theGSlife napsal:
Ahojte. Mam jednu otázku respektíve problém, z ktorého som mimo. Bol som s mojou r1150gs rv2002 v servise s tým ze niekedy cuka pri ustálené rýchlosti otáčky za studena nie su úplne ok. Zmerali tlaky ôk, sviečky ôk synchronizácia ok. Ale hneď ma upozornili že je problém s umiestnením TPS senzora. Pred tým mi v inom servise menili tyčky na klapka h a čistili skrtiace klapky. Čiže aj s TPSkom sa manipulovalo. Teraz v servise mi chlap povedal ze keď sa pohne s TPSKOM je to koniec. Ze ho treba na novo fabriky nastaviť aby to bolo ok. Volal som aj do autorizovaného BMW servisu a tam mi povedali ze aj sa uvolnovali tie dve srouby na TPSku mam kúpiť novu klapku aj s TPSKOM. Nechápem tomu. To sa nedá už nijako ta poloha tpska nastaviť? Ďakujem
To si děláš srandu ?
Měnili ti hridelky a nenastavili tps ?
V bmw ti řekli že máš koupit novou klapku aji s tps za 15000 ????
Trochu to tu prohledej a uvidíš jak to doma nastavit....
Kupredu spatki ni krok...
theGSlife napsal:
Ahojte. Mam jednu otázku respektíve problém, z ktorého som mimo. Bol som s mojou r1150gs rv2002 v servise s tým ze niekedy cuka pri ustálené rýchlosti otáčky za studena nie su úplne ok. Zmerali tlaky ôk, sviečky ôk synchronizácia ok. Ale hneď ma upozornili že je problém s umiestnením TPS senzora. Pred tým mi v inom servise menili tyčky na klapka h a čistili skrtiace klapky. Čiže aj s TPSkom sa manipulovalo. Teraz v servise mi chlap povedal ze keď sa pohne s TPSKOM je to koniec. Ze ho treba na novo fabriky nastaviť aby to bolo ok. Volal som aj do autorizovaného BMW servisu a tam mi povedali ze aj sa uvolnovali tie dve srouby na TPSku mam kúpiť novu klapku aj s TPSKOM. Nechápem tomu. To sa nedá už nijako ta poloha tpska nastaviť? Ďakujem
Poloha tps jle jednoduše nastavit, stačí mít multimetr a pár drátků. Tuším že se nastavuje při zapnutém zapalování na 360 mV mezi piny 1 a 4. Potom bych doporučil na 10 min vytáhnout pojistku motronicu, myslím že je to pojistka č. 5. Motronic se tím 'vyresetuje' a smaže si korekce které se naučil se špatnou polohou tps. Tady na fóru to určitě všechno dohledáš někde ve vláknech. Je možné že to v servise nenastavily nebo popřípadě nastavily ale špatně a nebo se nato vyflákli úplně. Měnil jsem pouzdra na klapkách a není to žádné tragédie, s trochou pečlivosti to nastavíš sám.
Ďakujem chalani. No meral som to tpsko. Na pine 1 je až 0.486V. Co poukazuje na to ze po na štartovani riadiaca vyhodnotí chybu Tpska. Dnes nastavím polohu len ma zaujíma ci treba potom robiť synchronizáciu keď bola pred týždňom komplet urobená.
Cavte. Mal by som aj ja otazku k teme tps. Mam r1100s a moto odjazdila zopar stoviek km s tps na zakladnej hodnote cez 0,4V. Dnes nastavene na 0,36V. Cital som tu o resete rj cez poistku 5 na gs. Ma niekto skusenost s tymto resetom na 1100s? Ide to tiez cez poistku 5? A este, lanka nastavene, zakladne nastavenie skrutiek pre synchronizaciu na 1,5 ot od zakrutenej polohy na oboch stranach a po nastartovani bola synchronizacia v poriadku. Mam budiky, nie kvapalinu v hadickach. Stava sa to? Ze netreba nic doladovat od zakladneho nastavenia? Na volnobehu som vlastne nemusel nic doladovat, iba lanko na pravej klapke pri 3500ot. Pre zosuladenie synchronizacie v otackach a aj to iba o pol otacky.
Srdce vravelo boxercup, rozum neblazni.
R1100s je doma.
Musi to byt pojistka motroniku,přeci nebudeš vytahovat pojistku klaksonu..
Ano někdy se to stane ze sou ty klapky v pořádku tak sou ty srouby stejne povoleny..
Už se mi stalo ze po výměně lanek a serizeni na hrubo na poslech cvakani dorazu klapek sem to už nemusel seřizovat.tak sem si pak mohl dat kafezrumem. ale to je spis náhoda nez pravidlo...
Upravil Bohumil dne 31.05.2022 07:26
Kupredu spatki ni krok...
patol napsal:
Dasto: ak si si není istý, ktorá je to poistka, odpoj na 5 minút batériu a máš to isté. Akurát budeš musieť nastaviť hodiny
No to bude asi aj lepsie a istejsie. Pol zimy bola bateria vonku, moto bola dlho rozobrana. Tak na tu chvilku to nieje problem. Musim este pohladat ako sa to potom uklada do rj. Nieco som zachytil, ze zapnut zapalovanie, nestartovat, potom otocit plyn na full gas a zasa pustit. Vypnut zapalovanie. No niesom si isty. Manual mam, no nenasiel som to nikde, tak len prehladat forum.
Srdce vravelo boxercup, rozum neblazni.
R1100s je doma.
U R1100S je pojistka Motronicu č.4 v levém pojistkovém boxu, 15A.
Ano, až to vyresetuješ, tak pozapnutí zapalování, ještě před nastartováním, párkrát otoč plynem na doraz, aby si Motronic načetl krajní hodnoty.
patol napsal:
Dasto: ak si si není istý, ktorá je to poistka, odpoj na 5 minút batériu a máš to isté. Akurát budeš musieť nastaviť hodiny
No to bude asi aj lepsie a istejsie. Pol zimy bola bateria vonku, moto bola dlho rozobrana. Tak na tu chvilku to nieje problem. Musim este pohladat ako sa to potom uklada do rj. Nieco som zachytil, ze zapnut zapalovanie, nestartovat, potom otocit plyn na full gas a zasa pustit. Vypnut zapalovanie. No niesom si isty. Manual mam, no nenasiel som to nikde, tak len prehladat forum.