Ahoj jdou všechny tlumiče na 1100ctku zrepasovat? Na ukrajině mi vytekli přední kluzáky, ty jsem už přetěsnil a dal nový olej, ale bojím se že odnesli právě i tlumiče a nové rozhodně kupovat nehodlám ????
Je pravda že nevím jestli jsou špatný ještě jsem to nevyzkoušel projet teď mám baterku na reklamaci ale tak nějak jsem to spojoval že když je jedno tak bude špatný i to druhé(tlumiče)
to spolu nemá vůbec nic společnýho.
Na 11ce jsou na hov.no gufera ve vidlích a teče to furt... ale nemá to nic společnýho s tlumičem, kterej je úplně jinde, jestli sis nevšiml.
Servis motocyklů BMW Praha- východ
(po dohodě, tel.: 773767249, 776602104) http://www.youtub...er/PETRGSA
klondajk napsal:
Je pravda že nevím jestli jsou špatný ještě jsem to nevyzkoušel projet teď mám baterku na reklamaci ale tak nějak jsem to spojoval že když je jedno tak bude špatný i to druhé(tlumiče)
to nemusí. Ty kluzáky jsou jen kluzáky a žádnou tlumící funkci nemají. Olej v nich je jen mazadlo a prostě povolilo starý gufero nebo se do něj dostal bordel
KOCHAČ AMATÉR http://mardock.ra...
rozhodně zkontrolovat i vodítka (aspoň ty vrchní) a pokud je ztržená teflonová vrstva tak vyměnit (v každém tubusu jsou dvě!!!), když se nevymění vidlice dostane vakl a gufero už to nevytěsní, zkontrolovat a popřípadě měnit i horní prachovku co je nad guferem, bývá často po těch letech zteřelá a dostává se bordel ke guferu, já ji měním automaticky s guferama.
Servis motocyklů BMW včetně originální diagnostiky BMW Motorrad
Zjistil jsem par dni pred dovolenou, ze mi na zadnim tlumici chcije regulace predpeti pruziny
Premyslim, jestli to jde snadno opravit nebo jestli mam rovnou rozbit prasatko a koupit novej (asi hyperpro, mozna i celou sadu...).
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
jsem v úplně stejné situaci, po vychcané regulaci předpětí přemýšlím nad novým podvozkem, sice origo už prošel repasem, ale celkově 100tKm je už dobrá hranice na výměnu.
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Zatim jsem to vycistil z venku, vylil z toho tu vodicku (asi puvodni olej) plus ten muj tlumicovej co jsem doplnil pred prazdninama a nalil banku i pistkem a motorakem 20w50. Dovolenou s tim snad odjedu, ted to nesakne. Ale novy tlumice me budou cekat pres zimu, uz pisu dopis Jeziskovi..
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Tak, po vymene za motorovej olej najeto skoro 3500km a funguje to. Neubylo nic, kolecko predpeti zabira po prvnim cvaknuti i po navratu z Albanie. Nicmene, jestli si starenku necham jeste i na pristi dovolenou, vymena tlumicu me nemine. Stari je na nich proste znat...
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Jednoduchy, uplne povol stelovani, odsroubuj nadobku ze stupacky a otoc ji koleckem dolu. Naznac si, v jakem smeru je hadicka, abys ji nedal obracene Pak z banja vysroubuj sroub, vylej tu brecku co v nadobce zbyla a nejakou tyckou zatlac pistek vevnitr v nadobce uplne dolu (vetsinou zustane viset uprostred). Do nadoby dolej hustej olej a utahni na citovku sroub do banja (moment neznam). Pak nadobku zase upevni ke stupacce a vyzkousej nekolikrat zasroubovat do krajni polohy a zase povolit.
Jo a nalil jsem tam normalni motorak 20W50.
Upravil Slavek-xxx dne 23.09.2018 20:11
ex. R850GS 1999
ex. F650GS Dakar 2004
ex. R1150GS 1999
Slavek-xxx napsal:
Jednoduchy, uplne povol stelovani, odsroubuj nadobku ze stupacky a otoc ji koleckem dolu. Naznac si, v jakem smeru je hadicka, abys ji nedal obracene Pak z banja vysroubuj sroub, vylej tu brecku co v nadobce zbyla a nejakou tyckou zatlac pistek vevnitr v nadobce uplne dolu (vetsinou zustane viset uprostred). Do nadoby dolej hustej olej a utahni na citovku sroub do banja (moment neznam). Pak nadobku zase upevni ke stupacce a vyzkousej nekolikrat zasroubovat do krajni polohy a zase povolit.
Jo a nalil jsem tam normalni motorak 20W50.
Tak je hotovo. Povedlo se uplne v pohode. Kolecko zabira pekne od zacatku. Diky Zdeněk
jo tohle jsem to udělal taky, a pak jsem vyzkoušel chod předpětí. Potom co jsem to chtěl vyštelovat až na high, fouklo těsnění předpětí, takže všechen olej, který jsem tam takhle dostal, vytekl ven. Předpětí je nefunkční. Pustilo to hned co jsem se dostal za Normal. 4 cvaky za ním a šlo to všechno ven. tak jen pozor
BMW F 800 R '15
BMW R NineT '15
BMW F 650 GS TWIN '08
Ex.: BMW R 1150GS Adventure '02
Ex.: MZ 251 ETZ '90
Spitfire napsal:
jo tohle jsem to udělal taky, a pak jsem vyzkoušel chod předpětí. Potom co jsem to chtěl vyštelovat až na high, fouklo těsnění předpětí, takže všechen olej, který jsem tam takhle dostal, vytekl ven. Předpětí je nefunkční. Pustilo to hned co jsem se dostal za Normal. 4 cvaky za ním a šlo to všechno ven. tak jen pozor
Když jsem motorku před 5 lety kupoval, byl zadek totalne na tvrdo. Ja jezdil carku a něco za normálem, ted mam nastaveno na osmy klik (85 kg) a odpovida to poklesnuti o 5,5 cm. Je to asi tak jak když jsem to mel před dolitim jen s tim rozdílem, ze ted bere od zacatku. Je to nekde na normal.
Ale diky za upozorneni. Zdeněk
Upravil zdenekkkkk dne 30.09.2018 07:40
pokud nový tak Wilbers ode mne;-) pokud jetý tak mrkni na inzerci na komplet Hyperpro od Milosche
Wilbers (prodej i servis), Arrow, Giannelli, Siebenrock, BOS, Zard, Exan, Yoshimura, Akrapovič, GPR, Brembo, CL brakes, Motul, BMC filters, Hiflo Filtro, KN, Afam atd...PM