Registrace: 10.09.08
zetor napsal:
Morabo zrovna včera jsem koukal na tu EF-07...fakt je to tak dobrý? Přijde mi to docela nízký...jako FIMka no...
Zetůrku, ona to prostě FIMka je, a těch 13mm je proti 17ti krosový znát. ALE je to silničně legál, což řeším a taky to o dost míň klouže na morkym asfaltu, ale taky třeba na mokrejch šutrech.
No a jinak prostě musíš jet a nezastavovat, pamatuješ bahýnkovýjezd na traveleventu, já tam měl přiojetou EF-07 a Ty?!
Upravil morabo dne 30.08.2014 03:22
Maiali nel Fango!